KubaBuba Odesláno 22. duben 2017 Sdílet Odesláno 22. duben 2017 (upraveno) Ahoj, chtěl jsem se zeptat, zda by mi někdo poradil, dnes při jízdě po dálnici mi z ničeho nic klesl výkon. Auto po sešlápnutí plynu až dolů přestalo tlačit, jako kdyby mi odešlo turbo/a, a nemělo skoro žádný výkon. Žádná kontrolka se nerozsvítila - chyba motorou, nebo cokoliv jiného prostě nic. Do mírného kopce jsem měl problém jet s plným plynem 130 km/h. Když jsem dojel domů, tak jsem to nechal hodinu odpočinout, potom jsem ho vzal znova projet na dálnici a auto jelo úplně normálně, jak kdyby mu nikdy nic nebylo, po 10 minutách jízdy ale výkon opět klesl, po sešlápnutí plynu na max sem se táhl jak hlemýžď a spotřeba byla abnormálně vysoká, když jsem otevřel kapotu, tak turbo co je v zadu lehce pískalo, ale nic hrozného ( žádná sanitka, jen prostě lehce ufukovalo a pískalo ), video přidám zítra. Auto jsem byl projet takto ještě 2x a vždy to začne blbout, až když se zahřeje... Nestalo se to už nekomu? Budu rád za rady . Díky moc Jakub Upraveno 22. duben 2017 uživatelem KubaBuba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 22. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2017 Ještě jsem zapomněl dodat, že občas se výkon vrátil i když to bylo zahřáté, ale třeba po 10 vteřinách se opět ztratil a auto zase netáhlo, tak jak má. J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 23. duben 2017 Sdílet Odesláno 23. duben 2017 Tohle se mi stávalo na 307SW 1.6 hdi, ale doplněné hláškou "depolution systém faulty". Po výměně senzoru tlaku turba ok a pak šlo auto do světa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 23. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2017 (upraveno) Tak si myslím že to je turbo, ale nechci házet flintu do žita, zítra to odvezu do servisu video-1492960910.avi - zde video Upraveno 23. duben 2017 uživatelem KubaBuba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 23. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2017 před 7 hodinami, pavelu96 napsal: Tohle se mi stávalo na 307SW 1.6 hdi, ale doplněné hláškou "depolution systém faulty". Po výměně senzoru tlaku turba ok a pak šlo auto do světa... Já to spíše vidím na to turbo, ale divím se, že auto nic nehlásí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 23. duben 2017 Sdílet Odesláno 23. duben 2017 Turbo by hlásilo......bo by byl nesoulad na vahách vzduchu ....... bez dia a online hodnot věštění z křištálové koule..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 24. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2017 Zítra snad budu vědět co s tím je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 25. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. duben 2017 (upraveno) Tak Dia ukázala asi 5 chyb, vše de daly odstranit, kromě té zaškrtnuté, chyba předního Egru, ta se zobrazovala stále. Nevím ale, zda to je opravdu ono, protože jsem byl před 2 lety na zaslepení ( EGR off ) a myslel jsem si, že už to nikdy zlobit nebude, nemůže. Je možné, že je tam ještě něco zaneseného, nebo mi to udělali blbě. Nevím co dále. Auto ztrácí výkon po zahřátí motoru, stačí ale vypnout motor, nastartovat a pak třeba 5 minut jede zase normálně a pak zase ztratí výkon. Upraveno 25. duben 2017 uživatelem KubaBuba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 28. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2017 (upraveno) Tak jsem byl na překontrolování egrů, zda jsou správně odpojeny a pouze byl zapojený konektor u předního, proto to hlásilo tu chybu egru. :-D Nicméně problém není vyřešen, zjistil jsem že auto ztrácí výkon pouze po zahřátí motoru cca 10 minut jízdy, někdy se výkon na chvíli opět vrátí někdy ne. V servise kde jsem byl na překontrolování Egrů mi vyjeli znova dia a ukázalo to tyto chyby, řekli mi že to může být váha vzduchu, ale nechce se mi cpát peníze zbytečně do věcí, které třeba fungují, neví někdo co tyto chyby znamenají? nebo čím to může být? 2.výjezd z dia P1351 - chyba žhavení, jednu svíčku mám k.o. P0181 - P0180 - P0183 - vadný signál teploty motorvé nafty. - může to být chyba i pro váhu vzduchu? Díky J. Upraveno 28. duben 2017 uživatelem KubaBuba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 29. duben 2017 Sdílet Odesláno 29. duben 2017 Nech si udelat poradne kontrolu na original diag. A jak muze vaha vzduchu regulovat - hlidat teplotu nafty? TV co toto jsou za dignostiky?? To jako kdyby jsi rekl ze 2+3=6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 30. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 30. duben 2017 Zajedu do Peugeota. Nevím co s tím je, tak snad mi tam poradí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 30. duben 2017 Sdílet Odesláno 30. duben 2017 No ti jo...... ti tak vymění a ne poradí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 2. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2017 Opravdu nikdo netuší co to je za chyby, nebo v čem může být chyba? Turbo, čidlo, čerpadlo? V Peugeotu mají volno nejblíže až 15.5. :-( Díky J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 2. květen 2017 Sdílet Odesláno 2. květen 2017 (upraveno) Vždyť to tam máš napsaný - snímač teploty paliva , konektor nebo vedení k tomu snímači . Když ti snímač tepl. paliva bude hlásit vysokou teplotu , tak to omezí výkon . Myslím ,že je součástí zpětného vedení nafty . Upraveno 2. květen 2017 uživatelem jarokare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 2. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2017 (upraveno) Vůbec nevím kde to je , ale jestli bude chyba jen v tomto, tak by to bylo super :-). J. Upraveno 2. květen 2017 uživatelem KubaBuba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 2. květen 2017 Sdílet Odesláno 2. květen 2017 (upraveno) Mělo by to být na vrchu motoru , jak se sbíhají hadičky přepadů od vstřiků , blíž k rozvodům Upraveno 2. květen 2017 uživatelem jarokare Agrafik ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 2. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2017 Ok, děkuju :-). J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 3. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Ahoj, tak opravdu je to ono, mám úplně zničený ten konektor, skoro tam nedržel, a prosakuje mi do něj nafta. ( jarokare - díky za radu :-) ) Pořádně jsem konektor připevnil ( spojil ) a auto jelo jak mělo, ale budu to muset vyměnit, protože už je to celý rozpraskaný. Neví někdo zda se to dá koupit samotný a nebo celá soustava? popř za kolik cca. Díky moc J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 (upraveno) Pouze cela sada jak je na obrazku. Ale vymenit si to spis nech u nekoho kdo to menil.Je to komplet s prepadama na vstriky a pokud to praskne nekde tak je prusvih protoze to nelze spojit. Jedno pouzite myslim ze mam v regalu nekde pohozene. A ciste pouze snimac teploty taky nekde lezi. Upraveno 3. květen 2017 uživatelem straki007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubaBuba Odesláno 5. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. květen 2017 3000 Kč přepady 2000 Kč čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.