Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P. 307 1,6 16V ide na 3 valce


Dafaq

Recommended Posts

Zdravím Vás,

Dnes som sa vydal z práce domov skor kedze my je na figu a v meste sa mi podarilo trocha pridusit motor čo znamená ze otačky klesli skoro na nulu no motor nezhasol, načo začalo motorom triast a otačky lietaly od 500 do 1200 na volnobehu. Motorom hadze zo strany na stranu zvuk ma ako stara 25-ka traktor.

Uz sa mi to pred tým raz či dva krat stalo. Vypol som motor a znova nastartoval a zavada zmizla. No dnes nie. Robí to stále a po chvíli samozrejme, ked motor ide len na dva alebo tri valce vyhodi "antipollution fault".

Nestretol sa niekto s niečim podobným. Či nejde len o nejakú mensiu zavadu ktoru dokazem odstraniť aj ja, pred tým ako to zaparkujem v servise.

Alebo ak je tu niekto ochotný z NR čo sa do toho vyzná alebo ma tiez 307-čku a ma na vyskusanie zapalovaciu rampu prípadne niečo iné potešilo by ma to a zadarmo to nechcem :)

 

UPDATE:// Vymenil som pre istotu sviečky, skusil odpojit lambda sondy. Stale to iste.

 

Dakujem vopred

 

Peugeot 307 1,6 16V 2006 Benzín

 

Upraveno uživatelem Dafaq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napřed Diagnostika pak otevírám haupnu [emoji4] .... Pokud nikoho nemáš kdo půjčí tak Elm327 stojí pár korun. Hodně štěstí. Mě to dělaly zapalovací cívky ale u motoru 2.2i

 

Odesláno z mého Nexus 5 pomocí Tapatalk

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olaaa chlapy, dakujem za odpovede. Bol som pozriet tu cievku teraz za tmy. Dal som si dole kryt a pri startovaní v miestach kde je tretia sviecka vidno cez ten silikón či čo to je na vrchu zapalovacej rampy iskrenie. Takže to riskujem a objednam tu zapalovaciu rampu a pak dam vediet.

 

Dakujem este raz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta oprava - nevíš, kdy se to vrátí. Kvalitní stojí kolem 4000. Ale vyplatí se, ty levné zlobí taky. Zkušenost ze servisu, kde jich namontovali hodně a různých.

Závada spočívá v tom, že zálivka se stářím zmenší,  vznikne v ní puklina a jiskra skáče mezi dráty - přívody ke svíčkám.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měnil zapalivací cívku na 1.6ce (65kw) v lednu. Ta moje původní byla tak udělaná, že oprava nešla provést. Celá rampa byla zalitá ještě v plechovém krytu, a tak nešlo ani zjistit, kde je porušená. Rozebrat to nešlo. Tím chci říct, že některé opravit jdou a některé ne. Koupil jsem v obchodě pro Citroen tu nejlevnější, stála mě asi 1200, tak uvidím, jak dlouho vydrží. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze naštastie to bola ta cievka. Výmena cca 5 minut. :D Auto pradie ako hodiny. Par krat este vyhodilo antipollution fault ale po prevetraní a odpojení baterky chybu uz nevyhadzuje. Kupoval som cievku značky FEBI tak to snad niečo vydrzí.

 

Dakujem všetkým za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...