Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kliamtizacia naplne ale nefunkčna


pajo99

Recommended Posts

Mám P307 1.6 hdi 80KW 2006, dal som naplniť klimatizaciu chladivo tam je ale fuka vzduch iby z vonka, pri zapnutej klimatizaci cerpadlo zopne aj ventilator predu na chladiči sa toči, tlak klimatizacie klesa zo 7 bar na 3,5bar, a na výparníku je 30°C ( podla toho aka je vonku teplota tak je aj na výparniku), hruba hadica ku kompresoru ma teplotu okoliteho vzduchu , hadica od kompresora do chladica je horuca, tenka hadica zo spodu chladica je ladova orosena.Kde moe byť problém ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Príznaky ukazujú na zavlhnutý vysúšač chladiva,málo prepúšťa chladivo a to expanduje už do spodnej hadice výstupu z chladiča,do výparníka v kabíne už ide málo chladiva a tam neexpanduje.

Pravdepodobne bol system dlhšie otvorený a vysúšač navlhol vzdušnou vlhkosťou. Chladivo odsať,vymeniť vysúšač , naplniť a malo by to byť v pohode.

Upraveno uživatelem ferinko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odsať sa to nedá.

Klíma ti bu vždy zo začiatku chladiť,kým voda vo vysúšači nezamrzne....potom sa to ďalej správa tak ako sa to správa tebe.

Skús radu v klimaservise,či vedia vymeniť tú náplň.

A taká laická oprava by možno pomohlo celý chladič vysušiť teplom cca 250°C (v rúre na pečenie???)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 16. 5. 2017 at 21:13, pajo99 napsal:

divne lebo ked to naplnil a skusal ako to chladi tak to islo potom som prisiel domov a uz to neslo.

Utekla po cestě domů.

Mmch, chladivo bylo utečené - hledali a našli a odstranili jste díru?

Krom toho je spíše teoretická možnost, že tam nafoukal moc velký tlak - mnoho chladiva. Ale to by chladilo aspoň chvíli.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Urob jednoduchý test....natoč motor,spusti klímu,mala by začať chladiť....ak po krátkom čase prestane chladiť a namrzne spodná trubka od chladiča 

(ako si písal v prvom príspevku),nahrej horucovzdušnou pištoľou vysúšač na chladiči (taký valec na boku chladiča),ak sa trubka rozmrazí a klíma začne chladiť,potvrdí sa moja teória.

Nenapísal si nám,ako dlho bol systém otvorený bez náplne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, bude to redukcni/expanzni ventil, v pezotu za 400 + 100 tesneni, nerozprasuje chladivo ale propadava to primo do vyparniku, nehlede na to ze kompresor muze tlacit i 20baru a pokud to nepusti redukcni ventil, chladit to bude pouze chvili po nastartovani zbytkem v obehu.

Upraveno uživatelem Tony Stark
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...