Radek Hurvajz Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Mam takový dotaz tykající se motorů ktere se montovali do 207, jedna se o 1,4 16V 65kw, ten se montoval do cca r 2009 a pak 1,4 8V 54kw ten se montoval snad až do konce vyroby. Co kdo o techto motorech vite tam pište, budu rád za každý info. Zatím jsem koukal jen po 65kw ale nabídka je celkem slabá, u 54kw je toho mnohem více a i novější kousky, tak se ptám, bude tech 54kw slabých? Navíc 8V a stará koncepce motoru, je to velký mínus, nebo naopak plus. Nebo se mám přestat bát VTi a koukat i po 1,6 88kw?? A to potom už i v 308. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Osobne za cenu vyssi spotreby a nizsi poruchovosti bych sel do 8v. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Proč vlastně Peugeot ten 65kw motor přestal osazovat a použil misto něj starší 8V verzi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Zeptej se mně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Tak třeba někdo ví Třeba Citroen je do C4 daval podstatně déle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Citroen spise pouzival ty 16v verze, u 207 je vzacnosti, u c3 za 8v moc nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan951 Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Ja mám 65kW, 1.4 16V. December 2007, mám ho od nového. Najazdené takmer 120 000km. Zatiaľ bez jedinej poruchy. Menený akurát napinak remeňa, pretože začalo ložisko hŕkať a pomaly začína hŕkať aj ložisko alternátora. Motor má trošku vyššiu spotrebu oleja, okolo 3l/15000km. Jazdím denne okolo 80km z toho 65 diaľnica, benzín veľmi nešetrím, tempomat na 140 a priemerná spotreba 8.4l. S ľahkou nohou sa dá ísť na 6.4l. Do 54kW by som určite nešiel, mne už je 65kW málo, ale dá sa s tým žiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Zena ma p207 2009 54kw.je to standartni motor takze opravit se da za par kacek.dalky s klimou kolem 100kmh se da za 6,5l.mesto samo ze vice.ma to primarne na jezdeni do prace cca 4km po meste ,palubni pc ukazuje prumer 8l.vykon tomu odpovídá ale da se to v pohode,pokud nejsi zavodnik.ale to je na kazdem.primarne doporucim vzdy si zkusit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2017 Koukám že v r 2006 se montovali ještě 1,6 80kw TU motory. Ale to je už pasé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 že by poslední vychytaný motor...? pila a není žízniv a elegantní výkon... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. květen 2017 Sdílet Odesláno 8. květen 2017 (upraveno) ten 1.4 8V 54kw je za ty roky, co se vyrábí (přes 20 let) vymakaný motor, velmi spolehlivý, v mojí 207če (r.v.2011) jezdil za 5.5 litru, ALE-- je pro nenáročného řidiče do města a na kratší trasy, byl jsem s ním v HR a utrpení...,takže často po dálnici určitě nee koupím si ho, až budu mít 70,možná se bude stále vyrábět... Upraveno 13. srpen 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 9. květen 2017 Sdílet Odesláno 9. květen 2017 Kdysi jsme v jedné z minulých prací prováděli v rámci "svolávačky" kontrolu desítek až stovek (už si nepamatuju, je to fakt dávno) osazených antén/vysílačů mobilního signálu. Braly se auta z půjčovny, jedna osádka měla P207 1,4i 54kW, druhá litrový Yaris a ta třetí už nevím. Každopádně ti s Peugeotem hrozně nadávali na "dynamiku", když se někde potkali (jezdili křížem krážem po celém Slovensku) a trošku "pozávodili", tak Peugeot neměl proti Toyotě šanci. A to znova upozorňuju, že ten Yaris měl litrový motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 9. květen 2017 Sdílet Odesláno 9. květen 2017 Jel si někdy v litrovém Yarisu? Tam řadíš, jak na krosce. Hhhn - cvak, hhhnn - cvak, hhhhnn - cvak, hhhhnn - cvak hhhhhhhhnn a na pětku jedeš 60 při 2000 ot/min Do 80km/h je to formule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 11. květen 2017 Sdílet Odesláno 11. květen 2017 Mám 1,4 70 kw a nedovedu si představit slabší motor při váze auta 1250 kg. 8 V 55 kw mám na thálii, ale váží 980 kg a má kratší převody (nižší max. rychlost) takže do určité rychlosti jede velice dobře. U 207 bych raději buď silnější motor nebo šestistupňovou převodovku ,kratší rychlosti - např. 50 km/h ve městě na čtyřku 2 500 otáček. Teď točí kolem 2 000 a to je na ten motor málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 12. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2017 No, zatím se snažím koukat po 1.6 16V 80kw, ale je jich hrozně málo a je to všechno rok 2006, čili ještě o rok starší něž jsem puvodně chtěl, ale kdyby byla v dobrém stavu tak proč ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 12. květen 2017 Sdílet Odesláno 12. květen 2017 Tady se chystá obměna. Co potom se 406kou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 12. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2017 No spíš zatím jen přemýšlím, o obměně, 406 by šla do světa, dvě auta živit nebudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dahl Odesláno 6. červen 2017 Sdílet Odesláno 6. červen 2017 Doporucuju 1.6 16 80kw. Jeden z poslednich perfektnich motoru, kde je vsechno co ma bejt a nic navic. Mechanicky nesmrtelny. Elektriky malo...Obcas vymenis nejaky cidlo za par stovek a jedes dal. Tenhle mesic u nas ma najeto 240 000 a urcite se rozlouci driv prevodovka nez motor, kterymu nic neni. Olej nebere, zvuk porad stejnej, na volnobeh divne chrasti od novoty...a tak no proste v pohode. Az umre, nevim co si koupim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2017 No koukám po něm, jen je jich dost málo na prodej, a když jo tak bazar s pochybnou pověstí nebo jiná past. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 19. červenec 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2017 Dotaz ještě na motor 1.6, 16V, Turbo 110KW, rok 2007, to je už THP? Vím že měli přes 120KW tak teď u tohoto nevim. Ale co chci vědět, bude to klasickej THP pruser, nebo je to OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.