5008 hdi Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 Hledal jsem a nenašel, tak jsem založil další téma a sice "geoška" náprav u 5008... Mám 5008 cca dva týdny.. Po zkušenoti s předchozím autem, který mělo zadní nápravu víceprvkovou, jsem byl moc rád, že toto mám klasiku vzadu... Bohužel přišlo zklamání po kontrole sbíhavosti. :-/ Otázka zní, zda-li se dá nějak seřídit na zadní nápravě geometrii a na přední nápravě záklony. Má s tím někdo už zkušenosti? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 (upraveno) Na zadní nápravě moc možností není (tedy vlastně žádná), ale p607olda tu popsal svoji úpravu podložkami. Zkus mu napsat, třeba ti poradí. Upraveno 13. červen 2017 uživatelem Pacho69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 Záklon přední nápravy rešit nelze. Nicméně, jak koukám na ty tvoje čísla, tak jsi šťastný majitel. Pořeš sbíhavost předku a zbytek je řekl bych ok. Když to auto necháš druhý den změřit znovu, budou ty čísla chlup vedle na jednu nebo druhou stranu. Ale celkově je to hodně v normě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5008 hdi Odesláno 13. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2017 (upraveno) Co se týče zadní nápravy,tak me taky napadly podložky... Akorát si nejsem jist,jestli jsou podložky 0,1mm... Co se týče předku, tak to jsem poresil hned samozřejmě ;-) ,záklon lze prý nějak upravit,ale není to na chvilku me borec říkal u sbíhavosti. Ty čísla me celkem znervoznuji a ty HonzaC2 me napises,ze jsem šťastný majitel :-D ,to chceš říct,ze to může byt i horší? :-D dole je trošku horší kvalita fotky po úpravě... Upraveno 13. červen 2017 uživatelem 5008 hdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 14. červen 2017 Sdílet Odesláno 14. červen 2017 (upraveno) Jo, mohlo to byt horsi. Záklon na predku jsem si na 99% jist, je neresitelny jakymkoliv serizenim. Leda by jsi ohnul tlumic. Nahore je tlumic a jeho miska v karoserii - nejde nikam posunout. Dole drzi tehlici cep v rameni. Cep neposunes a rameno je take napevno. Jedine co jde je samozrejme sbihavost a take odklon/priklon, ale taky jen omezen tak ze povolis dva srouby, ktere drzi tehlici na tlumici a pak s tim jde trochu hybat. Ale s oblibou ti na geometrii reknou, ze to nejde vubec. Zadek, tam jestli chces resit cokoliv tykajici se pouze jedne strany, tak jedine podlozky. Podle vypoctu kdyz das pod predni dva srouby podlozky, tak kazda 0,1mm podlozky udela na geometrii priblizne 5 minut na sbihavosti. Ja mam pod tema prednima sroubama na zakazku vyrobene podlozky z nerezi tl. 0,4mm a rozmeru 12x27mm. Celkovou sbihavost mam nekde kolem 30 minut na zadku. Predtim pres jeden stupen. Od novoti reseno s autem v servise, protoze pneumatiky na zadni naprave byly dycky do hola po 20.000km. V servise milion vymluv, ze to je stylem jizdy, "dalnicni efekt" a podobne kecy. Kupodivu jim dycky geometrie vysla ok. Drive bylo auto co mam ted C4GP (ma zcela stejne napravy jako P5008) jako sluzebni ve firme a jezdil s nim jen muj otec. Pak jsem jej z firmy odkoupil a vzal jsem auto mimo autorizovany servis, kde byla zmarena geometrie zadni napravy zcela na ... jak jsem psal, zadek pres 1 stupen. Od doby co mam vypodlozkovanou napravu tak auto uz konecne neku*vi gumy na zadni naprave a taky na hladkem se prestal vrtet zadek. Jinak tema podlozkama bys na zadku poresil i odklon/priklon, ale ten mi vzadu neprislo dulezite resit. Jinak v mnoha servisech ti taktez budou tvrdit, ze pokud je zadni naprava vyosena, ze se s tim neda nic delat. Neni to pravda. Zadni naprava jde cela usadit tak, ze tam urcita moznost pootoceni - a presazeni kol je (da se pootocit celou napravou). Drzak napravy v karoserii na prave strane ma zamerne vetsi diry, aby jsi ten pravy drzak mohl usadit tak, aby kola zadni napravy byly v ose. Ale v nekde ti budou tvrdit, ze to nejde a ze jestli to chces resit, ze leda jinou napravu. Upraveno 14. červen 2017 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 14. červen 2017 Sdílet Odesláno 14. červen 2017 Já tedy mám podle servisu zadní nápravu v pořádku, gumy se sjíždí normálně, nemám si na co stěžovat. Když mi v servisu dělali geometrii, tak mi technik řekl, že na zadní nápravu není "standardní" postup jak řešit sbíhavost, pokud je vyosená náprava, tak se to v určitém rozsahu řešit dá. Takže i autorizák může vědět . Všechno je to o lidech, někdy třeba jen o tom jednom jediném člověku. Jinak jsem rád, že jsem zatím neměl potřebu tohle řešit, obvykle stačí upravit geometrii a vše je v pořádku, nájezd na letní 54tkm, na zimních mám teď 46tkm, už jsou na dojetí (pod 4mm). Což si myslím u 2t auta celkem jde. Taky jsem tedy "šťastný majitel". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 14. červen 2017 Sdílet Odesláno 14. červen 2017 Nam tvrdili 2 roky, ze geometrie je v poradku a gumy se sjizdeji z nejakeho uplne jineho duvodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 15. červen 2017 Sdílet Odesláno 15. červen 2017 Důvod: brzda - plyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 15. červen 2017 Sdílet Odesláno 15. červen 2017 No, tak to nebyl ten duvod. Jeste zkouseli neco o pretezovani. Na to, ze 90% to jezdilo jen se soferem (80kg) tak samozrejme nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.