Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kouř z výfuku při přídání plynu


PSA

Recommended Posts

Jak je zřejmé z nadpisu měl jsem problém s kouřením  auta  Fiat ulysse 2.HDI motor RHW, při každém prudším sešlápnutí plynu za autem dýmová clona.

Při postupném sešlápnutí ne, ale přes 3tis otáček opět kouř. Na místě   také kouř. Rady servis -nevíme -závady na diagnostice žádné, kontrolky nesvíti auto nic nehlásí 

Začínají rady typu vstřiky, čerpadlo, ventily a podobně, hadice od turba a tak. Auto jsem koupil  s padlou převodovkou , tedy potíže až po výměně.Vyzkoušení nebylo možné Prodejce nic neříkal .

Tak jsem to si týden toto pozoroval. Poté jsem   chtěl zkontroloval ŘJ motoru zda není motor načipovaný,

Peugeot servis nedostaneme se do fiata, a i kdyby s ŘJ nic neumíme za 600 Kč se Vám na  to koukneme

Fiat servis  za 1100 Kč se Vám na to koukneme ale do ŘJ se nedostanem s tou nic neuděláme , objednáme novou.

Nejmenovaný guru  jednotku připojil  přes diag zásuvku  ,  prohlédl zjistil  hodně špatné načipování , nahrál original  verzi.

Auto líp jede absolutně  nekouří ,nemusím nesmyslně nic měnit,  stálo to 1000 Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Pokud bude ruplá hadice za turbem ,  tak  postupně jak se bude zvětšovat ,tak nebude  turbo dávat   potřebný  tlak  a bude padat do nouzáku,

Měla by to ukazat dagnostika jako malý tlak  turba než je požadovaný

Když je díra malá  může turbo stíhat  tlak  dotlačit ale za cenu přetáčení  a zvýšeného opotřebení  až poškození turba.

Zýšený kouř  bude znamenat moc nafty a  málo vzduchu jak již bylo řečeno -přičinou  může být  turbo,  vstřiky, písty-tedy písní  kroužky, ventily, hadice , EGR , swirl 

přicpaný  mezichladič , přicpaný FAP ,snímač tlaku  turba ,  nafy  , to jen tak co mě napadlo . Porucha ŘJ je až to  poslední

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Mám ten samý problém, dokážu jet i 60 km bez toho aby to zakouřilo. Ale musím jet naprosto soustředěný, aby řadění nebylo podtočené, jak přidám třeba na 4. kvaltu do kopce, udělám černou clonu, která znemožní autu za mnou vidět na dva metry. Ten černý kouř se valí pouze, pokud přidám plyn nad rámec otáček, nevím jak to přesně popsat, prostě když pustím do motoru víc nafty, než dokáže spálit. LCD píše při startu : "porucha snížení škodlivých emisí", nádržka na fap byla totálně prázdná, tak jsem tam nalil 2,5 litru toho hnoje a čekám až mi dojde diag. abych mohl resetovat stav AD. Ale údajně to nemá kouřit ani když to dojde. Nevím, už jsem to tak koupil a mám dojem že s tím pán tak jezdil asi rok, bez toho AD. Tak bude asi celý filtr totálně v háji. Nezná někdo nějakého borce kolem Tábora, kolem Jižních Čech ??? Jinak na 3. kvalt i do kopce kouří jen od 1800 do 2500 , nad 2500 to nezakouří a táhne to jako bejk. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě. 🤣😂😕 Doufám že to je ono. 

https://iolej.cz/aditiva-do-paliva-walker-80618

 

Jestli je to špatně, tak to nevadí, jelikož není stav "vyresetován" tak to podle mne nic ještě netlačí. A stejně si myslím že celý filtr pevných částí je úplně v háji. Pokud tam vůbec je. 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ještě ale může být v háj egr, nebo váha. Nebo všechno.  Já chci dát někomu peníze, aby ten kouř nechal zmizet. Nejde o to že bych na to neměl, jen nevím komu to dát. Jeden mechanika na tom autě ani nedokázal otevřít kufr, druhý mi řekl že musím hned zastavit, nebo auto shoří. Tak jsem volal bratrovi, on je automechanik, ALE na Pežouta se mi ani nepodívá, Frantíky nedělá ani v rodině. Ten řekl ON" vystup a koukni na výfuk, co vidíš ? " : "horký čistý vzduch". Tak přijeď do Jihlavy, nic hořet nebude a já ti prodám "normální" auto. No tak asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Votary.69 napsal:

No právě. 🤣😂😕 Doufám že to je ono. 

https://iolej.cz/aditiva-do-paliva-walker-80618

 

Jestli je to špatně, tak to nevadí, jelikož není stav "vyresetován" tak to podle mne nic ještě netlačí. A stejně si myslím že celý filtr pevných částí je úplně v háji. Pokud tam vůbec je. 🙂

To bude zřejmě dobře... Já se ptal, protože jsi psal "hnůj" a "AD". Což by se dalo přeložit i jako AdBlue. Nebylo by poprvé, kdy to tam někdo nalil místo Eolys:papa

Jinak tchán měnil na doporučení FAP u Mráze ve Vimperku. Udělali to zdá se dobře, ale zas tak složitá oprava to nakonec naštěstí nebyla. Levné to nebylo, taková asi standardní cena.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsem byl v servisu na "reset" aditiv. Musel jsem čekat v čekárně, tak nevím co tam dělali. Pán řekl : tak jsme všechno vymazali. ((tak nevím jestli jen vymazali chyby???)) Ještě se ho ptám a je tam vůbec ten filtr, není vykuchanej? Pán : "To já nevím, to já nepoznám. " Každý mechanik tady u nás, jen říká : nevím,nevím,nevím,možná,možná,asi rozbitý, jo rádio Vám nespárujeme, já Vám ho nechci zakódovat, atd..." Každopádně kontrolka nesvítila a v diagnostice na rádiu, žádná chyba. Vše fungovalo tak tři hodiny, asi 5x start a vystoupení včetně zamknutí auta. Říkám si paráda, aspoň něco, teď budu čekat na regeneraci, od poslední uběhlo 500Km. Přijedu domu, vypnuto to. Dal jsem cígo a jako zakončení dne, jsem ještě jednou nastartoval, jen pro radost že to nesvítí. A co se nestalo, kontrolka opět svítí a na LCD píše : porucha systému na snižování škodlivin. ((( O kouři nemluvím, ten je stále. Jen jsem chtěl vyřešit aspoň ten fap, no vyhodil jsem opět 500,- a výsledek zase žádný. ))) Na ten kouř, koupím váhu vzduchu a egr. Pak možná nový filtr částic. Pak možná turbo, no a nakonec to celé zapálím. 🤣🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám to 10 km, postupně zkouším všechny servisy v okolí. Myslím si že si umím i dupnout, tak to opět vymažou, opět za tři hodiny chyba, já opět projedu 20 Km zbytečně (((nejde o peníze, těch mám dost, spíš není čas, čas nemám žádný))).

Spíš bych asi hledal souvislost, příčinu té chyby. Prostě to opravit, jenže tady v JČ je to asi marné. Já snad budu muset jet do toho Chomutova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi bych o tom přestal přemýšlet a objednal bych se ke Strakimu007 . Protože pokud někdo dokáže dát auto do cajku co se týče FAPu a podobných blbostí tak to je on. Protože pokud to budeš opravovat systémem pokus omyl tak vyměníš víc než polovinu komponentů v autě a výsledek bude pořád daleko. A ve finále to nemusí být ani tak drahý v Chomutově jako tohle vyměňování kus za kus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...