Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

407 2.0 HDi 100kw (RHR) po akceleraci ztrácí koně


Mirastr

Recommended Posts

Tak jsem vyměnil regulátor tlaku paliva, nový ventilátor za 1200 bez regulace, spíná se při sepnuté klimě přez předředný odpor 0,54 Ohmu a bez předřadného odporu na plné otáčky přes druhé relé ovládané kablíkem kam přijde po požadavku na max výkon ventilátoru 4,5 V( ventilátor 1200, odpor 345, a relátka cca 150 kč)

Už to nepíše žhavení, zbytek ano, elmag ventil ovládání bypasuu jsem nechal odpojený, ale tedˇto jede dobře snad jenže to tahá až od 1900 otáček do té doby se nic neděje(nevím zda je to OK)

Ale pořád to dlouze startuje minimálně 3 vteřiny a někdy i 10. Startér točí obstojně, spíš by mne zajímal startovací tlak v rampě??? Tuší někdo kolik má být tlak na start?

Díky Míra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 8 měsíců později...

Ventilátor jsem nahradil stejně velkým(pasuje přesně do sahary-bez jakých kol-li úprav)z C5 za 1300,-a spíná pouze s klimou, elmag jsem odpojil,Egr ventil rozebral vyčistil promazal a po vyčištění sání zaslepil(žádná elektronika neví, že je zaslepen) - stačí pouze plechová záslepka, žhavení to pořád háže, ale startuje i v mrazech a hlavně měřeno - žhaví všechny žhavičky,  proměřil jsem snímač polohy aktuátoru, vyzkoušel aktuátor stříkačkou(podtlakem)-chodí plynule, a změřil snímač nasávaného tlaku - ten se stříkačkou nemění hodnoty!!! Tudíž jsem koupil jiný a od té doby to do nouze nespadlo. Zase to ale neletí jako před tím!:( oproti 406 to tahalo! Teď to tahá podobně.:( Aktuální tlak sání(tedy za turbem) je stále o 200mBar nižší než žádaný!! Co stím?? Turbo už jsem měl venku a bylo mi řečeno , že je nové! Znovu už vyndavat nebudu-Je to opruz a zpět ještě horší!

Jde nějak změnit kolik dává turbo??? Odpor ke snímači? Poštelovat na aktuátoru táhlo?

Díky za odpověď. Mira Strmilov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau chalani!! Děkuju za reakce. Teplotu jsem nepořešil - čidlo mělo správné ohmické hodnoty při cca  20 °C tak jsem ho neměnil. Myslíš,že má takový vliv???Nechci to zpochybňovat jen se utvrzuju v tvém názoru! :)To táhlo tedy zkusím(potřeboval jsem to odsouhlasit protože budu muset vyvěsit motor abych se tam dostal.)

Opravdu díky za reakci!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na to aby rj motora vypocitala mnozstvo pretekajuceho vzduchu(to co vidis na diag v miligramoch)  potrebuje oba udaje z tej  vahy  jak prietok  tak aj teplotu  (lebo hustota vzduchu bude rozna pri roznej teplote) 

skus to napojit na inu diag mozno v tom problem neni len tvoja diag to nezobrazuje spravne 

ta  vaha vecsinou blbne tak ze nastup turba sa posunie dovyssich otaciek 

alebo ked je vonka chladno auto taha dobre ked sa otepli  motor je mrtvy

alebo zacne vypadavat zatah  v niektorom spektre otaciek  najcastejsie medzi 2000-3000

 

 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Tak jsem tu po dlouhé době s problémem podobným co se tu řešil. Vyřešil to ten regulátor nebo odpojení ventilu ovládání bypasu? Kde ho najdu?

P807 2.0HDi 88kW, volnoběh drží, má trochu více klepavý zvuk,  při pomalém přidání plynu stoupají otáčky, většinou při 3 tis se začne motor třást jako by to nemělo palivo a otačky začnou padat. Někdy se dostanu i na 4 tis.

Pokud na to dupnu rychle tak se ani na 3tis nedostanu, okamžitě se dusí.

Za jízdy - musel jsem s tím dojet z práce - pomalý rozjezd na 1, lehtat plyn a celkem to jde. Při požadavku na jákékoliv prudší zrychlení úplná ztráta výkonu. Puštění plynu, lehké přidání, motor lehce zatáhne a zase padne.

Diagnostika přes mobil píše tuším také P1198. Když to běží na volnoběh tak je měkký balónek na ruční pumpování a pokud ho mačkám tak mi přijde, že se chod trochu zlepší. Palivový filtr měněn a zkontrolován.

Když vyčítám tlak palivové soustavy tak je vidět jak roste a pak zničehonic spadne hluboko pod hodnoty co jsou ustálené na volnoběhu. Dokud nepustím plynový pedál tak je tlak takto dole.

Startuje to v pohodě na otočení.

Pomalu se s autem loučím, myslel jsem že to bude VT čerpadlo, ale trochu mi po přečtění tohoto příspěvku ještě svitla naděje..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...