Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nový Peugeot 5008 - Ceníky + Foto


Radek Hurvajz

Recommended Posts

Ceny vypadají fakt skvěle. Kardiaq je v koncích - budou ho kupovat jen zarytí 4kolaři, kteří bez 4x4 nepojedou ani v létě na nákup do supermarketu, a pak kardiaq má na letošní rok kvótu výroby (5000 ks) už stejně vyčerpanou :-) 

Teď ještě kdy se začne prodávat 5008 u nás a jaké budou dodací lhůty? Že bych zrušil objednávku 3008 a předělal na 5008  :D

Edit - teď vidím: Zahájení výroby 1.9. a ceny platné od 1.5.

Upraveno uživatelem Honza3008
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On se Kodiag bude prodávat stejně, i kdyby stál milion. Je to přece český auto. A tu mánii kolem pohonu 4x4 nechápu. Akorát mediální masáž a neustálé tvrzení, že v autě těchto, ale i menších rozměrů musí být. Nakonec se 90% aut stejně ani nepodívá mimo zpevněnou komunikaci. Kdo chce s tímhle autem do lesa na dřevo, ať si pořídí pořádný Off-road. Kdo chce k lesu na houby, tak tam dojede i s předokolkou. V tomhle Peugeotu fandím, že to zkouší a je úspěšný i bez 4x4. Jen v Čechách, ale i na Moravě a ve Slezku se preferují vozy s okřídleným šípem a zbytek koncernu. Slyším to i v práci, když přijde řeč na auta. Nj Peugeot, ten je v... Nemáte ani 4x4, nemáte sedmistupňový dvojspojkový automat, neumíte couvat s přívěsem atd. Jenom se usmívám a odpovídám mě to nevadí a jestli tobě jo, tak si to nekupuj. Oni si stejně nic takového nekoupí. Já teda asi taky ne. :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vysvětli kolegovi z práce co bydlí na Šumavě u Vacova a denně jezdí 30 km do práce do Strakonic - od té doby (cca 4 roky) co má 4kolku (ale je rozumný takže SX4) tak nemusel dávat ani jednou řetězy aby se dostal domů - a to mu až k baráku vede silnice III. třídy. 

Pravda bez automatu, couvání s přívěsem a podobných kravin. Je rád, že mu to jede dopředu i v hromadě sněhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas. Osobně se mi nejvíc líbí koncepce Peugeotího hybridu - vpředu klasika vzadu elektrika - jen kdyby to nestálo raketu :-( . A když je nejhůř,tak klasický motor má tolik síly aby vyrobil elektriku pro zadek. A všechno ostatní se udělá elektronicky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě už Kodyš prohrál, je v něm méně místo pro pravé koleno než v P306. Pro mě dost zásadní argument. :D 

V 3008 ani v 5008 jsem neseděl, nemohu hodnotit. Ale v takové 2008 je už od pohledu málo místa - i pro levé koleno. :D 

Cenově mě 5008 překvapuje, čekal bych jiné cifry. Ale pro mě je takové auto k nepotřebě a když vidím rozměry obutí, bojím se otevřít ceník pneumatik. :D 

Pokud jde o čtyřkolku, někde jsem četl rozhovor s nějakým představeným z Peugeotu a ten říkal, že snad 95% zákazníků by koupilo dvoukolku a pro ten zbytek je ekonomický nesmysl vyvíjen pohon obou náprav. 
Taky nemají na čem stavět, nemají portfolio takové, kde by koncept čtyřkolky uplatnili, třeba na rozdíl od VW. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Charlie 1 napsal:

no jo k tomu fandovství jako tady vládne Škoda tak ve Francii vládne Peugeot a taky tam je  par fandů,který jdou proti proudu a kupuje si škodovku jako my peugeoty...

Jo fakt ? A to máš odkud prosímtě ? Loni si ve Francii značky Renault+Peugeot+Citroen koupilo cca 1 milión lidí, proti tomu VW+Škoda+Seat v úhrnu cca 200.000 lidí .. Nevím, zda 200.000 je "pár fandů proti proudu".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...