Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Po vymene turba netahne


Tuni8

Recommended Posts

Zdravim mam velkou prosbu o radu uz 2 dny se trapim s autem odeslo turbo bralo olej tak se dalo na repas a tedka po vlozeni  noveho turba motor vubec netahne turbo vubec netlaci a uz nevim co kde hledat. omlouvam se za zalozeni dalsiho tematu ale nic jsem k 1.6hdi 80kw moc nenasel a pokud jo tak nevim kde co hledat na motoru. moc dekuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to ze odeslo turbo jsi poznal jak? 

- to ti nekdo rekl? Na zaklade ceho? Ze mas mastny intercooler? Kdyz jsi zminil to, ze udajne bralo olej.

Vymenu jsi delal sam?

A ted k tomu ze netlaci. Tak budto je turbo vadne, a nebo ten kdo to montoval neco spatne zapojil nebo udelal (oboji byu mohlo mit fatalni nasledky pro turbo). Nicmene, pokud je turbo v poradku, a uz jsi to mel stejne nastartovane, zkontroloval bych dale 2 veci. 

1. Zda se meni tlak z regulatoru podtlaku - budes potrebovat meric podtlaku a napojit jej na privod k bance regulace turba.

2. Zda reaguje banka regulace turba na podtlak ve spravnych hodnotach podtlaku. Opet budes idealne potrebovat meric podtlaku a k tomuto take podtlakovou pumpu.

 

Vse to predpoklada, ze jsi ty nebo ten kdo to delal vse dobre zapojil, vymenil nektere dily a taky spavne namazal, co melo byt namazano. Ovsem podle toho jak se ptas, bych rekl, ze moc nevis co a jak udelat.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vymenu sem delal sam poznal sem to podle toho ze turbo bralo olej ato velke mnozstvi. 

pred nastartovanim sem turbo promazal a vse vycistil a dal nove veci srouby prutokove trubku mazani turba vyvistena vana novy saci kos. 

delal jsem uz nekolik turbodmychadel ale stim sem se nesetkal jeste proto se ptam a podle diagnostiky je nizky tlak turba a vyklop lopatek se hybe a meni polohu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pochybuju ze najdes radu tady.

Pokud vse funguje jak pises tak chybu hledej jinde.

Treba u firmy ktera ti dodala turbo.

Treba jestli se nezapomnel nejaky hadr v hadici turba..........

A s tim vynadanim.Posledni dobou byva zvykem ze novacci (vetsinou garaznici) si prijdou pro radu a pokud jim nikdo neodpovi resp neodpovi okamzite tak tady vsem zacnou nadavat nebo se zlobit na cele forum...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ted sem to prochazel podtlak funguje. banka taha za naklapeni po nastartovani zatahne pri pridavani plynu se hybe. rozebrano dnes komplet sani i vyfuk a zkouseno jen turbo na volnobeh tlak 970mpa pri pridani plynu na 2tisice otacek turbo dava 950mpa a regulace se hybe nevim ale zda v turbu naklani lopatky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, tak pak snad uz jenom to turbo. Po nastartovani je spravne, ze banka zatahne na max a pak pri pridavani povoluje. Dobre je vyzkouset i regulaci s tim podtlakovym budikem, at vis, ze ten tlak i drzi a nestraci se ve vedeni podtlaku. 

Jinak pri volnobehu 970 a na 2000ot jen 950 je trochu malo ne? Predpokladam se bavime o milibarech (mbar) a ne o megapascalech (mpa), jak pises ty.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...