Mojo2 Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Ahoj, zaregistroval jsem, že nová 5008 a možná i 3008 má řešeny ostřikovače skla nově pomocí magic wash stěračů. Podle toho co jsem vyčetl na webu se nejedná o speciální stírací lišty s tryskami, ale tryska je na rameni stěrače a nějak přidělána i k liště a stříká podél lišty. Není tady někdo ze servisu, kdo věděl zda se to nedá s trochou domácí pomoci udělat i na jiná auta? Myšleno tak, že by člověk koupil originál trysku, ale hadičku atd by si již napojil sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Tyjo, 405-ka se vrací. Před 30 lety to měla, bylo to dobré. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 24. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2017 chci to vidět v realu, ale na emotion day jdu az na konci cervna. Vzhledem k tomu, ze na 5008 jsou stěrače okolo 60cm tak bych to uvítal, protože ty rozprašovací trysky nenamáčej celý sklo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Na 405 byla trubička se 4 nebo 5 dírkami. Celkem jednoduchá, k ní gumové hadičky. Okoukni to, ale zřejmě to bude jako náhradní díl šíleně drahé a stejně se to bude muset dobastlit. Já už teď málo jezdím, tak už mi to nestojí za námahu, vyvíjet to. Hlavní technický problém je, jak to snadno připevnit k různým typům ramínek, tak jak se během let mění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Podle dostupných info (naživo jsem to ještě neviděl) je to uchycené přímo na liště stěrače na jednom konci a "kropí" to přímo list stěrače po celé jeho délce. Koukal jsem do SB (nová 5008 a 3008 a i na Cactus, který to měl jako první) a nikde to tam vidět není Hadičky končí spojkou, a pak už nic. Ale možná špatně koukám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Na Emotion Day jdu dneska, tak na to mrknu a pořídím nějaké fotky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Posílám foto řešení. Ramínko stěrače má dvě trysky. Stříkají od středu ke koncům. gumiček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Aháááá Já čerpal z tohohle videa. Ale to je asi nějaký prototyp Každopádně podle toho tvaru to půjde 100% dobastlit na jiný typ auta. Bude stačit stejný typ ramínka - uchycení pro lištu stěrače. Předpokládám, že tam nějaké spešl úprava na ramenu nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 24. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2017 aha, tak to by bylo na vymenu celeho ramene nejspis a je tedy otazka jak jsou ty ramena dlouhy... Když jsem to hledal na netu tak jsem nasel jinej obrazek (ale prislo mi to divny...) http://blogs.km77.com.s3.amazonaws.com/engendromecanico/wp-content/uploads/2014/06/013.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 No tohle (tvé foto) vypadá na ten systém, co jsem dával já video. Ale to bude z Citrouše a ten to má už od roku cca 2014. Takže u Peugeotu to bude nějaká modifikace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 24. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2017 navíc jestli dobře koukám na fotky, tak nová 5008 už nemá stěrače jdoucí od kraje k okrajům, ale klasicky postaru dva souběžné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 To přiznám, že mě nenapadlo. Tzn. ještě snadnější vyrobit podomácku - T kus se dvěmi tryskami. Mohl by někdo dát VIN auta, které to má (vlastní nebo předvaděčka u prodejce), pokusím se zjistit na serviceboxu, kolik by to stálo doobjednat. Případně, zda je to součástí kupovaných stěračů při výměně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Jak jsem psal výše, tak v SB jsem to nenašel. Ale je možné, že přímo podle VIN tam něco bude vidět. O tom, že stará 5008 má stěrače "autobus" a nová má "klasiku" jsem psal už v tom předchozím vláknu. Myslím, že pro "autobus" stěrače bude mít řešení Citroen pro nějaké ty jejich "grant picassa" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 25. květen 2017 Sdílet Odesláno 25. květen 2017 (upraveno) Trysky ostřikovače jsou součástí ramínka stěrače. Není to samostatný díl. stírátka.pdf Upraveno 25. květen 2017 uživatelem JVT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 25. květen 2017 Sdílet Odesláno 25. květen 2017 (upraveno) Frajer z Peugeotu mi říkal,že první zákazníci 3008 si stěžovali na zamrznutí "měděných" trubiček vedoucích k odstřikovačům... Edit: ten xicht není můj, ale toho z Peugeotu Upraveno 25. květen 2017 uživatelem pavelu96 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 26. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. květen 2017 tak jestli je tam měděná trubička, tak mě to až tak nepřekvapuje. Řekl bych, že plast je pro toto lepši... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 26. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. květen 2017 obávám se, že tohle dodělat/předělat nepůjde, maj to dobře vymyšlený :-( mě štve, že na 5008 jdou nejprve stěrače a až po chvilce začne stříkat voda a taky, že to prostě nenamočí celé sklo, pokud teda člověk nevystříká půl nádržky PS: když už jsou tu ty schémata, nemohl by sem někdo hodit schéma jak se dostat nejlépe k nádržce ostřikovačů, už chvíli si pohrávám s myšlenkou tam dát na hadičku zpětnej ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 26. květen 2017 Sdílet Odesláno 26. květen 2017 Nádržka odstřikovačů je v pravé spodní části nárazníku. Dobře se tam dostaneš po sundání podběhu předního pravého kola. V zimě jsem měnil motorek odstřikovačů. - Je "chytře" umístěn směrem k nárazníku. Takže stačí u 5008 kopnout zprava vedle mlhovky do nárazníku a zlomí se motorek ve spoji s nádobkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 26. květen 2017 Sdílet Odesláno 26. květen 2017 Nejprve stěrače? Zatím jsem na "8." řadě tohle nezažil. Nejdříve to rozpráší kapalinu, a pak sepnou stěrače. Ostatně i proto se tenhle "magic wash" vyvíjel - i kvůli bezpečnosti, kdy řidič chvilku nic nevidí, než to stěrače setřou. Zpětný ventil dej klidně někam na hadičku, co vede k ostřikovačům. Nemusíš kvůli tomu nic rozebírat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 26. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. květen 2017 mám podezření, že padá kapalina. Zkusím to natočit a dát sem video. Proto jsem ten zpětný ventil chtěl dát co nejníže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.