shiro Odesláno 11. červen 2017 Sdílet Odesláno 11. červen 2017 Caute, chcel by som sa informovat, ak je mozne to nejak takto z dialky povedat. P307 hatchback, r.v.2001, 1.4 8v 55kW benzin, najazdene 161-tisic aj volaco. Posledne som si vsimol, ze ked rano nastartujem, pohnem sa, idem chvilu na dvojke a pustim potom plyn (bez vyradenia rychlosti), tak mi nieco akoby v motore kovovo klepne. Ako ked klepne kovova trubka po kovovej trubke. Je to pocut aj ked mam zavrete okna. Po par minutach jazdy, resp. zahriati motora, sato uz nedeje. Rovnako aj na trojke, ci vyssej rychlosti sa to uz nedeje. Povedal by som, ze sa to deje iba ked je motor studeny, napr. ked auto v noci stalo, alebo stihol vychladnut. Mam v plane ist pozret auto na jamu, ci tam len nebucha tepelny stit o vyfuk. potrubie. Je zname, ze aj ked na volnobehu, pri stojacom aute, pridavate naprazdno plyn, tak motorom kusok sklbe - posledne mi kvoli tomuto tukalo vyfuk. potrubie o plech tepelneho stitu :-) Narovnal som to, a bolo ticho. Ale niesom si vedomy ze by som niekdechytil podvozok, aby sa ten plech znova pokrivil nazad a buchal. Ale ak by to nebolo tym, je moznost ze je daco zle v spojke, zotrvacniku, alebo dacom podobnom? Predsalen auticko ma uz 16r a dost nabehane. Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 11. červen 2017 Sdílet Odesláno 11. červen 2017 Koukni i na silentbloky motoru, ona ta guma po deseti letech zpuchří a právě na jedničku a na dvojku to nejvíc škube a s motorem víc hýbe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafflik Odesláno 11. červen 2017 Sdílet Odesláno 11. červen 2017 To by ale nezmizelo s teplotou motoru, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shiro Odesláno 13. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2017 No, je to take divne...viem, ze toto su take blbosti, co sa najhorsie diagnostikuju. Len mam obavy aby to nesposobilo volaco vaznejsie neskor, oprava coho bude stat 500eur. Dnes, ked som siel tak samozrejme pri pohynani so studenym motorom to "kleplo" a neskor, ked uz bol zohriaty, tak som niekolko krat na dvojke pustil a stlacil plyn...a nic...takze to bude nieco co sa teplom roztiahne, za studena je tam niekde vola a viac sa to hybe. No nic, pojdem pozriet na tu jamu a pohram sa s tep. stitom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Pety Odesláno 14. červen 2017 Sdílet Odesláno 14. červen 2017 Nebo se ohřátý motor méně cuká, jede hladčeji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shiro Odesláno 15. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. červen 2017 Samozrejme aj to sa moze diat [emoji3]Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecino Odesláno 22. červen 2017 Sdílet Odesláno 22. červen 2017 nemůže to dělat pružné spojení výfuku od motoru? Dělalo mi to u feldy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shiro Odesláno 23. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2017 No vyfuk sa menil tak pred mesiacom - komplet vratane trubky od motora po tlmic. Je to tam spojene tymi maticami co maju na sebe pruziny. Tiez som o tom rozmyslal, mohlo by to byt aj tym...alebo by sa to dialo hned po vymene vyfuku, ak by nebol dobre prichyteny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.