bisto89 Odesláno 21. květen 2017 Sdílet Odesláno 21. květen 2017 (upraveno) Zdravím chalani v prvom rade sa chcem ospravedlniť neviem či bol niekde tu na fóre riešený už tento problém neviem ako ho skonkretizovat a nájsť. Cestovali sme auto v pohode pri zoslapnuti plynu pri vyššej rýchlosti pocit ubudnutia tahania pri preradení na 6 čudný klepot z motora kúsok bieleho dymu auto došlo na zotrvačnosť a nejde naštartovať. Pri startovani len točí nechytá po strieknuti spreja chytí ale dusi ho aj pri toceni ide biely hustý dym cítiť ako nespalena nafta. Meneny drv za druhý aj ten druhý ventil hore. Auto ani po výmene nechytá len na sprej klepoce od motora a bielo husto dymí. Som vďačný za každú radu. 2.0 hdi 100kw rhr Upraveno 21. květen 2017 uživatelem bisto89 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 21. květen 2017 Sdílet Odesláno 21. květen 2017 Možno skočené rozvody . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bisto89 Odesláno 21. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2017 Myslíš že by to mohlo robiť toto.? Dymenie nestartovanie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. květen 2017 Sdílet Odesláno 21. květen 2017 Ty to zkoušíš startovat, když to divně klepe, ještě k tomu sprejem??? To se snažíš nadělat co největší škody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bisto89 Odesláno 22. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2017 nie starovana bola len raz po vymene drv aby naskocila ale problem nebol v tom problém je v rozpajacom hrdle sú tam klapky z ktorých sa spodná rozsypala netlacilo vzduch a preto nestartovalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VIP3R Odesláno 22. květen 2017 Sdílet Odesláno 22. květen 2017 (upraveno) Já měl to samé (auto přestalo táhnout, dojelo setrvačností s bílým dýmem, při pokusu o nastartování motor naskočil, ale za pár sekund se zase udusil) - byl to EGR ventil (ulomená klapka), po výměně OK. Upraveno 22. květen 2017 uživatelem VIP3R Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bisto89 Odesláno 22. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2017 (upraveno) Po výmene stále auto nejde a vypisuje chyba komunikácie s bsi u1118 a len chybu tele zhaveni tu tam mám ale dlhšie neviete prečo auto nechce naštartovať keď žiadne iné závady nepíše? Upraveno 22. květen 2017 uživatelem bisto89 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 22. květen 2017 Sdílet Odesláno 22. květen 2017 (upraveno) O príspevok vyššie ti jednu možnosť načrtol VIP3R. Tiež vlastná skúsenosť,urvaný klobúk EGR ventilu.Elektricky chodil tak ako mal ,čiže žiadna závada ,ale všetok horúci vzduch a sajrajt nazad do sania , mno a to zabilo motor. Otvor EGR a pozri či je celý. EDIT: chybu U1118 musíš asi odstrániť,skrátka si prekontroluj zberňové dráty.Keďže ti nekomunikuje RJ s BSI. Upraveno 22. květen 2017 uživatelem baffy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bisto89 Odesláno 23. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2017 Dnes sme zistili že do trysiek vôbec netlačí naftu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 A jak jste to zjistili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 A ja som sa chcel spýtať,ale už nemusím...otázka bola položená Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bisto89 Odesláno 23. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2017 (upraveno) Nomimálny tlak meraný 250 barov a efektívny 8 to znamená že na rail nejde tlak nie? Upraveno 23. květen 2017 uživatelem bisto89 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bisto89 Odesláno 23. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2017 Dia Delphi vypisuje tieto chyby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 Takže vadný DRV ventil,alebo kabeláž? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 (upraveno) Jj , a ta první závada je tohle čidlo Upraveno 23. květen 2017 uživatelem jarokare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bisto89 Odesláno 23. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2017 Drv mám na výmenu tri ani s jedným to nestartuje chyby na Dia píše stále len rele zhaveni a niekedy vypíše tu s tou teplotou a teraz chyba komunikácie medzi rj a bsi. U1118 ale auto stále nestartuje. Čo mi láme hlavu že pri meraní pri štartovani píše minimálny tlak 400 bar a efektívny 8. Nemôže byť vášne čerpadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 No tak pokud máš tři DRV a ani s jedním to nefunguje tak bude nejspíš chyba v kabeláži okolo toho DRV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bisto89 Odesláno 23. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2017 Práveže kabeláže do drv ukazuje hodnoty okolo 8v ale na regulátor tlaku paliva ten čo je na čerpadlo hore tam píše 0 Max 0.2v ale neviem aké napätie tam má byť ten len otvára a zatvára prívod paliva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 Páči sa RHR 407.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 23. květen 2017 Sdílet Odesláno 23. květen 2017 Vse je rizeno PWM. Tam toho moc nenameris bez osciloskopu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.