pedroza33 Odesláno 22. červen 2017 Sdílet Odesláno 22. červen 2017 ahoj, mam asi ucpanou klimatizaci, kompresor tlakuje ale vypina pri 25 atm, ma stim nekdo skusenost?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 22. červen 2017 Sdílet Odesláno 22. červen 2017 (upraveno) Nestresuj,je to správne ,čo ju má roztrať? Len keď to vypína veľmi skoro po zapnutí klímy,tak ti nebežia sahary pred klimachladičom. Ale to by ti klíma nenaskočila vôbec,keby RJ zistila,že sahary nie sú OK. Upraveno 22. červen 2017 uživatelem ferinko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 23. červen 2017 Sdílet Odesláno 23. červen 2017 Právě , že kompresor sepne , i když jsou sahary v háji , ale pak se to takhle natlakuje a jednotka ho vypne . Takže bych zkontroloval ventilátory + relátka , kabely a pojistky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedroza33 Odesláno 10. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 byl jsem na doplneni klimi, kdyz jsem kupoval auto tak to nechladilo, venku mrzlo tak sem to neresil, borec to doplnil a kdyz sme to skouseli zacal foukat studenej a pomalu zacalo steplavat, az to foukalo venkovni teplotu tak to pripojil spatky na tu masinu a ta ukazala ze pri natlakovaní to vypina kompresor (to je v poradku), jestli mam skontrolovat relatka a pojistky, tak vazne nevim jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 10. červenec 2017 Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 A rozeběhne se ti vůbec ventilátor chladiče při zapnutí klimy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedroza33 Odesláno 11. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 11. červenec 2017 Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 Tak bude chyba ve ventilátoru chlazení (proto ti stoupá tlak) , buď špatnej ventilátor , pojistka , kabel relé . Nevím jaký máš znalosti elektriky , ale možná bude lepší , když se na to podívá nějakej autoelektrikář . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedroza33 Odesláno 11. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 (upraveno) bavime se o tom velkym vetraku ve predu u velkyho chladice?? Upraveno 11. červenec 2017 uživatelem pedroza33 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 11. červenec 2017 Sdílet Odesláno 11. červenec 2017 Jasně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sroty Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 Nefunkční sahara může být buď pojistka v motorovém prostoru (koukni se na schéma do ofiko manuálu, která to je), ale častěji buď uhnilý kabel u konektoru ventilátoru, případně vyrezlé relé. Pokud to není ani jedno z toho, bude nejspíš chyba v ŘJ, kde však oprava bývá dost nákladná a zdlouhavá, takže pak se vyplatí vyvést spínač ventilátoru na tlačítko a prostě ho zapínat ručně. Rozhodně dej auto k autoelektrikáři. Pokud je schopnej, najde závadu rychle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedroza33 Odesláno 12. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 (upraveno) dekuju za odpovedi. dam vedet jak to dopadlo Upraveno 12. červenec 2017 uživatelem pedroza33 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedroza33 Odesláno 12. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 a jeste jedna otazka, to jako kdyz se bude tocit ventilator tak klima pojede nrmalne?? to ma jako vliv na tlak v obehu klimi?? ten kompresor vypinal tak po 15 sekundach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 A proč si myslíš , že tam ten větrák je ? Pokud funguje , tak kompresor stlačí plyn a pošle ho do chladiče (kondenzátoru) kde by se měl ochladit (buď náporem vzduchu za jízdy nebo ventilátorem chladiče) a zkondenzovat na kapalnou složku , která je pak přepouštěna redukčním ventilem , tím se ochladí a jde do výměníku tepla v topení a pod malým tlakem přes redukční ventil zpět do kompresoru . Když ten ventilátor nefunguje , tak se stlačený plyn v chladiči začne moc ohřívat a tím narůstá jeho tlak do té doby , než zareaguje snímač vysokého tlaku klimy a pošle signál do řídící jednotky , která vypne kompresor . Zkus tu klimu pustit za jízdy mimo město , třeba se uchladí náporem a bude chvíli fungovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedroza33 Odesláno 12. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 diky za vysvetleni , pojistka je ok rele asi neskontroluju takze to vypada na autoelek. nejhorsi je na tom to ze auto potrebuju kazdej den a na pockanii to aasi nikdo neudela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harvi_tn Odesláno 13. červenec 2017 Sdílet Odesláno 13. červenec 2017 ak by to bolo to rele, tak je to vymena na cca 15min v autorizaku (alebo aj inde). Pohladaj thread o prehrievani motora, tie rele sa kazili a bola za ne elektronicka nahrada. Vyskusat sa da napr. na diagnostike ci ho zopne. Ale pri zapnutej klime by malo ist automaticky na 1. rychlost vzdy. Ja som s nim mal kedysi problem, na 1 neslo vobec, na 2. obcas, boli vypalene kontakty na relatkach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harvi_tn Odesláno 13. červenec 2017 Sdílet Odesláno 13. červenec 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.