Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 307 cc - 2.0i 16V - PRODÁNO


Jaris

Recommended Posts

Prodávám Peugeot 307 cc 2.0i 16V  (100 kW) - motor RFN

Druh karoserie: kabrioi
Obsah: 2.0 16V
Rok výroby: 23.12.2004
Výkon: 100 KW
Druh paliva: Benzín
Barva: modrá metalíza
Počet najetých kilometrů: 116 957 km
Stav vozidla: Velmi dobrý
Platnost STK: 2018
Cena: 111 900Kč
 

 

Auto bylo vloni na jaře dovezeno z Něměcka. Při prvotním servisu měněn kondenzátor klimatizace, nová náplň klimatizace, nová spojka, nová baterie, při 115 000 km vyměně olej v motoru (Mobil  super 3000 X1 5W40), olej v převodovce (Total Transmission GEAR 8 75W80), olej v servu, vzduchový a olejový filtr. Motor šlape jako hodinky, lak je nádherný, až na pár oděrek z provozu a kamínků.

Výbava: vyhřívané přední sedačky, které jsou v kůži, zatmaviletné zrcátko, sklápěcí zrcátka, CD changer, CD radio, ESP, parkovací senzory, senzor stěračů, světel, ostřikovače světlometů, automatická klima, deaktivace airbagu spolujezdce.

Auto prodávám z důvodu nevyužitelnosti, nemám na něj čas a vloni jsem najel poze necelých 2000 km. Jezdil jsem s ním jen víkendovky. Škoda, aby stálo pod přistřeškem nevyužité.

Tel.: 777 87 11 16 - Chrudim

IMG_5144.jpg.ea010df024e456d4bcf59a2933eeb08c.jpgIMG_5135.jpg.1e0913db3a40c658c7a77cf7e7da6446.jpgIMG_5127.thumb.jpg.639dd81c1d8cad13a8444ece9442451c.jpg590f6e22e0c07_IMG_5130u.jpg.8a19dc80eaaa7837b7472659c1136842.jpg

IMG_5145.jpg

IMG_5133.jpg

IMG_5154.jpg

IMG_5156.jpg

IMG_5158.jpg

IMG_5159.jpg

IMG_5162.jpg

uIMG_5146.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Děkuji. Auto má poctivých 117 000 km po první majitelce v DE. Mám i DE techničák, kde je paní uvedena.

První zájemce, který se byl podívat auto nevzal kvůli tomu, že by musel dělat rozvody. Jako rozvody se mají dělat při 120 000 km a já je určitě dělat nebudu. Pro mě lepší, když si je udělá nový majitel. Prý chce koupit auto bez investic. 

S automatem nevím, jak na tom Peugeot je. Já mám v automatu jen BMW E66 745Li a to je pecka. Řadí to, že ani nevím, že to řadí. Nejlepší automaty má Mercedes a v nejhorším autě, co jsem jel je Citroen Picasso. Ten řadil tragicky. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úprava ceny na 111 900 kč. Teď se mně jen objevily 2 závady. Zničeho nic mě začal blbnout senzor v klice u spolujezdce a občas mně zlobí PDC. U toho PDC nechápu, občas funguje bez problému a pak najednou hlásí stálý ton, jakoby překážku, ale pokud si poslechnu čidlo, tak v něm lupe, takže funkční je. Ještě zkusím sundat nárazník jestli tam není nějaká oxidace v konektrou. Obě závady řeším, ale z důvodu nedostatku času musím postupně. 

Co si myslíte o ceně? Jen bych uvítal váš názor. Nechápu a jsem s těch lidí už zoufalej, jsem otevřený a vše jim popíšu, co jsem na tom autě řešil, na co jsem přišel atd.. a lidi řeší totální hovadiny. Byl tu pán, že se mu auto strašně líbí, ale protože nemá udělané  rozvody a přední gumy na sezonu, tak chtěl 25 000 kč slevu. Snažil jsem se mu vysvětlit, že je lepší, když si rozvody udělá on a ví, co si tam dal. Už chápu proč bazarníci stáčí auta na 90 - 100 000 km, protože lidi jsou, jak nametený. Upřímnost nadevše. Kdybych to při dovozu stočil na 105 000 km, tak by byli všichni spokojeni. Jenže já takovej nejsem, nemám na to žaludek. Navíc jsem si to nechal dovest pro sebe, Když jsem kupoval BMW 7, tak měla na tacháku 205 000, myslíte, že jsem byl takovej blbec a věřil jsem tomu? To auto má nejmíň 350 000 km, ale stav byl dobrý a servisovaný, proto jsem ho koupil. Snad se lidi konečně jednou probudí. 

Dky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vadný senzor v klice vyměněn a zase to šlape, jak má.  Ještě mrknu na PDC, občas jdou a občas ne. Třeba zase zítra, jsou to závady o ničem, malichernosti.  Co jsem zjišťoval, tak ta klika odchází běžně. Ale zase po 12 letech, se to dá pochopit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi máš pravdu, ona cena není nejnižší, což přiznávám, protože si myslím, že není ve špatným stavu. A hlavně ta barva, je to profesionálně rozleštěný lak. Lak si rozlěšťuju sám, takže to prošlo všema stupňema. Lak je umyt kvalitním šamponem, zbaven poletavé rzi, asfaltu, clayován, znova pořádně umyt a na závěr rozletěn 2 stupněma. Potom je odmaštěn a navoskován. Na sluníčku je to jak zrcadlo. Kůže je vyčištěna a celá impregnovaná. Jen to rozleštění laku je v hodnotě 6 000 kč. Jediné, co jsem nestihl udělat je regenerace kůže u řidiče, je trošku prošoupaná na bočním vedením. Počkáme a uvidíme ;), Když je čas, tak s ním rád vyjedu, protože v létě bez střechy, to má své kouzlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je taky divne,že by kůže byla tak brzo prošoupaná. Jinač k ceně přelešteni, kamarád mi teď strikal a přelešťoval manželky Ačko,stříkal po nehodě dveře na levé straně,přední hubnu a oba zadní blatníky a auto cele rozleštil,to vše za cca 5500 a pasty má 3M. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Km jsou poctivé a dohledatelný. V roce 2014 na protokolu z technické z DE najeto 102 500 km. Jinak měřen lak a nic nebylo stříkané, Jediné co nezměřil jsou blatníky a kapota. Jinak není rozleštění a rozleštění, tohle má lak jako zrcadlo, ani jeden hologram. I v AAA na lak koukali a mysleli, že je to po celolaku. Tady chtějí za stříkání jednoho dílu 3000 kč. Jinak vše 3M pastama + DODO Juice, Gyeon, Meguiars , Dělal jsem si to sám, tak občas když se nudím, tak na zakázku kamarádům rozlešťuju. Tuhle věc ti nikdo za míň než 6000 kč neudělá, protože to trvá minimálně  10 hodin a né každý to umí. Víš, co jsem viděl rozleštěných aut a málem jsem se z nich poblil? No a jestli ti to dělal kamarád a udělal to fakt dobře, tak je to dobrý kamarád, protože to udělal za materiál.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Péťa locked this téma

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...