Ramon63 Odesláno 12. leden 2006 Sdílet Odesláno 12. leden 2006 Čusík nevíte někdo náhodou číslo pojistky ostřikovačů 406 dík nestříkám a nestříkám(na přední sklo) motorek není slyšet co to poraďte. POMOOOOC..!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirecek Odesláno 12. leden 2006 Sdílet Odesláno 12. leden 2006 Myslím že F24 :-). Je společná se stěračema, takže jestli stěrače stírají, tak je problém jinde. Nemůže to bejt třeba zamrzlý (řešil jsem minulej tejden)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ramon63 Odesláno 13. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 13. leden 2006 dík za info pojistku jsem vyměnil tam to není směs tam mám -40 od října takže zítra jdu rozebrat nádobku a pak pokud to nebude motorek nebo kontakt tak snad i spínač na volantu a pak už nevím ozvu se dík čus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ramon63 Odesláno 14. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2006 Už stříkám nevím proč ale jde to snad to fakt bylo zamrzlé se na to vyseru alestejně to rozeberu potom - 40 směs není - 40 ale plus 10 když to zamrzlo fakt nevím čus a GR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 14. leden 2006 Sdílet Odesláno 14. leden 2006 Ta tekutina se nějak rozdělí a krystalek (určitě ten poslední) zmrzne v nejnevhodnějším místě. Už mě to dost vypeklo, tak kupuju -20 a neředím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 14. leden 2006 Sdílet Odesláno 14. leden 2006 Původně zaslal: P607Olda Ta tekutina se nějak rozdělí a krystalek (určitě ten poslední) zmrzne v nejnevhodnějším místě. Už mě to dost vypeklo, tak kupuju -20 a neředím. Ještě si uvědom, že když jedeš při -15 stupních, tak si připočti dalších -10 stupňů o co se to ještě podchlazuje, takže by jsi tam měl mít minimálně na -25 stupňů (neboli raději na -30 stupňů). (A co tam dáváš v létě?) [upravil dne 14/1/06 Pinďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 14. leden 2006 Sdílet Odesláno 14. leden 2006 Původně zaslal: Ramon63 Čusík nevíte někdo náhodou číslo pojistky ostřikovačů 406 dík nestříkám a nestříkám(na přední sklo) motorek není slyšet co to poraďte. POMOOOOC..!!! http://rouskovi.com/photo/index.php?gallery=./P406_Elektrika&image=338.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 14. leden 2006 Sdílet Odesláno 14. leden 2006 Původně zaslal: Pinďa Původně zaslal: P607Olda Ta tekutina se nějak rozdělí a krystalek (určitě ten poslední) zmrzne v nejnevhodnějším místě. Už mě to dost vypeklo, tak kupuju -20 a neředím. Ještě si uvědom, že když jedeš při -15 stupních, tak si připočti dalších -10 stupňů o co se to ještě podchlazuje, takže by jsi tam měl mít minimálně na -25 stupňů (neboli raději na -30 stupňů). (A co tam dáváš v létě?) [upravil dne 14/1/06 Pinďa] Takhle jsem nad tim jeste nepremyslel. Musim dat pozor aby mi nezmrzly sodovky, az bude + 5. Ne, vazne, to podchlazovani by nastalo jen kdyby se jednalo o nucene odparovani, napr. mokry hadr ve vetru. Uzavrena lahev (nadrz) bude mit i ve vetru stejnou teplotu jako okoli (vitr). Ucinek vetru na lidske telo neco jineho, tam je to patrne, dochazi k intenzivnimu ochlazovani, ale ne pod teplotu okoli. [upravil dne 14.1.06 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 14. leden 2006 Sdílet Odesláno 14. leden 2006 Původně zaslal: P607Olda Původně zaslal: Pinďa Původně zaslal: P607Olda Ta tekutina se nějak rozdělí a krystalek (určitě ten poslední) zmrzne v nejnevhodnějším místě. Už mě to dost vypeklo, tak kupuju -20 a neředím. Ještě si uvědom, že když jedeš při -15 stupních, tak si připočti dalších -10 stupňů o co se to ještě podchlazuje, takže by jsi tam měl mít minimálně na -25 stupňů (neboli raději na -30 stupňů). (A co tam dáváš v létě?) [upravil dne 14/1/06 Pinďa] Takhle jsem nad tim jeste nepremyslel. Musim dat pozor aby mi nezmrzly sodovky, az bude + 5. Ne, vazne, to podchlazovani by nastalo jen kdyby se jednalo o nucene odparovani, napr. mokry hadr ve vetru. Uzavrena lahev (nadrz) bude mit i ve vetru stejnou teplotu jako okoli (vitr). Ucinek vetru na lidske telo neco jineho, tam je to patrne, dochazi k intenzivnimu ochlazovani, ale ne pod teplotu okoli. [upravil dne 14.1.06 P607Olda] A co při jízdě když ostříkneš nebo trysky (ty nejsou moc chráněny před mrazem) ? A hlavně ráno když vyjíždíš??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 15. leden 2006 Sdílet Odesláno 15. leden 2006 Vyjíždím z garáže, kde je + 10, takže nevím a ostříknutí vyzkouším. V minulém týdnu bylo až - 14 a vše fungovalo normálně. Fakt je že když je pod (řekněmě) - 7 tak se moc ostřikovače nepotřebují protože na silnici je už takové (teď dlouho přemýšlím jak to nazvat) - suché mokro. Ale jak říkám - vyzkouším a uvidíme. Moje původní poznámka se týkala spíše toho, že Ramon63 měl zmrzlý motorek. V létě tam dávám čistou vodu. (Jedno ostříknutí mi vezme tak půl až jedno deci, včetně světel, tak šetřím). Musím také poznamenat že často jezdím po silnicích s malým provozem, takže ostřikuju dost zřídka. [upravil dne 15.1.06 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 15. leden 2006 Sdílet Odesláno 15. leden 2006 Původně zaslal: komisar http://rouskovi.com/photo/index.php?gallery=./P406_Elektrika&image=338.jpg schéma je pěkné ale vem zda-li máš nový či starý model. Je to na nový model. Bohužel Ramon nenapsal, jaký má... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 15. leden 2006 Sdílet Odesláno 15. leden 2006 A já dodám, že u mě to byl vyhnilý motorek ostřikovačů a kupoval jsem nový za cca 600 Kč Výměna byla otázkou půlhodinky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ramon63 Odesláno 15. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2006 Dík za rady a připomínky apropo model je to 406 r.v. 98 2litr benzín sedan,jinak se ten motorek rozjel a jede uvidíme jak dlouho taky tam pořád dávám -40 dál.ještě jedou dík všem co se zapojili do fora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ramon63 Odesláno 15. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2006 Samozřejmě 16v Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ramon63 Odesláno 15. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2006 Dik všem co se zapojili do fora a problému ostřikovačů dlužím snad jen model vozu takže :406 16v r.v.98 2litr sedan.Motorek se rozjel a zatím běží dávám tam pořád -40 směs tak uvidím ještě jednou dík všem za rady a názory.R63:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.