Votary.69 Odesláno 2. leden 2019 Sdílet Odesláno 2. leden 2019 Tak už mám doma tu LEXI3 a za boha nemůžu udělat aktivaci diagbox, pořád to píše chyba 0 , po zadání toho klíče scary01, už nevím jak dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Votary.69 Odesláno 26. leden 2019 Sdílet Odesláno 26. leden 2019 Tak se zase vrátím k tomu kouři. Po prudkém přidání plynu, šílená černá clona. Byl vyměněný starý egr, za nový. Po kouři už ani památka a auto jede o 300% líp, ani jsem nevěděl že to auto dokáže takhle jet. Můj pocit je že vůbec nefungovalo turbo. Volal jsem do servisu, jestli náhodou nebyla i nějaká menší závada na turbu, prý pouze vyměnili egr, na můj požadavek a na nic jiného nesáhli. Jenže jak jsem tomu nakládal, protože mě vyloženě dostala ta šílená akcelerace, tak se asi v nějaké špičce, díky alternátoru a díky špatné kostře odpálila jednotka co řídí světla. Zadní pravý světlo je úplně mtrvé, ani blinkr, obrysovka, mlhovka, brzdovka, prostě totální tma. Neměl jsem voltmetr, tak nevím jestli je totálně "upálená" kostra, nebo je mrtví ten čtvrtý kanál na té jednotce, pojistky jsem nikde nenašel a z jednotky vedou už jen další tři kanály přímo na žárovky do dalších světel bez žádných pojistek. Ta jednotka stojí nová 8900,- Kč, tak doufám že to bude jen ta kostra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa 1 Odesláno 23. únor 2019 Sdílet Odesláno 23. únor 2019 V 21. 10. 2018 at 12:26, jarokare napsal: Jestli to divně syčí , tak zkoukni všechny hadice a trubky mezi turbem a sáním , někde může být díra - motor má málo vzduchu a hodně nafty , proto kouří Chci se zeptat Má to případně vliv ten EGR na přidání plynu i brzdy? Vyskakuje mi chyba emisního systému Podle mechanika tam není správný tlak Vyměnil jsem vzduchový filtr a stále při sešlápnutí plynu dymi černý kouř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Votary.69 Odesláno 24. únor 2019 Sdílet Odesláno 24. únor 2019 (upraveno) U mě tu nespálenou naftu, "černý" dým, dělal jen egr. Chybu systému na snížení spalin, mi to píše pořád, po každém startu. Po výměně egru, žádný kouř a na šestce při 160 Km/h, spotřeba 3 až 3,5 L. na rovince !!!!!!!! Ze 140 na 200 , to pořád ještě lepí do sedačky, o nižších rychlostech ani nepíšu! Ta akcelerace je na naftu, úžasná!!! Upraveno 24. únor 2019 uživatelem Votary.69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.