PSA Odesláno 30. květen 2017 Sdílet Odesláno 30. květen 2017 Jak je zřejmé z nadpisu měl jsem problém s kouřením auta Fiat ulysse 2.HDI motor RHW, při každém prudším sešlápnutí plynu za autem dýmová clona. Při postupném sešlápnutí ne, ale přes 3tis otáček opět kouř. Na místě také kouř. Rady servis -nevíme -závady na diagnostice žádné, kontrolky nesvíti auto nic nehlásí Začínají rady typu vstřiky, čerpadlo, ventily a podobně, hadice od turba a tak. Auto jsem koupil s padlou převodovkou , tedy potíže až po výměně.Vyzkoušení nebylo možné Prodejce nic neříkal . Tak jsem to si týden toto pozoroval. Poté jsem chtěl zkontroloval ŘJ motoru zda není motor načipovaný, Peugeot servis nedostaneme se do fiata, a i kdyby s ŘJ nic neumíme za 600 Kč se Vám na to koukneme Fiat servis za 1100 Kč se Vám na to koukneme ale do ŘJ se nedostanem s tou nic neuděláme , objednáme novou. Nejmenovaný guru jednotku připojil přes diag zásuvku , prohlédl zjistil hodně špatné načipování , nahrál original verzi. Auto líp jede absolutně nekouří ,nemusím nesmyslně nic měnit, stálo to 1000 Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palec04 Odesláno 5. červen 2017 Sdílet Odesláno 5. červen 2017 Já mam ten samej problem. Mohl bys mi poradit kdo a kde ti to dělal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nesetpetr Odesláno 21. říjen 2018 Sdílet Odesláno 21. říjen 2018 Ted mi zacal peugeot 807 2.2hdi taky cerne kourit. Vykon se nesnizil jen to tak divne syci a spotreba se mi zvedla cca o dva litry. Nic to nehlasi ani nic nesviti. Nejaka rada? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 21. říjen 2018 Sdílet Odesláno 21. říjen 2018 Jestli to divně syčí , tak zkoukni všechny hadice a trubky mezi turbem a sáním , někde může být díra - motor má málo vzduchu a hodně nafty , proto kouří P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filoyof012000 Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 Je docela divný, že to nic nehlásí... Mě rupla hadice za turbem na vstupu do rozdvojeni na IC a předehřev, syčelo to ale když to šlo do zátěže, tak to slítlo do nouzáku a vyhodilo to Depollution fault. Ale taky bych čekal díru v sání.... H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 28. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2018 Pokud bude ruplá hadice za turbem , tak postupně jak se bude zvětšovat ,tak nebude turbo dávat potřebný tlak a bude padat do nouzáku, Měla by to ukazat dagnostika jako malý tlak turba než je požadovaný Když je díra malá může turbo stíhat tlak dotlačit ale za cenu přetáčení a zvýšeného opotřebení až poškození turba. Zýšený kouř bude znamenat moc nafty a málo vzduchu jak již bylo řečeno -přičinou může být turbo, vstřiky, písty-tedy písní kroužky, ventily, hadice , EGR , swirl přicpaný mezichladič , přicpaný FAP ,snímač tlaku turba , nafy , to jen tak co mě napadlo . Porucha ŘJ je až to poslední P607Olda a pesastor ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Votary.69 Odesláno 9. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2018 Mám ten samý problém, dokážu jet i 60 km bez toho aby to zakouřilo. Ale musím jet naprosto soustředěný, aby řadění nebylo podtočené, jak přidám třeba na 4. kvaltu do kopce, udělám černou clonu, která znemožní autu za mnou vidět na dva metry. Ten černý kouř se valí pouze, pokud přidám plyn nad rámec otáček, nevím jak to přesně popsat, prostě když pustím do motoru víc nafty, než dokáže spálit. LCD píše při startu : "porucha snížení škodlivých emisí", nádržka na fap byla totálně prázdná, tak jsem tam nalil 2,5 litru toho hnoje a čekám až mi dojde diag. abych mohl resetovat stav AD. Ale údajně to nemá kouřit ani když to dojde. Nevím, už jsem to tak koupil a mám dojem že s tím pán tak jezdil asi rok, bez toho AD. Tak bude asi celý filtr totálně v háji. Nezná někdo nějakého borce kolem Tábora, kolem Jižních Čech ??? Jinak na 3. kvalt i do kopce kouří jen od 1800 do 2500 , nad 2500 to nezakouří a táhne to jako bejk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 9. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2018 Jen tak kontrolně - co jsi tam přesně dolil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Votary.69 Odesláno 9. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2018 No právě. Doufám že to je ono. https://iolej.cz/aditiva-do-paliva-walker-80618 Jestli je to špatně, tak to nevadí, jelikož není stav "vyresetován" tak to podle mne nic ještě netlačí. A stejně si myslím že celý filtr pevných částí je úplně v háji. Pokud tam vůbec je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanz410 Odesláno 9. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2018 Ahoj, dle mého názoru tam filtr nemáš. Pokud by tam byl tak ti to kouřit nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Votary.69 Odesláno 9. