Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koupě Partner Tepee HDi 16V 9HX?


bigbossmaser

Recommended Posts

Ahoj,prohledával jsem forum a hledal jak je na tom spolehlivost motoru 1.6 16V HDi 66kw 9HX(7J9HXC)bez Fap v modelu partner tepee rv 4/2010. Mám možnost koupě, auto znám od novoty,olej méněn pravidelně max 15tis a najeto má skutečných 90tis. Je něco na co si dát pozor? Zatím jsem narazil na sítko v turbu,kontrola zanesení. A pak špatně tvarovaná vana. Zajímá me spolehlivost tohoto typu motoru.

 

Ještě jedna věc

Přišel jsem na zavadu,jsou popraskané ložiska v pojezdech posuvnych dveří,lyziny jsou nepoškozené. Má někdo zkušenost jestli se nedají přelisovat?

 

Diky za rady.

Michal

Upraveno uživatelem bigbossmaser
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skutečně,to mám radost,do rodiny se mi moc libi,ano znám ho skutečně od začátku,jen sem se někde dočetl ze ty 16V verze jsou nic moc,samozřejmě že si necham raději poradíit od  někoho kdo se vyzná,auto jsem mel nastartovane za studena,překvapila mě kultivovanost,po zahřátí je skutečně tichý,jedině co lehce šustilo za studena byl plochý řemen příslušenství. Jinak sem nic nezaznamenal :-) 

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 letá nafta a najeto 90, to musí být tiché. Moje po 7 letech mělo 200 :D  A ted má 400 :D 

Někdo asi poradí více, ale podle mě lepší jít do tohoto, než do neznámého auta, kde bude sice už třeba 8V, ale i kupa dalších závad. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, MilanF1 napsal:

7 letá nafta a najeto 90, to musí být tiché. Moje po 7 letech mělo 200 :D  A ted má 400 :D 

Někdo asi poradí více, ale podle mě lepší jít do tohoto, než do neznámého auta, kde bude sice už třeba 8V, ale i kupa dalších závad. 

Ty máš stejný motor? Slušná porce kilometrů :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, mám starý dvoulitr 66 kW a ještě bez FAP. :) A v mnohem starší plechovce 306. 

Osobně jsem s tou 1.6 66 kW nejel. Vyčkal bych ještě na názor ostatních, kteří mají zkušenosti, ale obecně jsou nafty od PSA povedené :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9HX máme v 308 i 307 (krom toho, že je bez FAPu, tak to má i obyč turbo a obyč setrvačník). Musím zaklepat, že zatím oba šlapou. Pokud to má skutčně 90tis, tak se 16V bát myslím nemusíš. Ten řetízkový rozvod dělá většinou problémy u aut, co jsou stočené a mají ve skutečnosti nalítáno přes 300tis :myslim Jel jsem v "týpíčku" s tímhle motorem jen jednou, tenkrát na srazu na Mělníku09 a na pohodový přesouvání to v pohodě stačí ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesvědčili jste mě,už sem složil zálohu,jede se mi s ním příjemně,takový pohodový auto když člověk neočekává zázraky,ale byl sem překvapený výbavou,na boku má nápis holiday a má to dual klimu,4pytle,tempomat, omezovac, roletky,připadá mi že kromě navi a panoramy to ma to asi vše. Fakturu má na 520tis. Jediné co budu řešit jsou ty ložiska ve dveřích. A vysokého nájezdu se bát nemusím,bude s tim jezdit žena po nákupech,s dětmi a občas nějaká dovča :-) 

IMG-20170329-WA0023.jpg

Upraveno uživatelem bigbossmaser
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar. Dobrá volba. Nejsem si jist co mám přesně za motor já ve svém Tepee, ale je také bez FAPU a v mém případě i dvouhmoty, akorát pouze 1.6HDi  55kW, r.v. 2009. Aktuálně se můj nájezd blíží 180tis.km a motor šlape a dělá co má - olej + filtry měněny průměrně kolem 13tis.km.

Já to tady píšu skoro vždy když se někdo ptá. Je to dodávka a s tím se musí počítat. U mě za tu dobu už dost drnčí vše možné. Auto má poddimenzovaný podvozek, a tak tě výměny různých tyček, kloubů aj.příslušenství na podvozku asi neminou. Přístup na některé věci v motorovém prostoru je dost příšerný.

Ale píšeš, že auto je od známého a znáš ho. Jak jsi už četl, není asi nic lepšího. Jinak ten nápis holiday značí v té době limitovanou edici, která měla výhodnou cenu + něco navíc do výbavy.

S ložisky dveří ti neporadím, třeba to mám taky a je fakt, že dveře jsou při zavírání hlučnější, ale neřešil jsem to. Ale všeobecně, zrovna dveře jsou u Tepee docela chváleny pro svou lehkost při zavírání - otevírání a solidním pojezdem v kolejnici.

Tak zdar a přeji plno klidných kilometrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky,přesně si to vystihl,co říkal tak už měnil tyčky stab. a jeden čep. Jinak u tohoto auta nic nevrže až na pate dveře ta výplň,vyhoda je že je to v pohodě řešitelné podlepenim... A pak u řidiče je oloupané madlo,to sundam a dam na chvili do nafty,zbyde cerny plast a bude to lepší než teď jinak je auto jako nový,v  př. Týdnu je předpis a pak se na něj vrhnu :-))

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, oloupaná madla měli některé kusy snad už v základní výbavě :) Ale jak šel čas, tak předpokládám, že toto bylo vylepšeno. K tomu bouchání od podvozku. Nenech se vycukat, sem tam jde rána od zadní nápravy, auto uskakuje na podélných nerovnostech. Toto vše mizí, jakmile auto naložíš. Ono prostě nerado jezdí prázdné. Myslím, že ve SM jsem četl, že později proběhla nějaká úprava a problém zmizel. Nicméně to se netýká mě a nevím jak to máš ty s r.v. 2010.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už je parťák doma,zatím pozitivní zkušenost,tedy když ho člověk bere jako multifunkční auto,super prostor,na můj vkus až moc lehké řízení ale jinak pohoda,domu sem přijel za 4.5 ale je fakt že mě předjížděl i autobus :-)) Jediná zatím zavada je že rosí vana,jinak vše funguje jak má. Dostal nový olej a tyčky stabilizátoru. 

DSC_1477.jpg

Upraveno uživatelem bigbossmaser
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo, řízení jde zbytečně moc lehce, na kolech z výroby 215-55-16 je auto dost tvrdé, až je sjedu půjdu do 205-65-15 (mám je jako druhý rozměr v TP), taky potvrdím, že stabilita při naložení je úplně jinde--holt dodávka :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, ozzy56 napsal:

jojo, řízení jde zbytečně moc lehce, na kolech z výroby 215-55-16 je auto dost tvrdé, až je sjedu půjdu do 205-65-15 (mám je jako druhý rozměr v TP), taky potvrdím, že stabilita při naložení je úplně jinde--holt dodávka :super

Já mám zimni 205/65/15 a koukam letni 195/65/15,mam to tak i jako doplněk v velkým TP a zcela souhlasim že když jsem vezl v kufru zimní komplety je jízda daleko pohodlnější :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem viděl, tak na jednodílná vrata to šlo - potkal jsem takové auto v kempu. Když jsem svého času hledal pro sebe - mám dvoudílné dveře, tak ta možnost byla taky. Já jsem ale nakonec zvolil variantu střecha, protože na nic jiného kouli nepotřebuji a hlavně tenkrát to stálo docela hodně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...