Mirastr Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 (upraveno) Čau všichni. Chci se podělit o zkušenosti s čerpadlem Bosch CP1 v mojí 406 HDi. Prve co mě k tomu vedlo: Po vytažení klíčku zapalování motor stále běží cca 3 sec. Ucpaný DRV ventil resp. mikrosítko na DRV ventilu. Po vyčištění ok ale po prudším přidání to zdechlo - bylo to špatným vstřikem(jeho korekce byla 2,9 a pravděpodobně za to mohly šponky) takže prve demontáž čerpadla je asi jasná, pak jsem sundal 3 " hlavičky " s ventilky a vytáhl pístky-ELEMENTY, pozici hlavičku s elmag. ventilem(vyřazuje jeden pístek resp ventilek)jsem si označil, potom jsem povolil tři torxy T30 na čele čerpadla na závit natočil matku hřídele za ní uchytil do svěráku a poklepem a tahem vytáhl hřídel z těla čerpadla. Pístky elementů byly poškrábané jinak žádné viditelné opotřebení. Hřídelku jsem přeleštil do zrcadla hadříkem a diamantovou pastou. Všechny dosedací plochy jsem obrousil 1000vkou smirkem namočeným v naftě(všechny ulepené. tzn. čelo a plochy mezi hlavičkami čerpadla) Před kompletací vše opláchnout naftou - hlavně jímku pro DRV prostříknout stříkačkou(zbylo tam ještě spousta špon i když jsem si myslel, že to prostříkávám už zbytečně) Koupit minimálně: Elementy F 01M 101 349 , ventilky do hlaviček F 00R 0P1 249, a sadu těsnění F01M101454 Mělo by to být stejné pro tato čísla čerpadel CP1 0445010001 0445010005, 0445010006, 0445010007, 0445010008 0445010010, 0445010011 0445010013 0445010018, 0445010019 0445010021 0445010024 0445010027, 0445010028 0445010030 0445010038 0445010046 0445010050 0445010074, 0445010072 0445010132 0445010162, 0445010163 0445010178 0445010201 0445010253 0445010276 0445020002 Vše opláchnuté čisté a mastné. Hřídel s čelem a excentrem a novými zelenými o kroužky do těla (pozor větší o kroužek patří na čelo pak je volná drážka a pak přijde druhý menší i když tlustší o kroužek. Do hlavičky dát těsnění a na něj položit ventilek pak tělo čerpadla pak teprv za stálého držení otočil hlavou nahoru a dát šrouby. A tak jsem tam dal všechny tři, pak DRV . Dále vyndejte VT lištu - zásobník a trubky ke vstřikům a prostříkat naftou profoukat vzduchem atd.(hodně jsem z toho ještě vypláchl) čistý filtrbox a nový pal. filtr je samozřejmostí. čerpadlo jde jak kuna a na DRV ani po 10 000 km ani šponka. Je to jednodušší než jsem to popsal - prostě se toho nebát,cit,čistotu a je to. Jinak dá se koupit i kluzná ložiska excentr hřídel gufero takže asi tak. Hodně zdaru všem Míra.Jo a cena byla 2980,- cca tak nějak. Upraveno 24. květen 2017 uživatelem Mirastr trucker1245 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chury721 Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Jestli to neni tajný kde si nakoupil díly? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 24. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2017 před 20 minutami, chury721 napsal: Jestli to neni tajný kde si nakoupil díly? amd-nahradnidily.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel9007 Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Ahoj, kde jsi prosím zjistil že do tohoto čerpadla jsou zrovna tyto díly (F 01M 101 349, F 00R 0P1 249, F01M101454)? Dá se někde zjistit podle typu čerpadla (já mám 0445010007) jaké tam pasují další díly? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 16. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2017 někde na stránkách v Polsku. nahoře je seznam čísel čerpadel do kterých to pasuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.