tomanino42 Odesláno 13. květen 2017 Sdílet Odesláno 13. květen 2017 Zdravím mám 607 2.7 HDI a poslední asi 2 měsíce mám na budíku teploty oleje ručičku místo uprostřed jak bývala vždy tak na té čárce za půlkou a když tomu dám tak 160KM za hodinu tak něco přes tu čárku. Olej 5W/30 Total pravidelná výměna oleje po 12000KM. Neví někdo kde je problém? Děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 13. květen 2017 Sdílet Odesláno 13. květen 2017 Fotka by nebyla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 13. květen 2017 Sdílet Odesláno 13. květen 2017 Byla. Tohle nastane vetsinou pri velke rychlosti a deceleraci motoru u AM6. Ale mne se to povedlo odstranit vyplachem chladici soustavy a vymenou vymeniku tepla na prevodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 13. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2017 Tak takhle to nemám. Na obrázku jsem označil kde to mám. Jinak kolik stojí ten výměník tepla na převodovce? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 14. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2017 A nebo dá se vyčistit nebo koupit použitý? Děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 14. květen 2017 Sdílet Odesláno 14. květen 2017 Chladící kapalinu jsi už někdy měnil? Pokud ne, vylít ven, propláchnout a dát novou. Pak uvidíš co dál. Měním chladící kapalinu co 5let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 14. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2017 Ok vyzkouším a dám vědět jako to dopadlo. Jinak moc děkuji za radu. Modlím se aby to bylo ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 14. květen 2017 Sdílet Odesláno 14. květen 2017 před 22 hodinami, straki007 napsal: Tohle nastane vetsinou pri velke rychlosti a deceleraci motoru u AM6. Převodovka, auto v tomto případě nehlásí nic? Vysoká teplota? To vidím poprvé a doufám, že naposledy . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 14. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2017 (upraveno) Nehlásí nic žádná závada. Pouze ručička je tam kde jsem označil. Věřím že bude stačit průplach toho chladiče. Tak to jezdím už asi 2-3 měsíce Upraveno 14. květen 2017 uživatelem tomanino42 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 31. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2017 (upraveno) Jinak mám dotaz. Co má společného zvýšená teplota oleje motoru s chladičem převodovky? Tak dnes jsem nechal vypustit chladič na vodu 2x propláchl a nalil destilku tak uvidím co bude s tou teplotou oleje a dám vědět. Děkuji za odpovědi. Upraveno 2. červen 2017 uživatelem tomanino42 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 3. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. červen 2017 Tak chladič na vodu 2x propláchly. Chladič převodovky vyčištěný tam kde obíhá voda. A stejně nic z toho nepomohlo. Na fotkách je vidět jak se při zvýšení rychlosti zvyšuje teplota oleje. Při 170km za hodinu jsem měl ručičku na 140 stupních pak jsem okamžitě rychlost snížil na 130km za hodinu a teplota zase klesla tam jak je vidět na 2 fotce. Nevíte kde by mohla eště být chyba? Děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 3. červen 2017 Sdílet Odesláno 3. červen 2017 Podívat se na to diagnostikou, jakou má v tuto chvíli voda, olej motoru a převodovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 4. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2017 (upraveno) Teplota vody je v půlce budíku s tím žádný problém není ať jedu jak jedu. Olej 5w30 Total ten který tam patří najeto na něj 5000km. Olej v převodovce výměna před 2000km. Upraveno 4. červen 2017 uživatelem tomanino42 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest K610i Odesláno 5. červen 2017 Sdílet Odesláno 5. červen 2017 Ja som mal podobný problém, teplota oleja sa držala vyššie ako u teba, pri rýchlej jazde sa dostávala až k 140, predtým sa mi budík držal presne v polovici. Trvalo to takto cca 2 mesiace až teplota oleja vyletela až cez 140, motor začal klepotať = zadretý na kľuke. Snáď to nebude tvoj prípad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 5. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2017 Nevím zkusím vyměnit čidlo hladiny a teploty oleje které je vaně a pokud nic tak to dám do Peugeotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 5. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2017 A když teď nad tím přemýšlím že se ti motor zadřel na klice tak ti zřejmě špatně ukazovalo to čidlo na hladinu oleje a teploty protože motor se zadře tehdy když v něm není olej. Je to tak? Nebo se mýlím? Jinak mě se olej neztrácí žádná netěsnost motoru nemám je suchý a olej měněn před 4000km a před výměnou jsem měl taky tu teplotu zvýšenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 5. červen 2017 Sdílet Odesláno 5. červen 2017 Toto nesouvisí s množstvím oleje, nebo čidlem teploty oleje. Jedna z možných příčin zadření na klice je interval výměny oleje 30tis. Moc informací k tomuto neexistuje. Doměnek spousta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomanino42 Odesláno 5. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2017 (upraveno) Já měním každých 10000km jak olej tak i filtr a dávám ten 5w30 Total ineo. A to že se zadře když se mění při 30000km tak už asi vůbec nemaže Upraveno 5. červen 2017 uživatelem tomanino42 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest K610i Odesláno 6. červen 2017 Sdílet Odesláno 6. červen 2017 Olej som menil vždy po 10 000km, hladinu som kontroloval aj ručne podľa mierky a hladinu som mal vždy medzi polovicou a maximom. Na niektorých 2.7 sú zlé kľuky, keď pozrieš aj auta na predaj tak je plno 407, 607, C5, C6, Jaguarov S-type, XF atď... so zadretým motorom na kľuke, niektoré motory čo sa zadreli nemali ani 200 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 6. červen 2017 Sdílet Odesláno 6. červen 2017 před 17 hodinami, K610i napsal: Ja som mal podobný problém, teplota oleja sa držala vyššie ako u teba, pri rýchlej jazde sa dostávala až k 140, predtým sa mi budík držal presne v polovici. Trvalo to takto cca 2 mesiace až teplota oleja vyletela až cez 140, motor začal klepotať = zadretý na kľuke. Snáď to nebude tvoj prípad. Presne tak. A nepomuze vymena cidel. Proste motor ma vysokou teplotu oleje a potom se zadre.Proste se upece zevnitr.Ani voda ho neuchladi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.