Charlie 607 Odesláno 3. duben 2017 Sdílet Odesláno 3. duben 2017 Tak jsem si k letošním 30tinám udělal radost a dovezl si malého Lvíčka - moped Peugeot 103V Už nějakou dobu jsem koukal po mopedu na cesty do práce a Peugeot byla jasná volba. Zvažoval jsem i koupi nového stroje Peugeot Vogue, ale odradila mě výroba v číně. Hledal jsem tedy v inzerci starší kus vyráběný ještě ve francii a padl mi do oka inzerát na Peugeot 103V, rok výroby 1978 s dobovýma brašnama. Potřebuje sice trošku péče, dokoupit pár dílů co chybí, jinak je ale v celkově dobrém, původním stavu a koroze na něm sice zanechala svou stopu, ale vše jen povrchově, s tím už si hravě poradím. Info o stroji: Model: Peugeot 103V vezre SV Datum a místo výroby: 06.01.1978 Motor: 2T 49ccm, uložen výkyvně na čepu Převodovka: Variátor s odstředivou spojkou Max. rychlost: 45km/h Hmotnost: 44kg Nosnost: 130kg Délka: 1.72m Šířka: 0,6m Pneu: 2,25x17 vpředu i vzadu Je třeba: Výměna plášťů, duší, vzduchového filtru Výměna palivového kohoutku a vyčištění nádrže Chybí víčko nádrže Výměna dodělávaného výfuku za originální Časem přijde na řadu kompletní renovace, ale zatím bude sloužit denně na cesty do práce. Povinné ručení mám prozatím na číslo rámu, u Kooperativy 57kč/rok, ale připravuju přihlášení na mopedí značku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 A tohle musíš přihlásit? To není jako Babeta, která může být bez značek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 4. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 4. duben 2017 Jelikož je to moped se šlapadly vyrobený před rokem 2001, tak k provozu stačí jen pojištění odpovědnosti a schválení k provozu (jako má babetta kartičku). Nepodařilo se mi ale zjistit, jestli u mopedu zahraniční výroby bude u nás stačit doklad od výrobce v cizí řeči. Dobrovolné přihlášení do registru vozidel však není problém, vydají techničák a malou značku, na stk se pravidelně nechodí, jen je potřeba dodržovat vše jako u jiného registrovaného vozidla - tedy hlásit změny, vyřadit pouze s dokladem o ekolikvidaci, atd. Já mám však v plánu si moped ponechat a značka mi nijak neomezuje, ve francii mají také značku. Jinak při koupi nebyly k mopedu žádné dokumenty, z francouzských fór jsem zjistil, že jsou k dispozici kopie dokladů pro různé typy peugeot mopedů.bez uvedeného výrobního čísla a frantící to na základě těch kopií celkem úspěšně na prefekturách registrují, ovšem u nás je taková kopie neprůchozí. Dál jsem se dostal k formuláři a pár kontaktům na výrobce, kde jdou sehnat duplikáty dokladů za poplatek 31eur. Tak jsem je zkusil kontaktovat, ale e-mail se vždy vrátil jako nedoručitelný. Poslal jsem tedy dotaz přes stránku peugeotscooters.com jestli mi dají kontakt na někoho odpovědného, ještě ten den se ozvala paní s otázkou čím mi může pomoci, poslal jsem ji tedy vyplněný formulář, fota stroje, šťítku, čísla motoru a kopii pojistky, a požádal o info k platbě. Odpověď mi velice potěšila, dokumenty zajistím, budou zdarma. Druhý den přišli mejlem náhledy a po odsouhlasení že jsou to ty co potřebuji je zašle poštou, takže už jsou na cestě. Navíc jsem po nich chtěl potvrzení roku výroby, opět rychlá odezva a vše bez problémů, komunikace přes google překladač v angličtině. Zkoušel jsem kontaktovat i české zastoupení Peugeot Scooters, nedostalo se mi však ani odpovědi. Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 5. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. duben 2017 Tak v pondělí dopoledne z Francie odeslány doklady, dneska už jsem je měl ve schránce, celkem fofr. Taky dnes dorazilo pár dílů - nový vzduchový filtr a palivový kohout Quiet. Slušnou nabídku dílů na tyhle mopedy (jak nových tak použitých) má www.lesolex.com , zaslání do ČR bez problému, platba převodem na účet. Vzduchový filtr už mám namontovaný, teď čistím nádrž roztokem kyseliny citronové, zítra to vypláchnu, dám novej kohout, benzín s olejem už mám taky připravený a o víkendu už snad bude pojizdný. Ještě vysoustružím provizorní zátku nádrže a časem seženu originál. Ještě vyměnit přední pneu (asi dám Michelin M62), ta stávající je hodně zpuchřelá a uprostřed už bez dezénu a hurá na STK nechat udělat technický popis vozidla a pak na úřad přihlásit. Nemáte někdo typ, kde by se dala sehnat podložka pod SPZ pro mopedy? Rozměr 80x110mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 8. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. duben 2017 Tak dnes zprovozněno, startuje na drc, drží volnoběh, všude už sucho, benzín ani nekápne, takže spokojenost. Udělali jsme si menší projížďku po vesnici a i s mými 100kg nemá problém vyjet i celkem prudkej kopec bez přišlápnutí. Udělal jsem i pár fotek, tak tady jsou: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 7. květen 2017 Sdílet Odesláno 7. květen 2017 Jeee to je krása.. Si budu potřebovat nějaké informace.. Já si ho teď taky dovez... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 7. květen 2017 Sdílet Odesláno 7. květen 2017 Ahoj. Tak jsem koukal a www.lesosolex.com stránka nenalezena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 7. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. květen 2017 Tak teď koukám, že jsem to blbě napsal, je to www.lesolex.com už jsemto v příspěvku opravil Tak se pak poděj o info o tvém kousku, tyhle stroje mi zajímají. Já se k němu od té doby skoro nedostal, tak zahálí v garáži, ale jak začíná být teplo, tak ho začnu prohánět po silnici. Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atimaster Odesláno 19. únor 2019 Sdílet Odesláno 19. únor 2019 Když se dívám na ty hmotnosti, tak mazec Mám pár babett, kde je celková hmotnost 120 kg, jen já mám víc, ale jedou jak ďas Je to jen taková vsuvka k tématu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Espero Odesláno 20. únor 2019 Sdílet Odesláno 20. únor 2019 To je veterán, chtělo by to poladit vzhled, udělat veteránský atest a hurá na veteránské akce a ne na ježdění do práce, alebrž je to paráda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 20. únor 2019 Sdílet Odesláno 20. únor 2019 Věci mají sloužit, ne být pro parádu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 21. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2019 A k čemu by mi veteránský atest asi tak byl? Já mám lvíčka pro radost, a když na něm nebudu jezdit do práce tak bude jen zavřený v garáži a bude se na něj prášit. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.