Bagr89 Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 (upraveno) Zdravím mám p307 sw 2.0 hdi 100 kw a mám takový to problém, po sešlápnutí pedálu slyším sičení které přestane až když sundám nohu z pedálu, podle sluchu vychazí z fukaru topení, když si vlezu pod motor cítím proud vzduchu ale nedokážu přijít na to odkud to fouká. Auto nemá takový výkon jak by mělo mít ale žádnou chybu nehlásí. Prohledal sem fórum a nic podobného sem nenašel. Má s tím někdo zkušenost? nevíte co by to mohlo být? Upraveno 4. květen 2017 uživatelem Bagr89 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho.1709 Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Určite to ide z fúkaru? Nebude to prasknutou/vyskočenou hadicou od intercoolera? Tým pádom by ti to aj dymilo na čierno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 (upraveno) Zkontroluj všechny hadice od turba , asi bude někde dírka A uprav si ten nadpis - syčet je vyjmenovaný slovo Upraveno 3. květen 2017 uživatelem jarokare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 24. červen 2018 Sdílet Odesláno 24. červen 2018 Zdravím, nechci zakládat nové téma, tak se s dovolením zeptám zde. Sice to není Peugeot, ale třeba někdo budete vědět. Jedná se o VW Touran r.v.2003 1.9 TDi a z motoru se za jízdy ozývá syčení. Ale jen po dobu než zabere turbo pak syčení přestane. Dělá to na každou zařazenou rychlost vždy po rozjetí až do cca 2-2,5 tis. pak zabere turbo a je ticho. Auto jede normálně, turbo zabírá, posilovač brzd funguje, na diag bez závad. Syčení se ozývá jakoby shora motoru a po odstranění krytu za motorem (u stěračů) je syčení v interieru hlasitější. Může takto syčet EGR ventil ? Nesetkal jste se někdo s něčím podobným ? Hadičky jsem prošel - nic jsem neobjevil. Předem díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Autoškolič Dodo Odesláno 30. červen 2018 Sdílet Odesláno 30. červen 2018 Mě to taky syčí a problém je s prasklým těsněním "pod parohama". Myslím tím to litinový potrubí mezi motorem a turbem. Bývá tam kovový a když praskne, tak je to zvuk, jako by bylo hlučné turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chajda Odesláno 1. červenec 2018 Sdílet Odesláno 1. červenec 2018 Díky za radu. Ale asi to bude někde na podtlaku, když odpojím hadičky od ovládacího ventilu tak syčení přestane, a nesyčí ani když odpojím podtlak od pumpy. Ale nemohu najít odkud by to mohlo syčet, hadičku jsem prasklou nenašel nebo jestli může syčet samotná podtlaková pumpa, ale zase je mi divný, že to přestane jak zabere turbo. Asi to vzdám a zavezu to někam do servisu, ať se s tím trápí někdo jiný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.