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2018 No ještě ale může být v háj egr, nebo váha. Nebo všechno. Já chci dát někomu peníze, aby ten kouř nechal zmizet. Nejde o to že bych na to neměl, jen nevím komu to dát. Jeden mechanika na tom autě ani nedokázal otevřít kufr, druhý mi řekl že musím hned zastavit, nebo auto shoří. Tak jsem volal bratrovi, on je automechanik, ALE na Pežouta se mi ani nepodívá, Frantíky nedělá ani v rodině. Ten řekl ON: " vystup a koukni na výfuk, co vidíš ? " Já : "horký čistý vzduch". Tak přijeď do Jihlavy, nic hořet nebude a já ti prodám "normální" auto. No tak asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2018 a brácha je normální, nebo jen prodává normální auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Votary.69 Odesláno 9. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2018 Brácha určitě normální nebude. Jelikož normální jsem u nás Já. On prostě nemá rád Frantíky a mléko. Když jsem u něj byl naposled, tak říkal že jestli mu dám do ledničky mléko, tak mu koupím novou. ozzy56 a krtek 2 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 9. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2018 před 2 hodinami, Votary.69 napsal: No právě. Doufám že to je ono. https://iolej.cz/aditiva-do-paliva-walker-80618 Jestli je to špatně, tak to nevadí, jelikož není stav "vyresetován" tak to podle mne nic ještě netlačí. A stejně si myslím že celý filtr pevných částí je úplně v háji. Pokud tam vůbec je. To bude zřejmě dobře... Já se ptal, protože jsi psal "hnůj" a "AD". Což by se dalo přeložit i jako AdBlue. Nebylo by poprvé, kdy to tam někdo nalil místo Eolys Jinak tchán měnil na doporučení FAP u Mráze ve Vimperku. Udělali to zdá se dobře, ale zas tak složitá oprava to nakonec naštěstí nebyla. Levné to nebylo, taková asi standardní cena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Votary.69 Odesláno 9. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2018 Co je taková asi standardní cena? Asi 10? asi 20? asi 30? Kolik asi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Votary.69 Odesláno 10. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2018 Tak dneska jsem byl v servisu na "reset" aditiv. Musel jsem čekat v čekárně, tak nevím co tam dělali. Pán řekl : tak jsme všechno vymazali. ((tak nevím jestli jen vymazali chyby???)) Ještě se ho ptám a je tam vůbec ten filtr, není vykuchanej? Pán : "To já nevím, to já nepoznám. " Každý mechanik tady u nás, jen říká : nevím,nevím,nevím,možná,možná,asi rozbitý, jo rádio Vám nespárujeme, já Vám ho nechci zakódovat, atd..." Každopádně kontrolka nesvítila a v diagnostice na rádiu, žádná chyba. Vše fungovalo tak tři hodiny, asi 5x start a vystoupení včetně zamknutí auta. Říkám si paráda, aspoň něco, teď budu čekat na regeneraci, od poslední uběhlo 500Km. Přijedu domu, vypnuto to. Dal jsem cígo a jako zakončení dne, jsem ještě jednou nastartoval, jen pro radost že to nesvítí. A co se nestalo, kontrolka opět svítí a na LCD píše : porucha systému na snižování škodlivin. ((( O kouři nemluvím, ten je stále. Jen jsem chtěl vyřešit aspoň ten fap, no vyhodil jsem opět 500,- a výsledek zase žádný. ))) Na ten kouř, koupím váhu vzduchu a egr. Pak možná nový filtr částic. Pak možná turbo, no a nakonec to celé zapálím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 10. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2018 Začal bych reklamací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Votary.69 Odesláno 10. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2018 Tak mám to 10 km, postupně zkouším všechny servisy v okolí. Myslím si že si umím i dupnout, tak to opět vymažou, opět za tři hodiny chyba, já opět projedu 20 Km zbytečně (((nejde o peníze, těch mám dost, spíš není čas, čas nemám žádný))). Spíš bych asi hledal souvislost, příčinu té chyby. Prostě to opravit, jenže tady v JČ je to asi marné. Já snad budu muset jet do toho Chomutova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 10. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2018 No asi bych o tom přestal přemýšlet a objednal bych se ke Strakimu007 . Protože pokud někdo dokáže dát auto do cajku co se týče FAPu a podobných blbostí tak to je on. Protože pokud to budeš opravovat systémem pokus omyl tak vyměníš víc než polovinu komponentů v autě a výsledek bude pořád daleko. A ve finále to nemusí být ani tak drahý v Chomutově jako tohle vyměňování kus za kus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 10. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2018 To je taký problém zaznamenať live hodnoty paliva a vzduchu na diagnostike? Samozrejme za jazdy?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.