Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

svítí kontrolka diagnostiky motoru


kmoch

Recommended Posts

U peugeta 307 ,1,6 HDI, se mi někdy stane při prudší akceleraci, že se rozsvítí kontrolka diagnostiky motoru. Po několikerém nastartování zhasne, diagnostika hlásí chybu- vysoký tlak v turbu. Kde hledat závadu ? Jak vyzkoušet měnič tlaku turba ?

Dík za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to všechno prošel, a vypadá to na ten elektro ventil. Jestli to dobře chápu tak  po nastartování jde podtlak do podtlakové baňky u turba a lopatky se nastaví do max. polohy, při vyšších ot. podtlak vypne a turbo již tolik netlačí, je to tak ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak si došel na ten ventil? Nějakym měřenim? Dělá mi to přesně to samy. Několikrát už sem byl v servise, všecko prošly, nakonec to odkazuje na závadu plynového pedálu (vysoký tlak turba???), ale ten je podle všeho v cajku. Už hledají závadu v softwéru, ale nedávám jim moc čas na bádání, bohužel potřebuju auto na odvoz po špitálech....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, kmoch napsal:

Tak jsem to všechno prošel, a vypadá to na ten elektro ventil. Jestli to dobře chápu tak  po nastartování jde podtlak do podtlakové baňky u turba a lopatky se nastaví do max. polohy, při vyšších ot. podtlak vypne a turbo již tolik netlačí, je to tak ?

Podtlak sa nevypne....ten ventil je regulačný (PWM regulácia ), nie len otvorený alebo zatvorený,a reguluje podtlak v tej baňke podľa pokynov RJ motora,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, stafflik napsal:

Jak si došel na ten ventil? Nějakym měřenim? Dělá mi to přesně to samy. Několikrát už sem byl v servise, všecko prošly, nakonec to odkazuje na závadu plynového pedálu (vysoký tlak turba???), ale ten je podle všeho v cajku. Už hledají závadu v softwéru, ale nedávám jim moc čas na bádání, bohužel potřebuju auto na odvoz po špitálech....

El. ventil mám vyndaný a zkoušel jsem  ho připojit - odpojit na12 V, při tom jsem sledoval průchodnost, někdy při vypnutí napájení byl průchodný, jindy ne.

Je to amatérské bádání a funkce ventilu - jak píše ferinko2 - , nebude tak jednoduchá. Ventil mám objednaný tak uvidím po namontování , dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 48 minutami, ferinko2 napsal:

Podtlak sa nevypne....ten ventil je regulačný (PWM regulácia ), nie len otvorený alebo zatvorený,a reguluje podtlak v tej baňke podľa pokynov RJ motora,

O kolik mm se to táhlo na baňce má zvednout po nastartování ? U mě je to asi 10 mm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
V 12. 4. 2017 at 13:10, stafflik napsal:

 

Supr. Dík moc

Tak nový el. ventil bohužel nepomohl, závada přetrvává,nepropustnost vedení z el. ventilu do baňky u turba jsem zkoušel ústy na podtlak a zdá se nepropustná , už nevím co s tím, uvítám jakékoliv rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zdravím,

tak pátrání o příčině svítící kontrolky diag.motoru uvízlo na mrtvém bodě, vyměnil jsem elektroventil a závada zůstala.

Jak prověřím celistvost hadiček k podtl. baňce ? ústy se zdá že nepropouští, nechce se mi jí vyndavat , je to moc spletité.

Může být závada v hadičce co vede od el.ventilu k centrálnímu podtlaku ?

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tlak turba  hlídá senzor  tlaku truba  u 807 je hned u mezichladiče u tvého auta nevím ,tam může být chyba , dál elektroventil který ovládá klapku turba  , takže elektrika k tomu ventilu a  a hadičky podtlaku k trubu,

 a ktonu ventilu dále může být  zaseklá regulace přímo  mechanicky  klapka  na turbu, zjistíš  buď  přímo rukou klapka se musí hýbat  volně . nebo  pusou nasaješ  hadičkou co ovládá ventil klapky musí se takém hýbat je to i slyšet.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám vyndané turbo ,páka na ovládání klapek nejde volně.Musí se turbo rozdělat a mechanicky uvolnit ? Nebo existuje nějaký čistící - uvolnovací roztok ??

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...