zet3 Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 (upraveno) Tak robot reaguje presne tak, kdyz mas v auto-rezimu, tak padlama preradis a kdyz dal nereagujes, tak po par vterinach to veme zpet do svych rukou automat :-) kdyz das manual, tak radis sam. Upraveno 12. červenec 2017 uživatelem zet3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 před 3 minutami, zet3 napsal: kdyz das manual, tak radis sam a když nereaguješ při snížení rychlosti , tak ti do toho ten automat sáhne taky - nenechá motor podtáčet nebo chcípnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husky Odesláno 12. září 2017 Sdílet Odesláno 12. září 2017 Trochu oživím toto téma, rád bych se zeptal zdejších znalců na motor 1,6 THP montovaný do nové 5008. Nečetl jsem o něm vůbec nic dobrého, tak bych se rád zeptal, zda ty známé problémy s karbonizací, rozvodama atd. jsou již vyřešeny nebo se tomuto motoru raději vyhnout. Já sám mám raději naftu, ale v dnešní době, abych do toho lil ještě chc...ky mi to už připadá trochu moc, nehledě na to, že diesly upadly v nemilost a všude se všemožně omezují. Děkuji za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 12. září 2017 Sdílet Odesláno 12. září 2017 Nevím jak moc sleduješ vývoj dieslu, ale jak píšeš o lití chc...ků že je moc,tak veškeré nové diesly i kontkurence mají to samé.Výhodou je,že už nemusíš krkolomně doplňovat pod autem do nádržky,ale jednoduše buďto v kufru u rezervy,nebo je vývod u hrdla s naftou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 12. září 2017 Sdílet Odesláno 12. září 2017 tak to jsi na omylu, močovina a nádržka pro FAP dvě různě věci jsou, každá technologie redukuje něco jiného, s EURO6 močovina přibyla, FAP zůstal. Každopádně je jen otázkou času, kdy se obě tyto technologie objeví u benzínových motorů, které obé produkují taktéž a s vývojem vstřikování podobně nebezpečné částice, jako nafta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. září 2017 Sdílet Odesláno 12. září 2017 (upraveno) některé vozy mají vývod pro močovinu (modré barvy), hned vedle tankovacího otvoru pro naftu Upraveno 12. září 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 12. září 2017 Sdílet Odesláno 12. září 2017 no to sice ano, ale pokud mám filtr pevných částic vyžadující pro vypálení snížení zápalné teploty aditivem, "nádržka pod autem" tam pravděpodobně zůstane. S močovinou to nijak nesouvisí. To byla poznámka ke krkolomnému doplňování nádržky. Předpokládám, že močovina se krkolomně nedoplňuje snad nikde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 13. září 2017 Sdílet Odesláno 13. září 2017 Neni náhodou AdBlue náhrada za močovinu co se lila pod auto do nádržky?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 13. září 2017 Sdílet Odesláno 13. září 2017 (upraveno) pod auto do nádržky se dávala močovina? Nemyslíš náhodou aditivum (EOLYS), které si auto přidává do paliva kvůli vypalování pevných částic ve FAP. Močovina se do paliva nepřidává. Posílá se do výfuku a redukuje oxidy dusíku (NOx) ve zplodinách. Upraveno 13. září 2017 uživatelem Pacho69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 13. září 2017 Sdílet Odesláno 13. září 2017 on to myslel tak, ze volakedy bol EOLYS a ci teraz uz nie je EOLYS, ale iba mocovina. Ale pokial viem, EOLYS je stale a k nemu pribudla mocovina sbach ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 13. září 2017 Sdílet Odesláno 13. září 2017 aha, takže eolys zůstal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husky Odesláno 14. září 2017 Sdílet Odesláno 14. září 2017 Ahoj, díky za názory, ale já se ptal na zkušenosti s motorem 1,6 THP, který se nyní montuje do nové 5008. O předešlých verzích jsem četl samé hororry, tak by mě zajímalo, zda se něco změnilo k lepšímu nebo se tomuto motoru obloukem vyhnout. Děkuju za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 14. září 2017 Sdílet Odesláno 14. září 2017 No my se mu většinou obloukem vyhli. v MPV verzi 5008 se už pak ani nedodával, jen třívalec 1.2 PureTech. V nové 5008 (SUV) je snad problém vyřešen. "Snad" znamená, že tu zatím není nikdo, kdo by ji měl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husky Odesláno 14. září 2017 Sdílet Odesláno 14. září 2017 Díky za odpověď, myslel jsem že tu jsou i prodejci nebo mechanici od Pažoutů, vlastně na ně byl dotaz směřován. Myslím, že se ten motor dnes dává i do 3008 a asi do 308. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 14. září 2017 Sdílet Odesláno 14. září 2017 (upraveno) Ano dává se i do nové 3008. No jeden prodejce tu je (teď si nevzpomenu na nick) a ten ten motor chválil (nebo se ho zastával). Co si tak matně vzpomínám, tak uváděl, že na západě s tímto motorem nejsou problémy, snad kvůli kvalitě paliva. Jestli si vzpomenu na nick, tak Ti ho uvedu. Tak je to člen JVT https://www.peugeot-club.com/profile/49077-jvt/ Upraveno 14. září 2017 uživatelem Laďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 14. září 2017 Sdílet Odesláno 14. září 2017 za mě - rozvody konstrukčně stejné, takže riziko je, záleží jak se natahuje řetěz, snad to bude lepší. Původní THP měla problém s vysokotlakým čerpadlem, řekl bych, že to by mohlo mít odstraněno. Z důvodů provozních režimů a bisložkových paliv jsou všechny benzínové turbomotory náchylné k úsadám, karbonizaci. Ono ty nové modely jsou s 1.6THP vzácnější... spíš v RCZ nebo 508. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 https://m.autorevue.cz/test-peugeot-5008-nabidne-az-luxusni-atmosferu-na-rodinu-ale-nezapomina radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 22. říjen 2017 Sdílet Odesláno 22. říjen 2017 Zajímavé srovnání benzín/nafta a vyzkoušení praktičnosti. jareka, Laďa, ozzy56 a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 22. říjen 2017 Sdílet Odesláno 22. říjen 2017 Dobré video. To je aspoň test. Ne jako na Primě VWautosalon brutall ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 22. říjen 2017 Sdílet Odesláno 22. říjen 2017 Lidi neblázněte.Všechno je to fejk a reklama na Peugeot. Není to 4x4, takže ve skutečnosti by s tím takhle jet nemohl aniž by zapadnul nebo vyletěl z cesty S tou 1,2 ve 4 lidech dosáhnul rychlosti 100km/h??? Další podvod. Vždyť ten motor by se při té zátěži rozpadnul a kleknul už při sedmdesátce Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.