Guest Vlas Odesláno 12. leden 2006 Sdílet Odesláno 12. leden 2006 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jaká je zadní náprava na 406tce? Je tam stejná problémová s torzkama jako na 205,309, 405....? Měl bych toto auto kupavat, tak chci vědět jak je to tam udělaný Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miro406 Odesláno 12. leden 2006 Sdílet Odesláno 12. leden 2006 ano uz sa to tu rozoberalo, je ina ale aj tak je na ........... ! Furt tam daco klepe ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 13. leden 2006 Sdílet Odesláno 13. leden 2006 Klepe, klepe... Mě taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 13. leden 2006 Sdílet Odesláno 13. leden 2006 Zn.: klepeto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaris Odesláno 13. leden 2006 Sdílet Odesláno 13. leden 2006 Na zadní nápravě je asi 6 silenbloku a několik stab. tyček. Hodně často odcházejí. Je poměrně složitá oproti ostatním nápravám. Já jsem je všechny vyměnil a mám klid . Ale zase je dobře odpružená. To auto je celkově pohodlné a prostorné. Třeba oproti oktáviím, golfům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 13. leden 2006 Sdílet Odesláno 13. leden 2006 Původně zaslal: Jaris Ale zase je dobře odpružená. To auto je celkově pohodlné a prostorné. Třeba oproti oktáviím, golfům. S tím se nedá než souhlasit. 406 je fakt pohodlný auto nejen co se podvozku týče. [upravil dne 13/1/06 Dave_k] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 13. leden 2006 Sdílet Odesláno 13. leden 2006 Máme ve firmě 4 x 406 a žádné potíže se zadní nápravou nemáme. Jedna má najeto asi 450 t, ve 350 t byly opraveny silentbloky, protože nedržela stopu, plavala - byly tam vůle. Ta nejnovější má najeto 150 t, teď byly potíže se sjížděním PZ kola (rána do obrubníku?), pomohlo udělat geometrii. V zásadě dobrý, nepovažuji zadní nápravu za nějaké slabé místo. [upravil dne 13.1.06 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miro406 Odesláno 18. leden 2006 Sdílet Odesláno 18. leden 2006 Původně zaslal: P607Olda Máme ve firmě 4 x 406 a žádné potíže se zadní nápravou nemáme. Jedna má najeto asi 450 t, ve 350 t byly opraveny silentbloky, protože nedržela stopu, plavala - byly tam vůle. Ta nejnovější má najeto 150 t, teď byly potíže se sjížděním PZ kola (rána do obrubníku?), pomohlo udělat geometrii. V zásadě dobrý, nepovažuji zadní nápravu za nějaké slabé místo. [upravil dne 13.1.06 P607Olda] prid sa povozit tak pol roka k nam na nase cesty a uvidis aku budes mat super napravu !!! :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Operator Odesláno 19. leden 2006 Sdílet Odesláno 19. leden 2006 Zadní náprava - nejslabší místo!! Samozřejmě záleží na jakých cestách s tím jezdíš a kolik najedeš. Já jsem s mojí byl co čtvrt roku na geometrii a vždycky se tam našla i nějaká stabilizační tyčka, která byla třeba vyměnit. Vyměnil jsem je tam za 2 roky provozu po Praze a Praze-západ všechny celkem 2x a stejně pořád stejný! Moje zkušenost - sjeté zadní pneu zevnitř, klepání, vrzání, podivný \"lupání\", odskakování, tendence přetáčení, atd. atd. Na klidnou jízdu super kára, ale znám teda lepší podvozky na jinejch autech, které uměj líp polykat nerovnosti a přenášej míň hluku do kabiny. Svatá klasická náprava, ty zhovadilosti co tam frantíci strkaly, to bylo hrozný! Jinak super kára, ale po tomhle se mi teda fakt nestýská. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 19. leden 2006 Sdílet Odesláno 19. leden 2006 Původně zaslal: Operator Zadní náprava - nejslabší místo!! Samozřejmě záleží na jakých cestách s tím jezdíš a kolik najedeš. Já jsem s mojí byl co čtvrt roku na geometrii a vždycky se tam našla i nějaká stabilizační tyčka, která byla třeba vyměnit. Vyměnil jsem je tam za 2 roky provozu po Praze a Praze-západ všechny celkem 2x a stejně pořád stejný! Moje zkušenost - sjeté zadní pneu zevnitř, klepání, vrzání, podivný \"lupání\", odskakování, tendence přetáčení, atd. atd. Na klidnou jízdu super kára, ale znám teda lepší podvozky na jinejch autech, které uměj líp polykat nerovnosti a přenášej míň hluku do kabiny. Svatá klasická náprava, ty zhovadilosti co tam frantíci strkaly, to bylo hrozný! Jinak super kára, ale po tomhle se mi teda fakt nestýská. A jaký kvality ty tyčky co jsi tam dával byly? Jestli nějaký za pár kaček, tak se nediv že dlouho nevydržely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 19. leden 2006 Sdílet Odesláno 19. leden 2006 Dave: Já dával vše Febi, jen tyčky na předek byly nějaký levný... Měl jsem je v ruce pro porovnání a Febi byly volný už z výroby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 19. leden 2006 Sdílet Odesláno 19. leden 2006 Já měnil zatím jen zadní ležatý. Výrobce ten samej co dodává peugeotu (Lemforder). Taky jsem porovnával odpor a kladly o něco větší odpor než ty starý. Nerovnosti zatím v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Operator