dusan2 Odesláno 28. květen 2017 Sdílet Odesláno 28. květen 2017 (upraveno) Zhruba minulý rok o tomto čase som pri väčšom servise na Ducate 3,0 180PS menil okrem iného celú spojku. Po 9 mesiacoch a cca 120 tis km sa odtrhla lamela (foto). Pripisoval som to spôsobu jazdy keďže sa na tom aute strieda viac šoférov. Vymenil som teda lamelu za novú a včera po štyroch mesiacoch a dalších zhruba 50 - 60 tis. Km sa stalo to isté. Ešte som to sice nerozobral ale je to viac menej jasné. Z toho mi vychádza že problém bude niekde inde keďže sa s tým autom jazdia väčšinou dlhé trasy bez vozíka. Poradí niekto čo je dôvodom? Upraveno 28. květen 2017 uživatelem dusan2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 30. květen 2017 Sdílet Odesláno 30. květen 2017 Tohle jsem naposledy viděl když se startovalo auto každý den rozjezdem s kopce, jiak - vada materiálu, jiná lamela se slabšího typu stejně vypadající . nekvalitní náhradní díl je to originál ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 30. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2017 2 x origo LUK zajtra pôjde SACHS . Až to zajtra rozoberiem dám fotku tej druhej. Sám som zvedavý ako bude vyzerať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 31. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2017 Takže spojka vyzerá identicky ako predošlá. Po konzultáciách so servisom ktorý sa špecializuje na dodávky som sa dozvedel že s určitosťou je na vine dvojhmota. Stará síce má o niečo väčšiu vôľu ako nová ale ťažko povedať či je K.O. Zajtra ide na reklamáciu. Už je tam teda komplet nová spojka tak uvidím. Foto z dneška. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 31. květen 2017 Sdílet Odesláno 31. květen 2017 A ta dvouhmota je tam teda teď jaká, taky úplně nová? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 31. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2017 Jasné. LUK. Vraj SACHS nieje dostupná. Všetko išlo komplet nové akurát lamela prítlačák a ložisko teda SACHS . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 1. červen 2017 Sdílet Odesláno 1. červen 2017 To je nějaký divný spousta aut má dvojhmotu a neodcházejí lamely , co by jako měl ten setrvák dvojhmota s tou lamelou dělat, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. červen 2017 Sdílet Odesláno 1. červen 2017 dvouhmota vyrovnává kmity klikovéko mechanismu (mimo jiné), takže souvislost je zřejmá , protože lamela u motoru s dvouhmotou je neodpružená, dostává u ní nejvíc zabrat uchycení k středovému náboji (tisíchranu), osobně bych k tomu přidal možná i určité poddimenzování celé spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 1. červen 2017 Sdílet Odesláno 1. červen 2017 Pak je tedy poddimenzovná lamela nebo je poroblém v setrvačníku, protože takhle nějak by dopadla lamela z dvouhmoty v jednohmotovém setrváku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 1. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2017 Toto sa ale nestáva bežne na týchto autách i keď je určite hlavne prevodovka dosť poddimenzovaná. A po druhom raze už som vylúčil ľudský faktor . Tak dúfam že to bolo tou dvojhmotou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.