patejrik Odesláno 6. červen 2017 Sdílet Odesláno 6. červen 2017 Ahoj, dneska mi při jízdě z ničeho nic vyskočila spotřeba a po zastavení se od levého zadního kola linul smrad jako kdyby se pálila guma. Mám s autem cca 700 km od té doby co jsem ho přivezl. Dá se nějak poznat regenerace DPF a dá se to považovat za regeneraci anebo mám hledat problém jinde? PS: dalo by se zapnout nějaké opozornění jako je třeba u koncernu? Dík za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 6. červen 2017 Sdílet Odesláno 6. červen 2017 (upraveno) Novacci by za toto meli byt potrestani useknutim prstu na obou rukach. 1.) Pouzij hledani 2.) Cti pravidla 3.) Kdyz uz polozis dotaz tak nazev vlakna rozumne. 4.) Ani jsi nenapsal na jakem motoru ................. Upraveno 6. červen 2017 uživatelem straki007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 6. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2017 Hledání jsem použil, nenašel jsem uspokojující odpověď ani na jednu věc, na kterou se ptám. Motor je 2.0HDi 120 kW, rok výroby 2011, najeto 139 000. Auto i trošku cukalo při přeřazení třeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 6. červen 2017 Sdílet Odesláno 6. červen 2017 Si delas pr..el ne. 697 vysledku hledani. A do hledani dej regenerace a muzes cist do rana. A PSA nema DPF ale FAP !!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 6. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2017 OK. Hele a byl takovej problém napsat "ano, byla to regenerace, problém může dělat EGR anebo popraskané hadičky a na kontrolu se dá udělat LED napojena na vyhřívání zrcátek, protože se zapíná při regeneraci." Jednoduchá, stručná odpověď a ušetřili bychom si nasrání na obou stranách. bary1845 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 6. červen 2017 Sdílet Odesláno 6. červen 2017 No, ja bych spise rekl, jo, byla to zrejme regenerace a zadny problem v tom nevidim. Rozhodne ne zadny EGR ani popraskane hadicky (Pokud ale nemas nejake problemy ve smyslu skubani motoru, tak tam zadny problem nehledej.). To by delalo jine problemy. Otazka je pouze, proc to smrdi spaleninou a nebo mas moc citlivy nos. Jestli tam nikde nic nehori ani se netavi, tak to neres. Co se tyce strohych odpovedi, to vis. Oni uz takove dotazy ctou po XYZte a tak kdyz nemaji naladu, odkazou te na hledani. Je to i v pravidlech fora. To chce klid, oni to nemysli spatne a pokud by ve tvem dotazu videli zavadu, mozna by to tema rozvinuli a neodkazovali te na hledani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 6. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2017 Jindy škubání nepozoruji. Takže asi v pořádku =) Na fóru jiné značky jsem se dočetl, že někomu také smrdí filtr při regeneraci, jako kdyby někdo házel do ohně pet láhve. To samý jsem cítil já, takže v pořádku. Jinak za DPF se samozřejmě omlouvám. Bral jsem to jako obecné označení tohoto nesmyslu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 8. červen 2017 Sdílet Odesláno 8. červen 2017 DPF/FAP je to isté, neoznačuje to konkrétnu technológiu vypalovania filtra (s alebo bez aditíva) ale je to iba skratka v inom jazyku, kedže sa jedná o frantíkov, tak správne je to FAP Smrad môže vznikať pri nízkej rýchlosti alebo zastavení, vo filtri je vtedy dosť vysoká teplota. Signalizácia je jasná podľa vyhladávania, ale trebarz u mňa (tiež 2.0 HDi 120kW) pri regenerácii, ak počas jazdy pustím plynový pedál, nikdy neklesne aktuálna spotreba na 0,0 ale sa drží cca 0,5-0,6L/100km, to je pre mňa spolahlivý indikátor, ale nie každé auto to tak zobrazuje, trebárz kolegova C4 Picasso zobrazí v klude 0,0 ale dojazd letí rapídne dole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 8. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. červen 2017 Je pravda, že dojezd mi mizel před očima Spotřeba také neklesla na 0,0. Byl jsem z toho docela vystrašen, protože regeneraci FAP jsem neznal Auto předtím (607) jsem měl vykuchanou. Každopádně dodělám si LED do zrcátka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Odesláno 9. červen 2017 Sdílet Odesláno 9. červen 2017 Mi taky smrdí regenerace FAP. Spotřeba na volnoběh cca 1.2 - 1.6L. Nižší výkon motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 9. červen 2017 Sdílet Odesláno 9. červen 2017 (upraveno) FAP a DPF = JABKA a HRUSKY Upraveno 9. červen 2017 uživatelem Radek Hurvajz Větší a červenější už to nešlo, CO? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 9. červen 2017 Sdílet Odesláno 9. červen 2017 Vypni si caps lock....moderátori to nemaú v láske Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejved Odesláno 12. červen 2017 Sdílet Odesláno 12. červen 2017 Jen blby dotaz asi, ale radeji pro upresneni. Vi nekdo na tuti ze 508 rovnez zapina vyhrivani zadniho okna a zrcatek pri cisteni filtru ? diky za potvrzeni a hned se do toho pustim nebot jezdim kratke trasy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 12. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2017 Pokud zjistíš odpověď na tvůj dotaz a zrealizuješ LED indikátor, poděl se o tvé řešení Také se na to chystám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 12. červen 2017 Sdílet Odesláno 12. červen 2017 Radku a vic temat pro regeneraci a FAP by neslo pootevirat a nechat otevrene? Vzdyt tyden co tyden je tady nove vlakno o regeneraci a nebo FAP. Uz se v tom hodne dlouho vsichni ztraci..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejved Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 (upraveno) 508 rovnez zapina vyhrivani zadniho okna a zrcatek pri cisteni filtru ? vi nekdo diky! Upraveno 13. červen 2017 uživatelem Dejved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 před 17 hodinami, straki007 napsal: Radku a vic temat pro regeneraci a FAP by neslo pootevirat a nechat otevrene? Vzdyt tyden co tyden je tady nove vlakno o regeneraci a nebo FAP. Uz se v tom hodne dlouho vsichni ztraci..... No jo, to je hlavně o lidech, prostě to plácnou kam je napadne a nehledají, další jsou potom ti co to nenahlásí. Nemužeme jako moderatoři a admini vědět o všech nově založených vláknech, to se prostě nedá uhlídat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 (upraveno) před 2 hodinami, Dejved napsal: 508 rovnez zapina vyhrivani zadniho okna a zrcatek pri cisteni filtru ? vi nekdo diky! Mám vážne obavy,že k relevantnej odpovedi na túto otázku sa dá dopracovať len pri poznaní,akú RJ má tento motor. Všeobecne podpora zvýšenia namáhania motora a následne aj jeho teploty je riešená postupným zapájaním spotrebičov s veľkým výkonom. Upraveno 13. červen 2017 uživatelem ferinko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejved Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 Hm... ale jak totok zjistit. Leda namontovat LEDku a cekat .. :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda20 Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 mě to funguje ........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.