tomanino42 Odesláno 6. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2017 A co se dá s tím dělat? Vyměnit kliku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 6. červen 2017 Sdílet Odesláno 6. červen 2017 Vyčistiť chladič oleja v prvom rade..stranu oleja aj stranu vody......si myslím...ale asi mi to niekto vyvráti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. červen 2017 Sdílet Odesláno 6. červen 2017 Když nám toto dělalo na 406, měla tehdy najeto asi 300 000, tak to byl chladič vody, ucpaný i zvenku. Po výměně za nový už teplota oleje byla OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 6. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2017 A voda teploty byla OK když byl ucpaný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 6. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2017 Hladič oleje to nemám jen na převodovce hladič a ten se propláchl a propláchl i hladič vody vypustil se celý a vše průchozí a čistý. Nic dám nový olej místo 5w30 tak 5w40 i s filtrem a zkusím eště vyndat ten hladič vody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest K610i Odesláno 6. červen 2017 Sdílet Odesláno 6. červen 2017 Myslím že medzi hlavami by mal byť výmenník voda/olej, možno skúsiť vyčistiť alebo vymeniť ten.... A ak by sa to fakt zadieralo ako to bolo v mojom prípade, tak kľuka ako náhradný diel samotná neexistuje, iba kompletný blok motora, kľuka, ojnice, piesty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 6. červen 2017 Sdílet Odesláno 6. červen 2017 před 3 hodinami, K610i napsal: Myslím že medzi hlavami by mal byť výmenník voda/olej, možno skúsiť vyčistiť alebo vymeniť ten.... A ak by sa to fakt zadieralo ako to bolo v mojom prípade, tak kľuka ako náhradný diel samotná neexistuje, iba kompletný blok motora, kľuka, ojnice, piesty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 6. červen 2017 Sdílet Odesláno 6. červen 2017 Klikovka samozřejmě existuje. Ložiska a klika bratru nějakých 40tis. Po destrukci již často neopravitelné. Tolik teorie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 6. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2017 (upraveno) Díky už jsem byl v Peugeotu a na 607 2.7hdi pouze celý blok motoru a cena 96000Kč. Zkusím ten výměník vody a oleje mezi těmi hlavami. Jinak děkuji všem Upraveno 6. červen 2017 uživatelem tomanino42 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 10. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2017 (upraveno) Tak výměník oleje a vody vyměněn ten můj byl totálně ucpaný na vodu. Koupil jsem použitý za 3000kč cesta 500kč těsnění za 550kč práce 1200kč i výměnou oleje. Změna je jasná ale pořád to není ono při jízdě po městě tak ručičku teploty oleje mám 2mm za půlkou a když vyjedu na dálnici tak při rychlosti 130-150-170km za hodinu mám ručičku teploty oleje na první čárce za půlkou tak jak je na fotce a i při vyšší rychlosti zůstává tak jak je na fptce. Jinak do hladiče nalita čistá destilka. Ted už nevím co s tím kde eště může být chyba? Jo na hladiči vody mi se mi objevila oxidace. Může to mít s tím něco společného? Upraveno 10. červen 2017 uživatelem tomanino42 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 10. červen 2017 Sdílet Odesláno 10. červen 2017 (upraveno) Říkáš ucpaný na vodu? Viděl jsem u jednoho auta hadice, chladič a vše kolem zacpané do 1/2 nějakým sajrajtem. Díval ses na hadice uvnitř? A na tu destilku bych nejezdil dlouho. Upraveno 11. červen 2017 uživatelem Agrafik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 10. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2017 Na hadice jsem se nedíval musím to nechat udělat hned v pondělí. Takže destilku vypustit a dát tam tu směs do hladiče a namíchat tak jak je předepsaný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 10. červen 2017 Sdílet Odesláno 10. červen 2017 Ano, dávám originál modrou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 11. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2017 Ok doufám že to to vše pomůže. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 13. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2017 Tak dnes kompletně propláchly celý hladicí systém nikde žádný bordel. 5litrů modré směsi zbytek destilka. Prostě nad 90km za hodinu je ta teplota pořád zvýšená tak jak na fotce a nevím co s tím. Nemáte někdo eště nějakou radu co a kde by mohlo být špatný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 Vymenit vymenik tepla pro olej primo mezi hlavama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 Straki, obrázek by jako obvykle, nebyl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 Před hodinou, straki007 napsal: Vymenit vymenik tepla pro olej primo mezi hlavama. To už urobil....vymenil za použitý před 40 minutami, Agrafik napsal: Straki, obrázek by jako obvykle, nebyl? Obrázok vyššie.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest K610i Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 Z toho čo popisuješ ako ti stúpa teplota mi to príde presne ako u mňa keď sa mi to zadieralo na kľuke... Koľko kilometrov si najazdil od vtedy čo si si všimol že máš vyššiu teplotu oleja? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 13. červen 2017 Sdílet Odesláno 13. červen 2017 Má to souvislost s rychlostí ?, nebo otáčkami motoru, při stejné rychlosti. Např. při 100km/h 6/5/4st = zhoršení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.