ferinko2 Odesláno 17. červenec 2017 Sdílet Odesláno 17. červenec 2017 Pre RHK nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kavol Odesláno 25. červenec 2017 Sdílet Odesláno 25. červenec 2017 V 17. 7. 2017 at 10:54, ferinko2 napsal: RHR hodnoty vzduch.pdf napětí na konektorech fajn, ale náhodou popis, co má v diagnostice ukazovat za naměřený hodnoty dle podmínek, bys neměl? jinak je tu přímo téma o váze vzduchu, nebylo by od věci takovéto věci házet tam, ať se to najde ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAT12 Odesláno 27. červenec 2017 Sdílet Odesláno 27. červenec 2017 (upraveno) Tak nakonec dohledáno a vyřešeno: EGR ventil to nebyl. Byl sice špinavej jako hrom (nechal jsem preventivně vyměnit) ale cukalo to pořád. Nakonec borci v Peugeot Kopecký diagnostikovali vadu na elektronice turba. Problém by, že (laický popis) se má hlídat přívod vzduchu v rozmezí 0-100% ale u mě tato součástka diagnostikovala pouze 30-70%. Takže výměna součástky za 3000,- a už zase jezdím plynule... Byla to tato součástka: http://www.azturbo.cz/cz-detail-964361-snimac-polohy-ventilu-peugeot-407-2-0hdi-100kw-rv-04-snimac.html Upraveno 28. červenec 2017 uživatelem PAT12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patreze 485 Odesláno 28. červenec 2017 Sdílet Odesláno 28. červenec 2017 Díky moc za info PAT12 (i ostatním!). A tu váhu vzduchu jsi tedy měnil také? Já mám sice pár set km pokoj, ale počítám, že se to vrátí :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAT12 Odesláno 28. červenec 2017 Sdílet Odesláno 28. červenec 2017 Vrátili mi tam původní s tím, že pokud začne, tak vyměníme váhu vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matyb66 Odesláno 8. říjen 2017 Sdílet Odesláno 8. říjen 2017 Nafta vliv má ale né moc velký liju velmi kvalitní naftu dával jsem jí i na rozbor a dávám 6 odměrek vifu a stejně houpe ale momentálně ani nenastartuje engine imobiliser fault Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda5 Odesláno 9. listopad 2017 Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 Ahoj ve spolek... Nemá někdo zkušenost s něčím podobným, co se mi děje po nastartování? Nastartuji a když je motor studený, celé auto se klepe jak mokré tele, celé auto vibruje-nedá se jet, netáhne, zdechá. Jakmile se trochu zahřeje (cca 2 minuty na 1500ot na volnoběh), jak kdyby se něco přepnulo a pak je všechno v naprostém pořádku. Pokud předehřeji webastem, je to taky ok. Studené chytí hned, jen se klepe, než se zahřeje. Napadá někoho příčina? Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 10. listopad 2017 Sdílet Odesláno 10. listopad 2017 Pomohlo by mu aj funkčné žhavičky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.