Jump to content

ostřikovače nejdou


Ramon63
 Share

Recommended Posts

Původně zaslal: P607Olda

Ta tekutina se nějak rozdělí a krystalek (určitě ten poslední) zmrzne v nejnevhodnějším místě.

Už mě to dost vypeklo, tak kupuju -20 a neředím.

Ještě si uvědom, že když jedeš při -15 stupních, tak si připočti dalších -10 stupňů o co se to ještě podchlazuje, takže by jsi tam měl mít minimálně na -25 stupňů (neboli raději na -30 stupňů). :myslim:bojim:myslim

(A co tam dáváš v létě?)

[upravil dne 14/1/06 Pinďa]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Pinďa

Původně zaslal: P607Olda

Ta tekutina se nějak rozdělí a krystalek (určitě ten poslední) zmrzne v nejnevhodnějším místě.

Už mě to dost vypeklo, tak kupuju -20 a neředím.

Ještě si uvědom, že když jedeš při -15 stupních, tak si připočti dalších -10 stupňů o co se to ještě podchlazuje, takže by jsi tam měl mít minimálně na -25 stupňů (neboli raději na -30 stupňů). :myslim:bojim:myslim

(A co tam dáváš v létě?)

[upravil dne 14/1/06 Pinďa]

Takhle jsem nad tim jeste nepremyslel. Musim dat pozor aby mi nezmrzly sodovky, az bude + 5.:D

Ne, vazne, to podchlazovani by nastalo jen kdyby se jednalo o nucene odparovani, napr. mokry hadr ve vetru.

Uzavrena lahev (nadrz) bude mit i ve vetru stejnou teplotu jako okoli (vitr).

Ucinek vetru na lidske telo neco jineho, tam je to patrne, dochazi k intenzivnimu ochlazovani, ale ne pod teplotu okoli.

[upravil dne 14.1.06 P607Olda]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: P607Olda

Původně zaslal: Pinďa

Původně zaslal: P607Olda

Ta tekutina se nějak rozdělí a krystalek (určitě ten poslední) zmrzne v nejnevhodnějším místě.

Už mě to dost vypeklo, tak kupuju -20 a neředím.

Ještě si uvědom, že když jedeš při -15 stupních, tak si připočti dalších -10 stupňů o co se to ještě podchlazuje, takže by jsi tam měl mít minimálně na -25 stupňů (neboli raději na -30 stupňů). :myslim:bojim:myslim

(A co tam dáváš v létě?)

[upravil dne 14/1/06 Pinďa]

Takhle jsem nad tim jeste nepremyslel. Musim dat pozor aby mi nezmrzly sodovky, az bude + 5.:D

Ne, vazne, to podchlazovani by nastalo jen kdyby se jednalo o nucene odparovani, napr. mokry hadr ve vetru.

Uzavrena lahev (nadrz) bude mit i ve vetru stejnou teplotu jako okoli (vitr).

Ucinek vetru na lidske telo neco jineho, tam je to patrne, dochazi k intenzivnimu ochlazovani, ale ne pod teplotu okoli.

[upravil dne 14.1.06 P607Olda]

A co při jízdě když ostříkneš nebo trysky (ty nejsou moc chráněny před mrazem) ?

A hlavně ráno když vyjíždíš??? :myslim

Link to comment
Share on other sites

Vyjíždím z garáže, kde je + 10, takže nevím a ostříknutí vyzkouším. V minulém týdnu bylo až - 14 a vše fungovalo normálně. Fakt je že když je pod (řekněmě) - 7 tak se moc ostřikovače nepotřebují protože na silnici je už takové (teď dlouho přemýšlím jak to nazvat) - suché mokro.

Ale jak říkám - vyzkouším a uvidíme.

Moje původní poznámka se týkala spíše toho, že Ramon63 měl zmrzlý motorek.

V létě tam dávám čistou vodu. (Jedno ostříknutí mi vezme tak půl až jedno deci, včetně světel, tak šetřím). Musím také poznamenat že často jezdím po silnicích s malým provozem, takže ostřikuju dost zřídka.

[upravil dne 15.1.06 P607Olda]

Link to comment
Share on other sites

Dik všem co se zapojili do fora a problému ostřikovačů dlužím snad jen model vozu takže :406 16v r.v.98 2litr sedan.Motorek se rozjel a zatím běží dávám tam pořád -40 směs tak uvidím ještě jednou dík všem za rady a názory.R63:papa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...