kmoch Odesláno 6. duben 2017 Sdílet Odesláno 6. duben 2017 U peugeta 307 ,1,6 HDI, se mi někdy stane při prudší akceleraci, že se rozsvítí kontrolka diagnostiky motoru. Po několikerém nastartování zhasne, diagnostika hlásí chybu- vysoký tlak v turbu. Kde hledat závadu ? Jak vyzkoušet měnič tlaku turba ? Dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmoch Odesláno 10. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2017 A ještě se na dispeji objeví hláška: antipollution fault dík za rady. JK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 10. duben 2017 Sdílet Odesláno 10. duben 2017 Najskôr prasknutá hadička k podtlakovej baňke alebo elektroventilu regulácie,prípadne poškodená kabeláž k ventilu,alebo samotný elektroventil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmoch Odesláno 11. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2017 Tak jsem to všechno prošel, a vypadá to na ten elektro ventil. Jestli to dobře chápu tak po nastartování jde podtlak do podtlakové baňky u turba a lopatky se nastaví do max. polohy, při vyšších ot. podtlak vypne a turbo již tolik netlačí, je to tak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafflik Odesláno 11. duben 2017 Sdílet Odesláno 11. duben 2017 Jak si došel na ten ventil? Nějakym měřenim? Dělá mi to přesně to samy. Několikrát už sem byl v servise, všecko prošly, nakonec to odkazuje na závadu plynového pedálu (vysoký tlak turba???), ale ten je podle všeho v cajku. Už hledají závadu v softwéru, ale nedávám jim moc čas na bádání, bohužel potřebuju auto na odvoz po špitálech.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. duben 2017 Sdílet Odesláno 12. duben 2017 před 13 hodinami, kmoch napsal: Tak jsem to všechno prošel, a vypadá to na ten elektro ventil. Jestli to dobře chápu tak po nastartování jde podtlak do podtlakové baňky u turba a lopatky se nastaví do max. polohy, při vyšších ot. podtlak vypne a turbo již tolik netlačí, je to tak ? Podtlak sa nevypne....ten ventil je regulačný (PWM regulácia ), nie len otvorený alebo zatvorený,a reguluje podtlak v tej baňke podľa pokynov RJ motora, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmoch Odesláno 12. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2017 před 9 hodinami, stafflik napsal: Jak si došel na ten ventil? Nějakym měřenim? Dělá mi to přesně to samy. Několikrát už sem byl v servise, všecko prošly, nakonec to odkazuje na závadu plynového pedálu (vysoký tlak turba???), ale ten je podle všeho v cajku. Už hledají závadu v softwéru, ale nedávám jim moc čas na bádání, bohužel potřebuju auto na odvoz po špitálech.... El. ventil mám vyndaný a zkoušel jsem ho připojit - odpojit na12 V, při tom jsem sledoval průchodnost, někdy při vypnutí napájení byl průchodný, jindy ne. Je to amatérské bádání a funkce ventilu - jak píše ferinko2 - , nebude tak jednoduchá. Ventil mám objednaný tak uvidím po namontování , dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmoch Odesláno 12. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2017 před 48 minutami, ferinko2 napsal: Podtlak sa nevypne....ten ventil je regulačný (PWM regulácia ), nie len otvorený alebo zatvorený,a reguluje podtlak v tej baňke podľa pokynov RJ motora, O kolik mm se to táhlo na baňce má zvednout po nastartování ? U mě je to asi 10 mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. duben 2017 Sdílet Odesláno 12. duben 2017 To je asi OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafflik Odesláno 12. duben 2017 Sdílet Odesláno 12. duben 2017 před 4 hodinami, kmoch napsal: El. ventil mám vyndaný a zkoušel jsem ho připojit - odpojit .............Ventil mám objednaný tak uvidím po namontování , dám vědět. Supr. Dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmoch Odesláno 20. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2017 V 12. 4. 2017 at 13:10, stafflik napsal: Supr. Dík moc Tak nový el. ventil bohužel nepomohl, závada přetrvává,nepropustnost vedení z el. ventilu do baňky u turba jsem zkoušel ústy na podtlak a zdá se nepropustná , už nevím co s tím, uvítám jakékoliv rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmoch Odesláno 5. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. květen 2017 Zdravím, tak pátrání o příčině svítící kontrolky diag.motoru uvízlo na mrtvém bodě, vyměnil jsem elektroventil a závada zůstala. Jak prověřím celistvost hadiček k podtl. baňce ? ústy se zdá že nepropouští, nechce se mi jí vyndavat , je to moc spletité. Může být závada v hadičce co vede od el.ventilu k centrálnímu podtlaku ? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 12. květen 2017 Sdílet Odesláno 12. květen 2017 Tlak turba hlídá senzor tlaku truba u 807 je hned u mezichladiče u tvého auta nevím ,tam může být chyba , dál elektroventil který ovládá klapku turba , takže elektrika k tomu ventilu a a hadičky podtlaku k trubu, a ktonu ventilu dále může být zaseklá regulace přímo mechanicky klapka na turbu, zjistíš buď přímo rukou klapka se musí hýbat volně . nebo pusou nasaješ hadičkou co ovládá ventil klapky musí se takém hýbat je to i slyšet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmoch Odesláno 12. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2017 (upraveno) Mám vyndané turbo ,páka na ovládání klapek nejde volně.Musí se turbo rozdělat a mechanicky uvolnit ? Nebo existuje nějaký čistící - uvolnovací roztok ?? Upraveno 16. květen 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 13. květen 2017 Sdílet Odesláno 13. květen 2017 Stačí promazat rozhýbat musí jít volně,takže závada je na světě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 13. květen 2017 Sdílet Odesláno 13. květen 2017 Ještě k tomu turbu, nevím co tam máš za turbo pokud normální klapkové,ta klapka je vidět tak nemusíš rozebírat, pokud VTG tedy variabilní geometrie lopatek,klapka není vidět tak to bez rozebrání nerozchodíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmoch Odesláno 16. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2017 Tak nakonec jednoduchá závada , dvě z deseti klapek byly zatuhlé . Díky všem rádcům ( ferinko 2 a PSA), když víš kam sáhnout tak je to pohodička !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafflik Odesláno 16. květen 2017 Sdílet Odesláno 16. květen 2017 Super. Dík že si napsal v čem byl problém. Jak si to rozhýbal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmoch Odesláno 17. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 17. květen 2017 Proplách jsem to petrolejem, a pak ještě čističem brzd. Dál než je to na fotce jsem to nerozebíral, rozhýbání šlo nad očekávání dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafflik Odesláno 17. květen 2017 Sdílet Odesláno 17. květen 2017 Díky. Budu to muset taky risknout. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.