Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kouř z výfuku při přídání plynu


PSA

Recommended Posts

Objednal jsem tuhle : https://www.aliexpress.com/item/Best-Quality-Lexia3-with-Serial-921815C-Firmware-Golden-PCB-Lexia-3-PP2000-Diagbox-V7-83-diagnostic/32923966554.html?spm=2114.search0104.3.8.7ca72ddbQ7eU2u&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10065_10068_10890_5730315_319_10546_317_10548_10696_453_10084_454_10083_5729211_10618_10304_10307_10820_538_537_536_10059_10884_10887_100031_321_322_10103_5735411,searchweb201603_51,ppcSwitch_0&algo_expid=2f6b8c87-c08d-48f0-b8a9-690d5a5398b2-1&algo_pvid=2f6b8c87-c08d-48f0-b8a9-690d5a5398b2

Tak snad pak budu chytřejší, doufám že aspoň půjde zapsat mé vin do RT3, dále že snad už budu moc vyloučit třeba tu váhu, nebo egr. Asi to jistí ten Chomutov, já mu tam ten krám nechám a budu čekat jestli přijde na nějaké řešení.

Mám pocit že já sám nic nevyřeším, já dělám do PC, ale auto je pro mě záhada. Tam umím vyměnit tak filtry a tím to vše končí. 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Votary.69 napsal:

Tak mám to 10 km, postupně zkouším všechny servisy v okolí. Myslím si že si umím i dupnout, tak to opět vymažou, opět za tři hodiny chyba, já opět projedu 20 Km zbytečně (((nejde o peníze, těch mám dost, spíš není čas, čas nemám žádný))).

Spíš bych asi hledal souvislost, příčinu té chyby. Prostě to opravit, jenže tady v JČ je to asi marné. Já snad budu muset jet do toho Chomutova.

Tam radši ani nejezdi !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a) Tak závady opět vymazány, kontrolka chyba motoru nesvítila celý den, kouř jen do kopce na čtyřku, jinak bez mráčku. Tak si říkám protáhnu to po dálnici. Koupil jsem nějakýho šmejd na "čištění" filtru pevných částí, do nádrže. Dám tomu kotel cca 10 Km na 3500 ot. a najednou koukám a zamnou metrové jiskry, jel jsem jako kometa. 🤣 Říkám si fajn tak se asi "vypaluje" ten filtr. Ale *ovno, motor po vyřazení fcípnul, nastartuji a opět "porucha systému na snižování škodlivin" a kouří to jak kráva. :D  Jelikož ty jiskry měli na délku fakt metr, tak pochybuji že tam nějaký filtr vůbec je. Teď to kouří ještě víc, tak jsem to asi doj*bal totálně.

b) Chtěl jsem zadat mé vin do rt 3-03 (pípá) je tam vin jiného auta. Po připojení na diag. která údajně stojí 140t. (nevím a neřeším) , tak při načítání "položky/jednotky" rádia, vždy dojde k odpojení, prostě to jednotku rádia nepřipojí. Lze ale načíst "položku/jednotku" changeru a ovládat ho, lze na číst "položku/jednotku" navigace - lze tam číst kravinky, lze načíst ten velký LCD - lze tam číst krvinky, ale do rádia se nedá dostat! Tak nevím jak to udělat. Možná to mé vin, zapsat v autě, kde to bude komunikovat??? Myslím že zásadní chyba bude mezi BIS a rádiem. Je pravda že jsem tam to rádio zabudoval já, byl tam původně malý LCD 6 pin a rádio rt3-01, které mělo 6 pinů na lcd. Zapojených měl pět žil : a)= + b)= - c) can, všechny tři oranžové, d) hnědá barva nevím funkci e) žlutá barva nevím funkci. Nové rádio rt 3-03 jsem zapojil na původní kabeláž + jsem musel přidat optickou linku mezi LCD a rádio a dále na velký LCD, připojit ještě 3 kablíky z toho 6 pinu co vedl původně na malý lcd a) + b) -  c) can , dle původního auta. Tam prostě bylo jen toto propojení u LCD, 3 x kablík (oranžové žíly + / - / can) a optika, nic víc tam nevedlo! Tak mě zůstali v autě nezapojený dva dráty d) hnědá barva a nevede k rádiu ale někam... e) žlutá barva taky nevede zpět k rádiu ale někam... Ty jsem tam nechal, neměl  jsem je kam zapojit. Ale bude to asi příčina proč nelze načíst jednotku rádia. ((((V rádiu a lcd funguje úplně vše, telefon, dojzónová klima, navigace, ovládání světel, no těch funkcí je tam tisíc, funguje úplně vše, ALE nejde okamžitá spotřeba a dojezd, to píše trvale 0,3 L na 100 a dojezd 1 KM. To možná bude taky příčina těch dvou drátů, jenže kam je připojit ??? V autě z kterého je ta rt 03-03 a velký LCD, nikde tyto dráty nejsou, tam prostě nejsou! ))))

