Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nová 5008


mr.pecoun

Recommended Posts

  • O 1 měsíc později...

Trochu oživím toto téma, rád bych se zeptal zdejších znalců na motor 1,6 THP montovaný do nové 5008.

Nečetl jsem o něm vůbec nic dobrého, tak bych se rád zeptal, zda ty známé problémy s karbonizací, rozvodama atd. jsou již vyřešeny nebo se tomuto motoru raději vyhnout.

Já sám mám raději naftu, ale v dnešní době, abych do toho lil ještě chc...ky mi to už připadá trochu moc, nehledě na to, že diesly upadly v nemilost a všude se všemožně omezují.

Děkuji za názory.


 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak moc sleduješ vývoj dieslu, ale jak píšeš o lití chc...ků že je moc,tak veškeré nové diesly i kontkurence mají to samé.Výhodou je,že už nemusíš krkolomně doplňovat pod autem do nádržky,ale jednoduše buďto v kufru u rezervy,nebo je vývod u hrdla s naftou.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to jsi na omylu, močovina a nádržka pro FAP dvě různě věci jsou, každá technologie redukuje něco jiného, s EURO6 močovina přibyla, FAP zůstal. Každopádně je jen otázkou času, kdy se obě tyto technologie objeví u benzínových motorů, které obé produkují taktéž a s vývojem vstřikování podobně nebezpečné částice, jako nafta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to sice ano, ale pokud mám filtr pevných částic vyžadující pro vypálení snížení zápalné teploty aditivem, "nádržka pod autem" tam pravděpodobně zůstane. S močovinou to nijak nesouvisí. To byla poznámka ke krkolomnému doplňování nádržky. Předpokládám, že močovina se krkolomně nedoplňuje snad nikde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pod auto do nádržky se dávala močovina? Nemyslíš náhodou aditivum (EOLYS), které si auto přidává do paliva kvůli vypalování pevných částic ve FAP.

Močovina se do paliva nepřidává. Posílá se do výfuku a redukuje oxidy dusíku (NOx) ve zplodinách.

Upraveno uživatelem Pacho69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

díky za názory, ale já se ptal na zkušenosti s motorem 1,6 THP, který se nyní  montuje do nové 5008.

O předešlých verzích jsem četl samé hororry, tak by mě zajímalo, zda se něco změnilo k lepšímu

nebo se tomuto motoru obloukem vyhnout.

Děkuju za názory.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano dává se i do nové 3008. No jeden prodejce tu je (teď si nevzpomenu na nick) a ten ten motor chválil (nebo se ho zastával). Co si tak matně vzpomínám, tak uváděl, že na západě s tímto motorem nejsou problémy, snad kvůli kvalitě paliva. Jestli si vzpomenu na nick, tak Ti ho uvedu.

Tak je to člen JVT  https://www.peugeot-club.com/profile/49077-jvt/

Upraveno uživatelem Laďa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za mě - rozvody konstrukčně stejné, takže riziko je, záleží jak se natahuje řetěz, snad to bude lepší. Původní THP měla problém s vysokotlakým čerpadlem, řekl bych, že to by mohlo mít odstraněno. Z důvodů provozních režimů a bisložkových paliv jsou všechny benzínové turbomotory náchylné k úsadám, karbonizaci.

Ono ty nové modely jsou s 1.6THP vzácnější... spíš v RCZ nebo 508.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 4 týdny později...

Lidi neblázněte.Všechno je to fejk a reklama na Peugeot. Není to 4x4, takže ve skutečnosti by s tím takhle jet nemohl aniž by zapadnul nebo vyletěl z cesty:bojim 
S tou 1,2 ve 4 lidech dosáhnul rychlosti 100km/h??? Další podvod. Vždyť ten motor by se při té zátěži rozpadnul a kleknul už při sedmdesátce :aut  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...