Jump to content

406 zadni naprava


Guest Vlas
 Share

Recommended Posts

Zdravím, chtěl bych se zeptat, jaká je zadní náprava na 406tce?

Je tam stejná problémová s torzkama jako na 205,309, 405....?

Měl bych toto auto kupavat, tak chci vědět jak je to tam udělaný

Díky

Link to comment
Share on other sites

Na zadní nápravě je asi 6 silenbloku a několik stab. tyček. Hodně často odcházejí. Je poměrně složitá oproti ostatním nápravám. Já jsem je všechny vyměnil a mám klid . Ale zase je dobře odpružená. To auto je celkově pohodlné a prostorné. Třeba oproti oktáviím, golfům.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Jaris

Ale zase je dobře odpružená. To auto je celkově pohodlné a prostorné. Třeba oproti oktáviím, golfům.

S tím se nedá než souhlasit. 406 je fakt pohodlný auto nejen co se podvozku týče. :cool:

[upravil dne 13/1/06 Dave_k]

Link to comment
Share on other sites

Máme ve firmě 4 x 406 a žádné potíže se zadní nápravou nemáme. Jedna má najeto asi 450 t, ve 350 t byly opraveny silentbloky, protože nedržela stopu, plavala - byly tam vůle. Ta nejnovější má najeto 150 t, teď byly potíže se sjížděním PZ kola (rána do obrubníku?), pomohlo udělat geometrii.

V zásadě dobrý, nepovažuji zadní nápravu za nějaké slabé místo.

[upravil dne 13.1.06 P607Olda]

Link to comment
Share on other sites

Guest Miro406
Původně zaslal: P607Olda

Máme ve firmě 4 x 406 a žádné potíže se zadní nápravou nemáme. Jedna má najeto asi 450 t, ve 350 t byly opraveny silentbloky, protože nedržela stopu, plavala - byly tam vůle. Ta nejnovější má najeto 150 t, teď byly potíže se sjížděním PZ kola (rána do obrubníku?), pomohlo udělat geometrii.

V zásadě dobrý, nepovažuji zadní nápravu za nějaké slabé místo.

[upravil dne 13.1.06 P607Olda]

prid sa povozit tak pol roka k nam na nase cesty a uvidis aku budes mat super napravu !!! :P

:D:D

Link to comment
Share on other sites

Zadní náprava - nejslabší místo!! :grr Samozřejmě záleží na jakých cestách s tím jezdíš a kolik najedeš. Já jsem s mojí byl co čtvrt roku na geometrii a vždycky se tam našla i nějaká stabilizační tyčka, která byla třeba vyměnit. Vyměnil jsem je tam za 2 roky provozu po Praze a Praze-západ všechny celkem 2x a stejně pořád stejný! Moje zkušenost - sjeté zadní pneu zevnitř, klepání, vrzání, podivný \"lupání\", odskakování, tendence přetáčení, atd. atd. Na klidnou jízdu super kára, ale znám teda lepší podvozky na jinejch autech, které uměj líp polykat nerovnosti a přenášej míň hluku do kabiny. Svatá klasická náprava, ty zhovadilosti co tam frantíci strkaly, to bylo hrozný! Jinak super kára, ale po tomhle se mi teda fakt nestýská. :roll

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Operator

Zadní náprava - nejslabší místo!! :grr Samozřejmě záleží na jakých cestách s tím jezdíš a kolik najedeš. Já jsem s mojí byl co čtvrt roku na geometrii a vždycky se tam našla i nějaká stabilizační tyčka, která byla třeba vyměnit. Vyměnil jsem je tam za 2 roky provozu po Praze a Praze-západ všechny celkem 2x a stejně pořád stejný! Moje zkušenost - sjeté zadní pneu zevnitř, klepání, vrzání, podivný \"lupání\", odskakování, tendence přetáčení, atd. atd. Na klidnou jízdu super kára, ale znám teda lepší podvozky na jinejch autech, které uměj líp polykat nerovnosti a přenášej míň hluku do kabiny. Svatá klasická náprava, ty zhovadilosti co tam frantíci strkaly, to bylo hrozný! Jinak super kára, ale po tomhle se mi teda fakt nestýská. :roll

A jaký kvality ty tyčky co jsi tam dával byly? Jestli nějaký za pár kaček, tak se nediv že dlouho nevydržely. :roker

