Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Servo řízení, jednou jde jednou ne.


Kamyl

Recommended Posts

zkus profouknout stlačeným vzduchem TLAKOVE potrubí od čerpadla k servu , asi bude zaprané bordelem, nebo některá hadice bude uvnitř neprůchozí (odlepená vnitřní vrstva--jednou olej pustí, jindy nee)

elektrické pojistky u tvého auta nemají se servem nic společného :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak jsem to profouknul stlačeným vzduchem a žádná změna. 😕 Odpojil jsem to u čerpadla kde jsem připojil kompresor a stlačený vzduch šel, až do nádržky. Pak jsem to odpojil u řízení a jenom trošku servo oleje vyteklo. Kolega v práci mě poradil ať zvednu přední nápravu a zatočím volantem. Bez nastartovaného motoru jde volant z těžka a při nastartovaném o něco lepší, ale stále ztuha. Pak mě ještě řekl ať zkusím natočit volant, že by se měl vrátit do nulové pozice, aby byli kola rovně tak taky nic. Takže jestli chápu dobře tak je problém v řízení?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kola se mají vrátit do přímého směru jen za jízdy, na místě nee, ani když bude zvednutý předek, bez oleje v systému řízení nikdy nestartuj motor--čerpadlo jede nasucho

problém může být v čerpadle, nebo v servořízení, když ti to dělá jen někdy, tak asi servo, protože čerpadlo dává furt stejný tlak (pokud neprokluzuje řemen, ale to bys slyšel))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani za jízdy se mi volant nevrátí a je zaseklý v jedný pozici. Volant mě jde furt ztuha a jenom někdy povolí, ale to je tak na pár sekund pak jde zase ztuha. Když jedu rovně tak bez problému, ale jakmile volant natočím tak jde ztuha a musim vynaložit někdy velkou sílu, abych zatočil. Řemen neprokluzuje, ale asi mám načatou řemenici něco mi tam sem tam zacvaká mezi otáčky 820-1000. Teďka budu měnit čepy řízení, protože na jednom je velká vůle a na tom druhém malá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Zdravím,mám podobný až totožný problém. Peugeot 307, 1.6 ,80KW. Po nastartování nefunguje posilovač řízení. Ale jakmile se volantem párkrát otočí, rozjede se, tak posilovač funguje. Občas mi vypadne během jízdy, ale spíše zlobí hned potom nastartování. Nemáte radu co s tím? Beru cokoli 😭

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prečítaj si toto vlákno a postupne všetko vyskúšaj. Inak už potom iba výmena čerpadla alebo serva. Takže kontrola (doliatie) správneho oleja, kontrola (prečistenie) konektorov, plus dôkladná kontrola MAXI poistky č.8. Predpokladám že tam máš elektrické čerpadlo, ale bolo by fajn keď sa už pýtaš, aby si nám to napísal aký typ čerpadla tam máš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...