ozzy56 Odesláno 28. květen 2019 Sdílet Odesláno 28. květen 2019 zkus profouknout stlačeným vzduchem TLAKOVE potrubí od čerpadla k servu , asi bude zaprané bordelem, nebo některá hadice bude uvnitř neprůchozí (odlepená vnitřní vrstva--jednou olej pustí, jindy nee) elektrické pojistky u tvého auta nemají se servem nic společného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 406 Break Odesláno 10. červen 2019 Sdílet Odesláno 10. červen 2019 Tak jsem to profouknul stlačeným vzduchem a žádná změna. Odpojil jsem to u čerpadla kde jsem připojil kompresor a stlačený vzduch šel, až do nádržky. Pak jsem to odpojil u řízení a jenom trošku servo oleje vyteklo. Kolega v práci mě poradil ať zvednu přední nápravu a zatočím volantem. Bez nastartovaného motoru jde volant z těžka a při nastartovaném o něco lepší, ale stále ztuha. Pak mě ještě řekl ať zkusím natočit volant, že by se měl vrátit do nulové pozice, aby byli kola rovně tak taky nic. Takže jestli chápu dobře tak je problém v řízení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. červen 2019 Sdílet Odesláno 10. červen 2019 kola se mají vrátit do přímého směru jen za jízdy, na místě nee, ani když bude zvednutý předek, bez oleje v systému řízení nikdy nestartuj motor--čerpadlo jede nasucho problém může být v čerpadle, nebo v servořízení, když ti to dělá jen někdy, tak asi servo, protože čerpadlo dává furt stejný tlak (pokud neprokluzuje řemen, ale to bys slyšel)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 406 Break Odesláno 10. červen 2019 Sdílet Odesláno 10. červen 2019 Ani za jízdy se mi volant nevrátí a je zaseklý v jedný pozici. Volant mě jde furt ztuha a jenom někdy povolí, ale to je tak na pár sekund pak jde zase ztuha. Když jedu rovně tak bez problému, ale jakmile volant natočím tak jde ztuha a musim vynaložit někdy velkou sílu, abych zatočil. Řemen neprokluzuje, ale asi mám načatou řemenici něco mi tam sem tam zacvaká mezi otáčky 820-1000. Teďka budu měnit čepy řízení, protože na jednom je velká vůle a na tom druhém malá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. červen 2019 Sdílet Odesláno 10. červen 2019 zkus kolik tlaku dává čerpadlo, měřák by měli mít v autorizáku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky1999 Odesláno 21. září 2021 Sdílet Odesláno 21. září 2021 Zdravím,mám podobný až totožný problém. Peugeot 307, 1.6 ,80KW. Po nastartování nefunguje posilovač řízení. Ale jakmile se volantem párkrát otočí, rozjede se, tak posilovač funguje. Občas mi vypadne během jízdy, ale spíše zlobí hned potom nastartování. Nemáte radu co s tím? Beru cokoli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 22. září 2021 Sdílet Odesláno 22. září 2021 Prečítaj si toto vlákno a postupne všetko vyskúšaj. Inak už potom iba výmena čerpadla alebo serva. Takže kontrola (doliatie) správneho oleja, kontrola (prečistenie) konektorov, plus dôkladná kontrola MAXI poistky č.8. Predpokladám že tam máš elektrické čerpadlo, ale bolo by fajn keď sa už pýtaš, aby si nám to napísal aký typ čerpadla tam máš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fastspeedy Odesláno 3. srpen 2023 Sdílet Odesláno 3. srpen 2023 Ktera je ta pojistka Maxi 8? Mate nekdo schema pojistek? Take mi obcas po nastartovani nejde servo. Peugeot 307 predface 1.6 16v Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.