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Dave_k

Původně zaslal: Operator

Zadní náprava - nejslabší místo!! :grr Samozřejmě záleží na jakých cestách s tím jezdíš a kolik najedeš. Já jsem s mojí byl co čtvrt roku na geometrii a vždycky se tam našla i nějaká stabilizační tyčka, která byla třeba vyměnit. Vyměnil jsem je tam za 2 roky provozu po Praze a Praze-západ všechny celkem 2x a stejně pořád stejný! Moje zkušenost - sjeté zadní pneu zevnitř, klepání, vrzání, podivný \"lupání\", odskakování, tendence přetáčení, atd. atd. Na klidnou jízdu super kára, ale znám teda lepší podvozky na jinejch autech, které uměj líp polykat nerovnosti a přenášej míň hluku do kabiny. Svatá klasická náprava, ty zhovadilosti co tam frantíci strkaly, to bylo hrozný! Jinak super kára, ale po tomhle se mi teda fakt nestýská. :roll

A jaký kvality ty tyčky co jsi tam dával byly? Jestli nějaký za pár kaček, tak se nediv že dlouho nevydržely. :roker

Origo vydržely stejně jako neorigo o 50% levnější. A měnil jsem to u kámoše v Pažoutim servisu, kterej s tim už má celkem zkušenosti, co kterej matroš vydrží. :roker:roker

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Operator

Origo vydržely stejně jako neorigo o 50% levnější. A měnil jsem to u kámoše v Pažoutim servisu, kterej s tim už má celkem zkušenosti, co kterej matroš vydrží. :roker:roker

Ty co jsem kupoval byly taky minimálně o 50% lacinější proti origo.

Asi jezdíš po pěkným tankodromu. :o

[upravil dne 19/1/06 Dave_k]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Tornado

Ja potreboval udelat geometrii, tak jsem rovnou nechal vymenit ty lezaty. Po vymene ale v zadu porad neco vrzalo a bouchalo. Bylo to tema svislyma stab. tyckama a to vrzani bylo z jednoho uplne vymlacenyho silentbloku stabilizatoru. :(

jj, klasika! A odjizdel jsi z pitomy geometrie tak o osmičku lehčí, viď? :roll

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Dave_k

Původně zaslal: Operator

Origo vydržely stejně jako neorigo o 50% levnější. A měnil jsem to u kámoše v Pažoutim servisu, kterej s tim už má celkem zkušenosti, co kterej matroš vydrží. :roker:roker

Tak to jezdíš po pěkným tankodromu. :o

No, musim uznat, ze ty trasy co jsem jezdil, tak tam to stojí težce za h.....! Ale všude nejsou jen krásný silnice a jezdit jsem musel, tak co naděláš?! Problém byl, že už jsem z toho byl pak tak zdegenerovanej, že stačilo projet i sebemenší záludnost na vozovce a už jsem slyšel i nejtišší klepání a vrzání ještě v počátku. :roll:D:D

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Operator

Původně zaslal: Tornado

Ja potreboval udelat geometrii, tak jsem rovnou nechal vymenit ty lezaty. Po vymene ale v zadu porad neco vrzalo a bouchalo. Bylo to tema svislyma stab. tyckama a to vrzani bylo z jednoho uplne vymlacenyho silentbloku stabilizatoru. :(

jj, klasika! A odjizdel jsi z pitomy geometrie tak o osmičku lehčí, viď? :roll

Koupil jsem ty \"znackovy\" Silverline, jelikoz zas tak moc za rok nenajezdim, tak jsem to povazoval za rozumnejsi koupit tyto levnejsi. Zrovna nebylo ani moc penez. Tak me to vyslo celkove asi na 3,5tis lezaty tycky + geometrie.

Pak ty vertikalni mam uz nejaky lepsi a vyslo me to nejak na dalsi 3 tis. :grr

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Fx

Operator: Třeba ti tam v tom servisu kámoš přidal i nějaký kurvítko:D Nevím, já jezdím v podstatě ty samé silnice, pokud si můžu troufnout odhadnout, a takové problémy nemám...

presne, se zavesenim zadnich kol nemam zadnej problem, nic neklepe, auto sedi jak pribity ( na rozdil treba od skody octavia, se kterou jsem mel tu cest ) zadne pretaceni a odskakovani i pri razantnejsi jizde a to na Vysocine mame taky pekny pasti na silnicich - zvlast ted v zime hluboke diry a kolej a ve zmrzlem a ujezdenem snehu a ledu.

Asi zalezi jak se kdo k tomu auto choval a jestli mu bylo jedno jestli vymete nejakou diru nebo se ji vyhne a pojede po spatne silnici opatrne a pomalu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...