Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zvýšená teplota oleje


tomanino42

Recommended Posts

Zdravím mám 607 2.7 HDI a poslední asi 2 měsíce mám na budíku teploty oleje ručičku místo uprostřed jak bývala vždy tak na té čárce za půlkou a když tomu dám tak 160KM za hodinu tak něco přes tu čárku. Olej 5W/30 Total pravidelná výměna oleje po 12000KM. Neví někdo kde je problém? Děkuji za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Jinak mám dotaz. Co má společného zvýšená teplota oleje motoru s chladičem převodovky? Tak dnes jsem nechal vypustit chladič na vodu 2x propláchl a nalil destilku tak uvidím co bude s tou teplotou oleje a dám vědět. Děkuji za odpovědi.

Upraveno uživatelem tomanino42
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak chladič na vodu 2x propláchly. Chladič převodovky vyčištěný tam kde obíhá voda. A stejně nic z toho nepomohlo. Na fotkách je vidět jak se při zvýšení rychlosti zvyšuje teplota oleje. Při 170km za hodinu jsem měl ručičku na 140 stupních pak jsem okamžitě rychlost snížil na 130km za hodinu a teplota zase klesla tam jak je vidět na 2 fotce. Nevíte kde by mohla eště být chyba? Děkuji za odpovědi.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som mal podobný problém, teplota oleja sa držala vyššie ako u teba, pri rýchlej jazde sa dostávala až k 140, predtým sa mi budík držal presne v polovici. Trvalo to takto cca 2 mesiace až teplota oleja vyletela až cez 140, motor začal klepotať = zadretý na kľuke. Snáď to nebude tvoj prípad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A když teď nad tím přemýšlím že se ti motor zadřel na klice tak ti zřejmě špatně ukazovalo to čidlo na hladinu oleje a teploty protože motor se zadře tehdy když v něm není olej. Je to tak? Nebo se mýlím? Jinak mě se olej neztrácí žádná netěsnost motoru nemám je suchý a olej měněn před 4000km a před výměnou jsem měl taky tu teplotu zvýšenou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olej som menil vždy po 10 000km, hladinu som kontroloval aj ručne podľa mierky a hladinu som mal vždy medzi polovicou a maximom.  Na niektorých 2.7 sú zlé kľuky, keď pozrieš aj auta na predaj tak je plno 407, 607, C5, C6, Jaguarov S-type, XF atď... so zadretým motorom na kľuke, niektoré motory čo sa zadreli nemali ani 200 000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, K610i napsal:

Ja som mal podobný problém, teplota oleja sa držala vyššie ako u teba, pri rýchlej jazde sa dostávala až k 140, predtým sa mi budík držal presne v polovici. Trvalo to takto cca 2 mesiace až teplota oleja vyletela až cez 140, motor začal klepotať = zadretý na kľuke. Snáď to nebude tvoj prípad.

Presne tak.

A nepomuze vymena cidel.

Proste motor ma vysokou teplotu oleje a potom se zadre.Proste se upece zevnitr.Ani voda ho neuchladi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...