Lukáš R. Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Zdravím, nevěděl by někdo kde to sehnat ? Stále mi to všude ukazuje pouze ten gumovej kulatej nesmysl, podle toho čísla ...Kvůli tomu se mi hýbe poloosa kvůli, která vymlela gufero v převodovce a chčije olej... Může chvíli vydržet toto i z vrakoviště? popřípadě kolik se tak cena pohybuje . Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Originál Peugeot 2100Kč. co máš za motorizaci?myslím že bych tady mohl mít nějakou starší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš R. Odesláno 8. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2017 1,4 KFX 55KW ... Potřebuju, aby z převodovky nechcal olej ať to mohu dát do pryč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 A ložisko vymlelo ovál v hliníkovém držáku, nebo se to ložisko rozpadlo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 co to je za káru...? ten gumovej nesmysl je tak za 4-5 stovek max v eshop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš R. Odesláno 8. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2017 když zakvrdlal polosou nahoru dolu tak to cvakalo, že tam je nějaká vůle, pak zakvrdlali motorem dopředu dozadu, že silentblok je v háji, resumé bylo koupit cele to hliníkove, když jsem řikal a to ložisko?, tak rikalo ze to ne... Takže předpokládam, že ložisko je OK, ale nevím jestli ho preventivně nekoupit taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš R. Odesláno 8. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2017 myšut, mně právě řekli at si seženu to hliníkové , ten nějaký držák či co je to, nevím jestli i koupit tu gumu porotože o té nic neříkali... Je to trhač asfaltu P.Partner 1.4 KFX 55kw... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 vrakáč...to celotělo je hliník...pokud to nebude popraskané ,je to doživotní,nemá se na tom co pokazit ta guma je tam normálně nabouchaná nalisovaná... tady někdo podcenil servisní prohlídky ,že to nadělalo tolik škody... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš R. Odesláno 8. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Ale já to nikde neviděl ani ruplé, vlezu pod auto a kouknu se ještě... Každopádně podcenit to jo, ale vem si, že minulý rok měli venku motor, ještzě jím říkam,"před půl rokem mi řikali, že je vymlácenej silentblok motoru", oni na to" jo my na to kouknem a uvidíme co je třeba", no a takhle to dopadá, od té doby 2x měněné to gufero na převodovce protože to chčije... Technickej... Je možný, že absence té gumy může i za případné vibrace poloosy tím pádem zničení toho gufera? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Jiný servis.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš R. Odesláno 8. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2017 ja jen , když říkáš , že ten hliníkovej nesmysl je vcelku odolnej, tak proč mi řekli at koupim to a né tu gumu... no kouknu na to zítra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 ruku na strdce ...trhač asfaltu....to si necítil ,jak ten motor chodí a bouchá celý předek ,při pořazování ,při zrychlování...? ta poloosapravá je myslím delší ,má domeček, a jak to chodí ...nadělá to holt paseku . Máš tam závěs nad kolem ,tenhle držák vzadu za motorem a nad převodovkou.Víc tam toho není ...až na výjimky. dnešní servisy nejsou jak dřív ,že je něco špatně a vymění to ,dnes musíš ukázat - tohle chci ,toto uděláte ,tohle ne....dneska je to o tom ,že příjdeš několikrát..... taky mi to trochu není jasné ,proč to chceš měnit to tělo....drží to jen ta guma nabouchaná...co to máš za vyčůránky ty servisáky...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Proč to řekli budou vědět jen oni.... V tom hliníku jsem párkrát ten silentblok měnil, ale vymletí od ložiska si nevybavuju.... spíš to ložisko v háji.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 (upraveno) Hafity ..oni to budou jistě i lakýrníci ...když tak dobře lakujou ....já si nevybavuju ,že by to tělo někdy nebylo poškozené...leda potrhané šrouby ,zaseklé těla ze šroubů.... https://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=618 https://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=590 tady je ten držák na v6 3.0 ...ještě origohttps://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=1083 (tu matku jsem nevytvořil já ) Upraveno 8. květen 2017 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 před 11 minutami, myšut napsal: dnešní servisy nejsou jak dřív ,že je něco špatně a vymění to ,dnes musíš ukázat - tohle chci ,toto uděláte ,tohle ne....dneska je to o tom ,že příjdeš několikrát..... Ono to je taky o tom, že každý chce co nejlevnější opravu a servisy se už odnaučili nabízet něco navíc. Na mě koukali jako na blázna, když jsem chtěl preventivně vyměnit prožiny a horní uložení. Atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš R. Odesláno 8. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Myšut... Projevovalo se to tak, že při zrychlování se něco lehounce ozývalo úměrně s otáčkami na pravé straně a bylo to cítít jen na první druhý rychlosti ve vyšší otáčkách... Nic hrozného jen slabý zvuk , ale nechal jsem to být protože za 2 týdny mě čekala jarní prohlídka (jinde) . Říkal jsem mu ať se na tu poloosu koukne, že sice byla před rokem dávaná repas., ale že tam něco dělalo mírný zvuk... Tak s tím zakvrdlal nahoru dolu (u toho ložiska) a řekl, že to ložisko... Za týden dělám TK, tak jsme jel ještě u nás do servisu a ten právě říkal to tělo hlinikový... Takže neřešil jsem to okamžitě, ale po 2-3 týdnech... Jenže ona se tam vlastně hýbe ta poloosa, takže buď bude v háji to ložisko a nebo to to ložisko opravdu vykvrdlalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 vyměn to už vše ...jak to někde chodí ,vychodí se i zbytek...i držáky na výfuk to potrhá.. má to být napevno a šluš. koukni na autodilyparts třeba ,závěs převodovky cca 250 ,závěs motoru nadp.p. plus dorazy kolem 350 ,60 a 60 , závěs motor ten kulatý a vidlička ,co ho objímá 4-5 sta, jseš v tom za cca litr ,vyměnit to je sranda. dál není co pitvat to tělo na motoru jsem ani nesundával ,přebouchal jsem to rovnou na motoru,WD40 2 kg kladivo trubka kus dřeva ,guma. zbytek kombinace hever a běžné nářadí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.