AnotherOne Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Nemáte niekto technické informácie ako je riešená regenerácia u BlueHDi motorov? Samozrejme teóriu okolo bežných HDi motorov ovládam - meranie rozdielu tlakov na filtri, Eolys na zníženie zápalnej teploty sadzí, zapínanie spotrebičov pri regenerácii atď. BlueHDi aditívum na spôsob Eolysu nepoužívajú. Je tam síce Adblue ale to je za iným účelom. Je spustenie regenerácie tiež riadené na základe tlaku na filtri? Ako je riešené dosiahnutie vyššej teploty bez Eolysu? Zapínajú sa tiež spotrebiče pri regenerácii? Mám auto s týmto motorom a mám väčšinou jazdy v meste tak ma zaujíma trochu teórie. Vďaka za každý poznatok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Motory EURO 6 (BlueHDI) používají podobný systém čištění FAPu jako EURO 5 - takže je nadále použit FAP a aditivum pro FAP (Eolys Powerflex) a regenerace probíhají na základě stejných čidel (difer. tlaku a teplot FAPu) . Oproti EURO 5 je tam navíc nádrž na AddBlue s příslušenstvím a vstřikovačem AddBlue do katalyzátoru kvůli redukci oxidů dusíku (NOx) . Vstřik AddBlue je řízený poč. motoru na základě informací od sondy NOx . Snad jsem to vysvětlil trochu srozumitelně, moc mi to vysvětlování nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 No jeste by bylo potreba doplnit nejake teploty atp....... A kolik NOx je potreba pro nakrmeni adblue..... Tomasi k cemu toto potrebujes??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 To byl jenom takovej nástřel , nechtěl jsem to rozepisovat dopodrobna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 3. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. květen 2017 (upraveno) Hm myslel som, že Eolys tam nie je... Upraveno 3. květen 2017 uživatelem AnotherOne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Jarokare adblue ne addblue. Vim sem hnidopich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Vidíš a já si říkal , že je tam něco divně A ještě to tam napíšu 3x Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.