Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P 207, motor 1,4 54kw nebo 65kw, či 1.6 16V 80kw?


Radek Hurvajz

Recommended Posts

Mam takový dotaz tykající se motorů ktere se montovali do 207, jedna se o 1,4 16V 65kw, ten se montoval do cca r 2009 a pak 1,4 8V 54kw ten se montoval snad až do konce vyroby. Co kdo o techto motorech vite tam pište, budu rád za každý info.

Zatím jsem koukal jen po 65kw ale nabídka je celkem slabá, u 54kw je toho mnohem více a i novější kousky, tak se ptám, bude tech 54kw slabých? Navíc 8V a stará koncepce motoru, je to velký mínus, nebo naopak plus.

Nebo se mám přestat bát VTi a koukat i po 1,6 88kw?? A to potom už i v 308.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám 65kW, 1.4 16V. December 2007, mám ho od nového. Najazdené takmer 120 000km. Zatiaľ bez jedinej poruchy. Menený akurát napinak remeňa, pretože začalo ložisko hŕkať a pomaly začína hŕkať aj ložisko alternátora. Motor má trošku vyššiu spotrebu oleja, okolo 3l/15000km. Jazdím denne okolo 80km z toho 65 diaľnica, benzín veľmi nešetrím, tempomat na 140 a priemerná spotreba 8.4l. S ľahkou nohou sa dá ísť na 6.4l. Do 54kW by som určite nešiel, mne už je 65kW málo, ale dá sa s tým žiť. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zena ma p207 2009 54kw.je to standartni motor takze opravit se da za par kacek.dalky s klimou kolem 100kmh se da za 6,5l.mesto samo ze vice.ma to primarne na jezdeni do prace cca 4km po meste :),palubni pc ukazuje prumer 8l.vykon tomu odpovídá ale da se to v pohode,pokud nejsi zavodnik.ale to je na kazdem.primarne doporucim vzdy si zkusit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten 1.4 8V 54kw je za ty roky, co se vyrábí (přes 20 let) vymakaný motor, velmi spolehlivý, v mojí  207če (r.v.2011) jezdil za 5.5 litru, ALE-- je pro nenáročného řidiče do města a na kratší trasy, byl jsem s ním v HR a utrpení...,takže často po dálnici určitě nee :bojim

koupím si ho, až budu mít 70,možná se bude stále vyrábět... :super

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi jsme v jedné z minulých prací prováděli v rámci "svolávačky" kontrolu desítek až stovek (už si nepamatuju, je to fakt dávno) osazených antén/vysílačů mobilního signálu. Braly se auta z půjčovny, jedna osádka měla P207 1,4i 54kW, druhá litrový Yaris a ta třetí už nevím. Každopádně ti s Peugeotem hrozně nadávali na "dynamiku", když se někde potkali (jezdili křížem krážem po celém Slovensku) a trošku "pozávodili", tak Peugeot neměl proti Toyotě šanci. A to znova upozorňuju, že ten Yaris měl litrový motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 1,4 70 kw  a nedovedu si představit slabší motor při váze auta 1250 kg. 8 V 55 kw mám na thálii, ale váží 980 kg a má kratší převody (nižší max. rychlost) takže do určité rychlosti jede velice dobře. U 207 bych raději buď silnější motor nebo šestistupňovou převodovku ,kratší rychlosti - např. 50 km/h ve městě na čtyřku 2 500 otáček. Teď točí kolem 2 000 a to je na ten motor málo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Doporucuju 1.6 16 80kw. Jeden z poslednich perfektnich motoru, kde je vsechno co ma bejt a nic navic. Mechanicky nesmrtelny. Elektriky malo...Obcas vymenis nejaky cidlo za par stovek a jedes dal. Tenhle mesic u nas ma najeto 240 000 a urcite se rozlouci driv prevodovka nez motor, kterymu nic neni. Olej nebere, zvuk porad stejnej, na volnobeh divne chrasti od novoty...a tak no proste v pohode. Az umre, nevim co si koupim :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...