Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

FAP a aditivum.


stranom

Recommended Posts

Ahojte, zaujima ma , ze pred rokom som mal FAP  80 percent plne a aditivum som mal pol litra v nadrzke. Zaujima ma ako sa bude chovat auto ked dojde aditivum alebo sa zaplni uz FAP a auto zacne vypisovat servis FAP. Bude auto pojazde? na akej urovni? Ide o to ak by som bol niekde v zahranici, ako by mi auto povolilo prist domov akou rychlostou?. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, pokud ti bude docházet aditivum, tak se objeví hláška že je potřeba dolít a od této chvíle ještě můžeš natankovat 6 plných nádrží. Pokud nedojde k doplnění, tak se rozsvítí kontrolka diagnostiky, příslušná hláška a spadne to do nouzového režimu. Pokud bude ucpaný FAP a nepůjde regenerovat, tak se objeví také hláška, rozsvítí se kontrolka a spadne to také do nouze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...
  • O 3 týdny později...
  • O 2 roky později...
  • O 3 roky později...

Zdravím nechci zakládat nove téma aditivum. Tak se zeptám tady jestli nevadí, před týdnem  se mi rozsvítil servis s málem množství aditiv, dnes jsem byl na dolití v Peugeotu a řekli že to dolili ale nejde jím to nastavit že je dolito. Tak musim dat novou nádrž je to možné že nejde nastavit množství že by něco bylo špatně na nádržce?

Děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.2 HDI je Euro5, takže AdBlue nemá. Takže se jedná o aditivum pro FAP (tuším, že 508 má Eolys Extend?) Chtělo by to trochu více info, co konkrétně nešlo - jestli to nekomunikovalo, nebo to vyhodilo chybu atd. Možná bude stačit jen zajet za někým, kdo umí s DIAG a nastaví to. Těžko soudit :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neber to ve zlém, ale to už jsi psal. Proto říkám, že je potřeba zjistit více info - co konkrétně na tom procesu nejde. To, že to bylo v servise, nemusí vždycky znamenat, že to je tak, jak tvrdí. Někomu jinému (třeba šikovnějšímu) by to možná nastavit šlo. Nebo by dokázal alespoň identifikovat to, kde je problém :myslim  Píšu to proto, že jsem z dotazu pochopil, že se ti ta odpověď servisu úplně nezdá (a já se ti nedivím).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak 50/50 že se musí vyměnit, zjišťuji jestli je to možný. Kdyby se nemusela nastavit hladina tak si to doplním, ale diagnostiku nemám tak musím do origo servisu. Auto nemůžu odstavit tak to musím co nejdřív vyřešit, jinak bych zkoušel někoho sehnat kdo by na to kouk než bych vyměnil tu nádržku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Mal som podobny problem na P508, rozsvietila sa kontrolka nizkej hladiny AdBlue. Nadrzka sa doplnila doplna a kontrolka nezhasla. Pravdepodobne zavada na senzore hladiny aditiva. V Peugeote mi odporucili vymenit celu nadrzku. Nakoniec som to docasne vyriesil tak, ze cez diagnostiku som spustil proceduru doplnenia a po nej kontrolka zhasla. A kupil som si pripravok do AdBlue, ktory ma zabranovat krystalizacii. Je mozne, ze uz je neskoro, ale moze to aspon spomalit opotrebovanie cerpadla. Ak totiz klesne v systeme tlak, tak uz sa vymene neda zabranit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...