Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ostřikovače nejdou


Ramon63

Recommended Posts

Původně zaslal: P607Olda

Ta tekutina se nějak rozdělí a krystalek (určitě ten poslední) zmrzne v nejnevhodnějším místě.

Už mě to dost vypeklo, tak kupuju -20 a neředím.

Ještě si uvědom, že když jedeš při -15 stupních, tak si připočti dalších -10 stupňů o co se to ještě podchlazuje, takže by jsi tam měl mít minimálně na -25 stupňů (neboli raději na -30 stupňů). :myslim:bojim:myslim

(A co tam dáváš v létě?)

[upravil dne 14/1/06 Pinďa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pinďa

Původně zaslal: P607Olda

Ta tekutina se nějak rozdělí a krystalek (určitě ten poslední) zmrzne v nejnevhodnějším místě.

Už mě to dost vypeklo, tak kupuju -20 a neředím.

Ještě si uvědom, že když jedeš při -15 stupních, tak si připočti dalších -10 stupňů o co se to ještě podchlazuje, takže by jsi tam měl mít minimálně na -25 stupňů (neboli raději na -30 stupňů). :myslim:bojim:myslim

(A co tam dáváš v létě?)

[upravil dne 14/1/06 Pinďa]

Takhle jsem nad tim jeste nepremyslel. Musim dat pozor aby mi nezmrzly sodovky, az bude + 5.:D

Ne, vazne, to podchlazovani by nastalo jen kdyby se jednalo o nucene odparovani, napr. mokry hadr ve vetru.

Uzavrena lahev (nadrz) bude mit i ve vetru stejnou teplotu jako okoli (vitr).

Ucinek vetru na lidske telo neco jineho, tam je to patrne, dochazi k intenzivnimu ochlazovani, ale ne pod teplotu okoli.

[upravil dne 14.1.06 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: P607Olda

Původně zaslal: Pinďa

Původně zaslal: P607Olda

Ta tekutina se nějak rozdělí a krystalek (určitě ten poslední) zmrzne v nejnevhodnějším místě.

Už mě to dost vypeklo, tak kupuju -20 a neředím.

Ještě si uvědom, že když jedeš při -15 stupních, tak si připočti dalších -10 stupňů o co se to ještě podchlazuje, takže by jsi tam měl mít minimálně na -25 stupňů (neboli raději na -30 stupňů). :myslim:bojim:myslim

(A co tam dáváš v létě?)

[upravil dne 14/1/06 Pinďa]

Takhle jsem nad tim jeste nepremyslel. Musim dat pozor aby mi nezmrzly sodovky, az bude + 5.:D

Ne, vazne, to podchlazovani by nastalo jen kdyby se jednalo o nucene odparovani, napr. mokry hadr ve vetru.

Uzavrena lahev (nadrz) bude mit i ve vetru stejnou teplotu jako okoli (vitr).

Ucinek vetru na lidske telo neco jineho, tam je to patrne, dochazi k intenzivnimu ochlazovani, ale ne pod teplotu okoli.

[upravil dne 14.1.06 P607Olda]

A co při jízdě když ostříkneš nebo trysky (ty nejsou moc chráněny před mrazem) ?

A hlavně ráno když vyjíždíš??? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyjíždím z garáže, kde je + 10, takže nevím a ostříknutí vyzkouším. V minulém týdnu bylo až - 14 a vše fungovalo normálně. Fakt je že když je pod (řekněmě) - 7 tak se moc ostřikovače nepotřebují protože na silnici je už takové (teď dlouho přemýšlím jak to nazvat) - suché mokro.

Ale jak říkám - vyzkouším a uvidíme.

Moje původní poznámka se týkala spíše toho, že Ramon63 měl zmrzlý motorek.

V létě tam dávám čistou vodu. (Jedno ostříknutí mi vezme tak půl až jedno deci, včetně světel, tak šetřím). Musím také poznamenat že často jezdím po silnicích s malým provozem, takže ostřikuju dost zřídka.

[upravil dne 15.1.06 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...