Radek Hurvajz Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 Cenik_Peugeot_5008_2017_05_01.pdf Cenik_Peugeot_5008_GT_2017_05_01.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 Koukám verze s 1.6 THP je jediná bez debilního Start/Stop systému ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 Ceny jsou teda super nova 5008 s naftu je dražší jen o 25000kc oproti 3008... S akční cenou se to bude dat sehnat i za 560000kc tak to je kardiaq v koncích.... I 1.2 v základu za 545 000....bez slev je dobra cena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza3008 Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 (upraveno) Ceny vypadají fakt skvěle. Kardiaq je v koncích - budou ho kupovat jen zarytí 4kolaři, kteří bez 4x4 nepojedou ani v létě na nákup do supermarketu, a pak kardiaq má na letošní rok kvótu výroby (5000 ks) už stejně vyčerpanou :-) Teď ještě kdy se začne prodávat 5008 u nás a jaké budou dodací lhůty? Že bych zrušil objednávku 3008 a předělal na 5008 Edit - teď vidím: Zahájení výroby 1.9. a ceny platné od 1.5. Upraveno 19. duben 2017 uživatelem Honza3008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 On se Kodiag bude prodávat stejně, i kdyby stál milion. Je to přece český auto. A tu mánii kolem pohonu 4x4 nechápu. Akorát mediální masáž a neustálé tvrzení, že v autě těchto, ale i menších rozměrů musí být. Nakonec se 90% aut stejně ani nepodívá mimo zpevněnou komunikaci. Kdo chce s tímhle autem do lesa na dřevo, ať si pořídí pořádný Off-road. Kdo chce k lesu na houby, tak tam dojede i s předokolkou. V tomhle Peugeotu fandím, že to zkouší a je úspěšný i bez 4x4. Jen v Čechách, ale i na Moravě a ve Slezku se preferují vozy s okřídleným šípem a zbytek koncernu. Slyším to i v práci, když přijde řeč na auta. Nj Peugeot, ten je v... Nemáte ani 4x4, nemáte sedmistupňový dvojspojkový automat, neumíte couvat s přívěsem atd. Jenom se usmívám a odpovídám mě to nevadí a jestli tobě jo, tak si to nekupuj. Oni si stejně nic takového nekoupí. Já teda asi taky ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 To vysvětli kolegovi z práce co bydlí na Šumavě u Vacova a denně jezdí 30 km do práce do Strakonic - od té doby (cca 4 roky) co má 4kolku (ale je rozumný takže SX4) tak nemusel dávat ani jednou řetězy aby se dostal domů - a to mu až k baráku vede silnice III. třídy. Pravda bez automatu, couvání s přívěsem a podobných kravin. Je rád, že mu to jede dopředu i v hromadě sněhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 Tohle beru, ale proč vyvíjet pohon, když to jde udělat pomocí elektroniky? Kdo nutně potřebuje a hlavně využije pohon 4x4, tak stejně kouká jinde, i kdyby ho Peugeot nabízel. To mi nikdo nevymluví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 Souhlas. Osobně se mi nejvíc líbí koncepce Peugeotího hybridu - vpředu klasika vzadu elektrika - jen kdyby to nestálo raketu :-( . A když je nejhůř,tak klasický motor má tolik síly aby vyrobil elektriku pro zadek. A všechno ostatní se udělá elektronicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 no jo k tomu fandovství jako tady vládne Škoda tak ve Francii vládne Peugeot a taky tam je par fandů,který jdou proti proudu a kupuje si škodovku jako my peugeoty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 U mě už Kodyš prohrál, je v něm méně místo pro pravé koleno než v P306. Pro mě dost zásadní argument. V 3008 ani v 5008 jsem neseděl, nemohu hodnotit. Ale v takové 2008 je už od pohledu málo místa - i pro levé koleno. Cenově mě 5008 překvapuje, čekal bych jiné cifry. Ale pro mě je takové auto k nepotřebě a když vidím rozměry obutí, bojím se otevřít ceník pneumatik. Pokud jde o čtyřkolku, někde jsem četl rozhovor s nějakým představeným z Peugeotu a ten říkal, že snad 95% zákazníků by koupilo dvoukolku a pro ten zbytek je ekonomický nesmysl vyvíjen pohon obou náprav. Taky nemají na čem stavět, nemají portfolio takové, kde by koncept čtyřkolky uplatnili, třeba na rozdíl od VW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 Před hodinou, Charlie 1 napsal: no jo k tomu fandovství jako tady vládne Škoda tak ve Francii vládne Peugeot a taky tam je par fandů,který jdou proti proudu a kupuje si škodovku jako my peugeoty... Jo fakt ? A to máš odkud prosímtě ? Loni si ve Francii značky Renault+Peugeot+Citroen koupilo cca 1 milión lidí, proti tomu VW+Škoda+Seat v úhrnu cca 200.000 lidí .. Nevím, zda 200.000 je "pár fandů proti proudu". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 20. duben 2017 Sdílet Odesláno 20. duben 2017 K poctu obyvatel Francie....přiměřeně ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 20. duben 2017 Sdílet Odesláno 20. duben 2017 tak to pak jo .. A nemělo by to třeba být k počtu celkově prodaných vozů ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.