Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rána (Bouchnutí) při rozjezdu a prudkém přidáni plynu


greave

Recommended Posts

Ahoj, jsem tu nový a mám velkou prosbu, mám 206 CC 1.6 a při rozjezdu na jedničku (kola rovně) se občas od motoru ozve rána, zvuk je podobný, jako kdyby výfuk narazil do kovu. Někdy i po zařazení dvojky a prudkém přidání plynu. Také když na jedničku škubu autem při popojíždění. Je to cítit i v podlaze a nepatrně ve volantu. Dnes jsem byl v servisu a že prý všechny silentbloky i ramena vypadají OK, jen možná poloosa na straně řidiče už bude načatá. Je možné, že by poloosa vydala tak silnou ránu? V plném rejdu to nic nedělá. Na zpátečku mi to zatím neudělalo. Nerad bych vyměnil poloosu zbytečně. Je to prostě zvláštní, někdy se 5x rozjedu a nic a pak to zase začne při každém rozjezdu. Občas se mi to povede eliminovat lehkým uvolněním spojky, ale někdy ani to nepomůže. Moc děkuji za každou radu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Silentbloky mi tvrdil, že kontroloval a že jsou OK, ale je otázka jak moc podrobně :/ je možné nějak poznat (myslím tedy kromě lezení pod auto) že je silentblok motoru KO? Třeba přidáváním plynu a sledováním pohybu bloku motoru?

Ještě důležitá věc, která možná silentblok vyřadí, ta rána se ozve v té fázi rozjíždění, když už téměř pouštím spojku, takže už je auto v třeba v 5 km/h rychlosti. Není to ihned z kraje rozjezdu.

Upraveno uživatelem greave
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych si tipnul, spíš vsadil, na prasklou pružinu. Mně se projevovala prakticky stejně. Nejdřív lehounlinké lupnutí při rozjezdu a ještě jen někdy - hlavně když jsem předtím musel prudčeji zabrzdit. Postupně se to zhoršovalo, pak už to lupnulo téměř vždy a taky jsem občas slyšel při vymetení větší díry ránu jak od poklopu kanálu, pak už i při menší díře... Zajímavé bylo, že se ten zvuk tou kastlí nesl, že mně to připadalo, že to slyším spíše zezadu. V řízení to bylo taky cítit minimálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží, kde je to prasklé, ale většinou prostě upadne kousek závitu pružiny na jejím konci a auto si sedne na ten další, vidět to bez zvednutí asi moc nebude. Ale jsem jen "zajímající se laik", tohle už je spíš otázka na profíky, mně to jen zatelefonovali ze servisu:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja to poradne prekontroluju, moc dekuju :) pokud budou pruziny v poradku tak pak uz nevim... 

Jeste k te poloose, je mozne ze by ten vnitrni kloub delal takovou ranu? 

Napada prosim nekoho jeste nejake reseni kdyz by predchozi navrh neklapnul?

 

Dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to presne jsem zkousel na STK na dire a kroutil jsem s ni i do stran a tukalo to v ni predevsim u vnitrniho kloubu. Spis mi slo o to jestli je mozne ze tohle by delalo tak hlasitou ranu (bouchnuti)?

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...