//// RE : tak jsem ještě jednou prošel kompletní kabeláž z auta co jsem přehodil rádio a zdá se že ty dvě žíly jsou mikrofon. Oni tam opravdu taky jsou , ale mají černou a bílou barvu (stíněný kablík) a vede přes půlku palubky k mikrofonu, tak jsem to ignoroval, jelikož rozebrat ten svazek je na půl dne a mikrofon nechci. Ale je to jen dojem, ty moje dva dráty nemusí být mikrofon. To LCD má 12 pinů a v současné době mám připojený jen tři oranžové kablíky , + , - , can. Třeba když se "někam" připojí k tomu lcd, tak to začne měřit tu spotřebu a bude to třeba komunikovat s diag. Těžko říct. Pravdou je že to auto bylo vyrobeno v roce 2004 a rádio RT3-01 je taky z roku 2004, to RT3-03 je z roku 2006 a z jiného auta. Co ale vím je, že auto spotřebu na malém lcd opravu ukazovalo, tak BIS to musí umět, jen ty data nejdou do RT03-03. Soft tam mám 6.663 myslím. + je tam kompletní CZ a audio CZ povely k navigaci.

 

Upraveno uživatelem Votary.69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nnn. Je to rt3-n1+ - 04 / cd 450 / e2 02 2042 / rok 2004. Mam ho tu na stole. V aute je rt3-n3 +- 04. Cd 880 Rok 2006. V celku je rozdil hlavne vystup optiky na velky LCD a myslim ze tohle umi i neoficialne mp3 se softem 6.xxx nemel jsem cas vyzkouset, vypalovacka je nekde na pude. :)

Upraveno uživatelem Votary.69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už mám konečně diagnostiku a jsem docela spokojený. Na konec to bude asi ten egr, píše to trvale zaseklý při programování. Jestli to tedy neznamená že je nějakým soft. povelem trvale zavřený. Pak ještě že je nízký tlak turba. A že tam asi není filtr pevných částí.🤣 Zítra nahraji kompletní výčet chyb. Je jich celkem 8 co se týče motoru. 🙂 Jinak na rádio se opět nemohu připojit, prý má ta marelli magneti rt3 , nějaký kontrolní součet, tak údajně nepůjde můj VIN zapsat ani v jiném autě. Tak budu muset koupit jiné rádio. Snad lze prý to VIN nějak zapsat do BIS pokud bych ho znal, to co je v tom rádiu, ale než nechat "editovat" vin v BIS, to si raději koupím jiné rádio.

Upraveno uživatelem Votary.69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

81_1247860152.jpg.539e10f578e90a6e9db10a4077d9f2ad.jpgAhoj. No ona ještě má přijít ta Lexi. Tuhle jsem koupil bokem za pár korun. 🤣. Ale nešlo to ani na nějakém "t-rex" či co, nějaká za 140t. či za kolik a prý to nikdy u ní nebyl problém. Zítra jedu za nějakým velkým GURU co dělá komplet editace jednotek a dokáže přepisovat data i v rádiu. Tak třeba bude úspěch. Dal jsem tam dnes i původní rádio, ale jelikož jsem tam překuchal ten 6 pin, tak se mi to taky nedařilo načíst a navíc se co 3 minuty rádio, to původní vypíná, tak asi ty dva dráty co jsou teď trvale odpojený a původně vedly do toho malého CT lcd asi mají nějakou funkci. Už jsem nechtě ten konektor znovu zapojovat, jen jsem chtěl vědět jestli načtu alespoň to původní rádio. Jestli se to zítra nevyřeší, nebo až přijde ta Lexi, tak vezmu rozbrusku a udělám tam někde díru na jiné rádio a BUDE HOTOVO.

81_1247860152.jpg

20181215_175452.jpg

20181215_175538.jpg

20181215_175546.jpg

20181215_175552.jpg

5288770700_1517143758.jpg

bdb617as-960.jpg

peugeot_psa_rd4_t5_n1_kml___4057_133.jpg

post-28580-0-90408200-1430823974.png

rd4-pinout.jpg.8c96c97cf529ebfc24d0b9ad854ee60e.jpg

Upraveno uživatelem Votary.69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak super, konečně je rádio spárováno + vypnuté pásy. Teď už ukazuje i okamžitou spotřebu a dojezd. Hraje mp3, což je fakt super. Teď nechám vyměnit egr a váhu. Pak se pustím do turba a na konec koupím filtr pevných částic, pokud bude třeba.

Upraveno uživatelem Votary.69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...