Odesláno 19. leden 2006 Sdílet Odesláno 19. leden 2006 Původně zaslal: Dave_k Původně zaslal: Operator Zadní náprava - nejslabší místo!! Samozřejmě záleží na jakých cestách s tím jezdíš a kolik najedeš. Já jsem s mojí byl co čtvrt roku na geometrii a vždycky se tam našla i nějaká stabilizační tyčka, která byla třeba vyměnit. Vyměnil jsem je tam za 2 roky provozu po Praze a Praze-západ všechny celkem 2x a stejně pořád stejný! Moje zkušenost - sjeté zadní pneu zevnitř, klepání, vrzání, podivný \"lupání\", odskakování, tendence přetáčení, atd. atd. Na klidnou jízdu super kára, ale znám teda lepší podvozky na jinejch autech, které uměj líp polykat nerovnosti a přenášej míň hluku do kabiny. Svatá klasická náprava, ty zhovadilosti co tam frantíci strkaly, to bylo hrozný! Jinak super kára, ale po tomhle se mi teda fakt nestýská. A jaký kvality ty tyčky co jsi tam dával byly? Jestli nějaký za pár kaček, tak se nediv že dlouho nevydržely. Origo vydržely stejně jako neorigo o 50% levnější. A měnil jsem to u kámoše v Pažoutim servisu, kterej s tim už má celkem zkušenosti, co kterej matroš vydrží. :roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 19. leden 2006 Sdílet Odesláno 19. leden 2006 Ja potreboval udelat geometrii, tak jsem rovnou nechal vymenit ty lezaty. Po vymene ale v zadu porad neco vrzalo a bouchalo. Bylo to tema svislyma stab. tyckama a to vrzani bylo z jednoho uplne vymlacenyho silentbloku stabilizatoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 19. leden 2006 Sdílet Odesláno 19. leden 2006 Původně zaslal: Operator Origo vydržely stejně jako neorigo o 50% levnější. A měnil jsem to u kámoše v Pažoutim servisu, kterej s tim už má celkem zkušenosti, co kterej matroš vydrží. :roker Ty co jsem kupoval byly taky minimálně o 50% lacinější proti origo. Asi jezdíš po pěkným tankodromu. [upravil dne 19/1/06 Dave_k] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Operator Odesláno 19. leden 2006 Sdílet Odesláno 19. leden 2006 Původně zaslal: Tornado Ja potreboval udelat geometrii, tak jsem rovnou nechal vymenit ty lezaty. Po vymene ale v zadu porad neco vrzalo a bouchalo. Bylo to tema svislyma stab. tyckama a to vrzani bylo z jednoho uplne vymlacenyho silentbloku stabilizatoru. jj, klasika! A odjizdel jsi z pitomy geometrie tak o osmičku lehčí, viď? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Operator Odesláno 19. leden 2006 Sdílet Odesláno 19. leden 2006 Původně zaslal: Dave_k Původně zaslal: Operator Origo vydržely stejně jako neorigo o 50% levnější. A měnil jsem to u kámoše v Pažoutim servisu, kterej s tim už má celkem zkušenosti, co kterej matroš vydrží. :roker Tak to jezdíš po pěkným tankodromu. No, musim uznat, ze ty trasy co jsem jezdil, tak tam to stojí težce za h.....! Ale všude nejsou jen krásný silnice a jezdit jsem musel, tak co naděláš?! Problém byl, že už jsem z toho byl pak tak zdegenerovanej, že stačilo projet i sebemenší záludnost na vozovce a už jsem slyšel i nejtišší klepání a vrzání ještě v počátku. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 19. leden 2006 Sdílet Odesláno 19. leden 2006 Původně zaslal: Operator Původně zaslal: Tornado Ja potreboval udelat geometrii, tak jsem rovnou nechal vymenit ty lezaty. Po vymene ale v zadu porad neco vrzalo a bouchalo. Bylo to tema svislyma stab. tyckama a to vrzani bylo z jednoho uplne vymlacenyho silentbloku stabilizatoru. jj, klasika! A odjizdel jsi z pitomy geometrie tak o osmičku lehčí, viď? Koupil jsem ty \"znackovy\" Silverline, jelikoz zas tak moc za rok nenajezdim, tak jsem to povazoval za rozumnejsi koupit tyto levnejsi. Zrovna nebylo ani moc penez. Tak me to vyslo celkove asi na 3,5tis lezaty tycky + geometrie. Pak ty vertikalni mam uz nejaky lepsi a vyslo me to nejak na dalsi 3 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 19. leden 2006 Sdílet Odesláno 19. leden 2006 Operator: Třeba ti tam v tom servisu kámoš přidal i nějaký kurvítko:D Nevím, já jezdím v podstatě ty samé silnice, pokud si můžu troufnout odhadnout, a takové problémy nemám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. leden 2006 Sdílet Odesláno 19. leden 2006 Původně zaslal: Fx Operator: Třeba ti tam v tom servisu kámoš přidal i nějaký kurvítko:D Nevím, já jezdím v podstatě ty samé silnice, pokud si můžu troufnout odhadnout, a takové problémy nemám... presne, se zavesenim zadnich kol nemam zadnej problem, nic neklepe, auto sedi jak pribity ( na rozdil treba od skody octavia, se kterou jsem mel tu cest ) zadne pretaceni a odskakovani i pri razantnejsi jizde a to na Vysocine mame taky pekny pasti na silnicich - zvlast ted v zime hluboke diry a kolej a ve zmrzlem a ujezdenem snehu a ledu. Asi zalezi jak se kdo k tomu auto choval a jestli mu bylo jedno jestli vymete nejakou diru nebo se ji vyhne a pojede po spatne silnici opatrne a pomalu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.