Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Další kasička v rodině - 107 s nulou navíc


MJSytic

Recommended Posts

Díky ;) Zadařilo a rozpočet po lehkém navýšení taky vystačil :D Není to žádná super voňavka, ale interiér je zachovalý (až na volant) a exteriér, až na pár šrámů, taky ujde.
Má bohužel i zkušenosti s klempířem a lakýrou, tak teď už si zaslouží odpočinek a venkovskou pohodu :) 
Oproti Meganu je to koráb, tak se babča učí znovu řídit :aut 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Včera proběhla část servisu v podobě nového oleje, filtrů, stěračů a také pár drobných úprav/oprav. Ještě jsou na řadě rozvody, svíčky, brzdovka a tak celkově příprava na TK, která se v září chystá :)
Snad to vše proběhne dle plánu a nevyskytnou se nějaké komplikace :myslim 

 

WP_20170813_11_49_55_Pro.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...

Tak abych trochu oživil kategorii 1007. Babka si stěžovala, že se jí neotevírají dveře. Bál jsem se, že to bude problém s motorkem spínače v klikách, ale naštěstí stačilo všechny pohyblivé části pročistit a pořádně promazat a zase vše funguje jako víno :super 
Použil jsem osvědčené mazivo ve spreji Berner. Určitě tam min do dalšího jara vydrží ;) 
Jinak až na pískající brzdy a lehkého "křupání" od dveří za jízdy je s 1007 absolutní spokojenost. Když má majitelka řídit normální osobák, trpí klaustrofobií :D  Tak snad bude "krabice" sloužit bez problémů dál.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...
  • O 4 měsíce později...

1007 čeká STK, tak jsem po dvou letech a 4500km vyměnil olej s filtrem. Dal jsem i nový kabinový, ale vzducháč jsem nechal. Ten tam ještě min.do další výměny vydrží :aut  Proběhla testovací jízda a myslím, že to s klidem projde :myslim 

Bohužel začínají zlobit dveře. U řidiče jsem jim zdá se domluvil, ale u spolujezdce je v háji motorek o v aktuátoru. 

Zase se potvrdilo, že všechno, co se na Pažoutech po* je made in Germany :aut Ale je fakt, že motůrek je made in China a výroba celého mechanismu se děje v ČR :roll 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...

Dnes došlo konečně na opravu otevírání pravých dveří. Jak jsem už avizoval, jednalo se o typický problém v aktuátoru viz VIDEO pro představu. Nový modul se dá pořídit od neskutečných 12-13 stovek. Já se rozhodl jít cestou opravy.
Po celkem dlouhém pátrání a zkoumání jsem došel k závěru, že je problém "jen" ve vychozeném motorku, který to celé pohání. I zde na fóru je několik témat, ve kterých se o tom mluví, ale nikdo to bohužel nedotáhl do konce. Rozhodl jsem se tedy zariskovat a objednal jsem náhradní motůrek z Aliexpressu. Předcházelo tomu měření a koumání, protože jako naschvál bylo třeba najít verzi, která má správné umístěné konektory. No a jak už to tak bývá, tenhle typ je mnohem dražší než ty ostatní, kterých se všude valí mraky.
Nakonec jsem objednal verzi pro ovládání dveří do Opelu, protože byl (až na počet zubů na ozubeném kolečku 8 vs 7), rozměrově identický, jako původní.  Cena s dopravou byla ještě rozumných 360Kč (vzhledem k ceně OEM dílu).
Jediný zádrhel byl tedy v nutné záměně ozubeného kolečka. Trochu jsem se toho obával, ale nakonec to šlo krásně z hřídelky sklepnout a následně zase nasadit. Celá oprava tedy trvala cca 30min a dveře se zase otevírají, jako za mlada :)

WP_20191103_13_08_56_Pro.jpg

WP_20191103_13_22_32_Pro.jpg

1007_moto.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Je čas vyrazit na STK, tím pádem i čas servisu. Zase to vyšlo na cca 3500km :) Tentokrát jsem dal i nový vzducháč, ale klidně by tam ještě jednu výměnu vydržel :aut Auto funguje bez problémů, tak předpokládám, že projde v pohodě :myslim 

WP_20211002_12_07_21_Pro.jpg

WP_20211002_12_10_34_Pro.jpg

WP_20211002_12_23_20_Pro.jpg

WP_20211002_13_41_11_Pro.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...s timhle autem mam veselou historku z Francie... ..jeste z casu kdy to byla tezka novinka okolo 2005....  ....sesla se mi tehdy prace tak, ze jsem se akorat vratil z Ameru, byl den doma a pak z Praglu letel pozde vecer do Parize. Tam mi u Hertze pujcili tohleto.  Pointa je, ze jsem byl fakt uplne hotovej, nevyspalej...  ...na letisti jsem do toho auta nastoupil a jel do Chatellerault k Magneti Marelli....   .... po pulnoci jsem tam prijel k hotelu a zjistil, ze nevim jak otevrit ty dvere.  :D  ... recepcni z hotelu me asi 10 minut sledoval, jak se tam po tme pinozim v aute a asi pochopil ...  prisel k autu, zaklepal na okno... ..to jsem stahnout umel ..... a  se slovy  " bonne soirée,  pardonnez-moi monsieur " ... mi sahnul do auta, zmackl nejaky cudlik a ty dvere se samy otevrely ...   :D ... no proste   jihoceskej vidlak ve svete   :D  

Upraveno uživatelem BubakGS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo - 1007u jsem kdysivá měl v plánu koupit jako druhý auto pro Helču. Ale jednak se podnikání nedařilo tak, jak bych si představoval a druhak Helča má k volantu čím dál větší odpor a tak ....

...možná ...

... se touto cestou bude za pár let chtít vydat Pavel. Ale spíš se ho budu snažit přesvědčit do něčeho civilnějšího, přeci jen 1007a na vrakáčích nebude zrovna častý artikl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je to tak specifický auto, že si ho musíš opravdu oblíbit, aby sis ho nechal :D Když se to kupovalo, tak jsem si taky nebyl úplně jistý. Babča z toho byla taková, nechci říct nešťastná, ale prostě ze začátku to byl trochu boj, než tomu přišla na chuť. Teď na ní nedá dopustit. Má to vzdušný interiér - auto působí větší, než je, sedí poměrně vysoko a lepší výhled, dobře se jí nastupuje a vystupuje. A to i díky těm šoupačkám. Otevřou se samy (když fungují :D) a otvor pro nastupování je bez omezení. Zvlášť někde na parkovišti u nákupáku apod. je to fajn, protože 1. neomlátí nikomu auto, při pokusu vystoupit a 2. když je parkovací místo užší, tak má pořád dost místa, aby vylezla...
Na začátku jsem si taky říkal, že ta 70k 1,4 na to bude málo, ale ono to má krátkou převodovku, takže těch 70-80 je tam hned. A ona stejně rychleji jezdí málo kdy. Trochu mínus je vyšší spotřeba (aktuálně jezdí za 8 :roll), ale jsou to couračky, takže to zase taková hrůza není. Navíc s jejím nájezdem 2tis/rok prostě není co řešit.

Každopádně, pro mladýho kluka to asi úplně nebude :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...