Mosquito007 Odesláno 10. duben 2017 Sdílet Odesláno 10. duben 2017 Ahoj kluci.Mám problém s motorem.Motor cuká a vynechává.Většinou to začne dělat až trošku zahřátý po pár kilometrech jízdy.Většinou okolo 1500-2000 ot.začne motor poškubávat a lítá i ručička otáčkoměru.Když zastavím,tak vynechává i na volnoběh.Posledně se mi to stalo když jsem jel cca 90 km/hod.Zkusil jsem přidat a chvíli držet plyn a rovibrovalo to celý auto jako kdyby byl bouchlej ráfek.Drnčely i páté dveře.Mám měněný vstřiky a naftovej filtr a nějaký čidlo.Motor jde jinak hezky.Ráno když startuju,tak úplně v pohodě.Motor nemá filtr pevných částic.Všiml jsem si,že motor když začne kravit možná víc kouří a vstřiky víc řehtají.Jako kdyby byly suchý bez nafty.Ale vstřiky jsou z jiného auta a plně funkční,tím to není.Dělalo to i před jejich výměnou.Co by to mohlo být.Můj mechanik je z toho na mrtvici,protože to nehlásí žádnou závadu a na diagnostice je všechno v poho.Co by to mohlo být?EGR ventil nebo něco ohledně vedení paliva nebo turbo?Nutí mě do výměny čerpadla a tím pádem i rozvodů,ale není si jistý jestli je to tím.Nechci do toho vrazit tolik peněz s nejistým výsledkem.Nesetkal se s tím někdo?Prosím o radu díkyJsem z Prahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mosquito007 Odesláno 10. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2017 Před výměnou vstřiků mi to párkrát chcíplo a na diagnostice to ukázalo nízký tlak paliva na lištê.Mohl by to být regulátor tlaku paliva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mosquito007 Odesláno 13. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2017 Neměl by prosím někdo obrázek sacího potrubí s umístěním EGR ventilu.Nevím,kde hledat.Motor 1,6 hdi/66kw bez Fap.Díky moc za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 13. duben 2017 Sdílet Odesláno 13. duben 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 13. duben 2017 Sdílet Odesláno 13. duben 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacaba12 Odesláno 13. duben 2017 Sdílet Odesláno 13. duben 2017 snímač tlaku paliva na liště railu, nebo kabely k čidlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 13. duben 2017 Sdílet Odesláno 13. duben 2017 Ja bych jako prvni zkusil vlozit mezi EGR a blok kus plechu, ktery by zamezil zpetnemu vedeni vyfukovych plynu. Proste jen na zkousku, jestli to taky po zahrati bude skubat. Za hodinku to musi mit mechanik hotove. Podle vysledku bych postupoval dale. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mosquito007 Odesláno 20. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2017 Ahoj díky všem za pomoc.Nakonec jsme odpojili egr ventil a s největší pravděpodobností je v tahu.Najel jsem asi 500km bez známek jakéhokoliv cuknutí.Ještě nêjakou dobu potestujem a pak ho vyměníme.Než začnu hledat nemá někdo typ kde sehnat novej co nejlacinější,ale funkční(vyzkoušeného výrobce)?Našel jsem tohle: http://www.pm-autodily.cz/307-0800--10/egr-ventil-peugeot-307---16-hdi--16-hdi-110-9660276280-va-700414-5s6q9d475ad-6nu010171091/ Nemáte ho někdo vyzkoušenej.Popř. nějakej tip.Nechce se mi už moc experimentovat .Dík Robert Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.