Kamyl Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 Ahoj, mám problém s servořízením, jednou jde a jednou ne. Po nastartování normálně funguje, ale jednou za čas 2-3 dny přestane fungovat. Ale když auto chcípnu a pak znovu nastartuji tak zase funguje. Neví někdo co s tím? Nové servo ?Špatné přepouštěcí ventily na servu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 servo elektro nebo čerpadlo na řemenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamyl Odesláno 28. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Aha? Tak to nevím. Při jízdě mi začne tuhnout řízení až zatuhne úplně. Před dvěma měsíci (asi) se mi to stalo poprvé, a to bylo mojí chybou, měl jsem málo kapaliny v servu. Po dolití bylo vše v pořádku, asi po 14 dnech se to objevilo znovu (kapaliny tam mám dost) a od té doby se to stává častěji. Tak mě napadlo jestli jsem to servo tím nedostatkem kapaliny neoddělal já. Včera jsem volal jednomu servisákovi a tem mi řekl že by to mohla být načtená chyba v řídící jednotce, tak to zkusím nechat napíchnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 chybu řídící jednotka načte jen u elektro serva , takže zkontrolovat připojení napájecích kabelů k servořízení, svorky na baterii atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Nepíšeš jaký motor ani ročník... Kdybys dal VIN, tak se koukneme, jaké servo máš. Anebo se podívej u řemene příslušenství, jestli je tam čerpadlo (nezaměň s klimou). Elektrické servo se dá sehnat na vrakáči, moc neodchází, ale chce to diagnostiku. Možná bude jenom špinavý konektor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamyl Odesláno 28. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Ahoj. Jedná se o 307 sw rok 2005 listopad 1,6 16v 80kw benzín. VINko pošlu (techničák mám v autě) :-( Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamyl Odesláno 28. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Ahoj,VINko VF33HNFUC84429415 Kamyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Máš tam elektrický servo , zkontroluj maxipojistku č.8 pod pojistkovkou v motoru , jestli není vyhřátá a blbě nepřevádí proud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamyl Odesláno 28. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2017 Díky zkusím to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamyl Odesláno 29. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2017 Pojistku jsem zkusil, a je v pořádku netknutá. Tak se dneska podívám na kontakty na servu. Prý je na zadní straně motoru a vedou němu čtyři kabely , dva napájecí a dva ovládací, tak zkusím jestli nejsou volné nebo znečištěné. Kdyby mi to hodilo chybu, uvidím to na palubce? Nebo jen v řídící jednotce při diagnostice? Servisák neměl včera čas tak jsem na to koukal sám . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. březen 2017 Sdílet Odesláno 29. březen 2017 (upraveno) jo, na přístrojovce by kontrolka servořízení měla být, ale ruku do ohně za to nedám platí pro elektroservo, samozřejmě Upraveno 29. březen 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamyl Odesláno 11. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2017 Ahoj od té doby mi to udělalo jenom jednou, a to hned po kontrole té pojistky. Pak už ne, od té doby se taky oteplilo, tak mě napadá jestli to nemůže být studeňák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri2 Odesláno 13. srpen 2018 Sdílet Odesláno 13. srpen 2018 Podle uveřejněného návodu jsem zkontroloval pojistku, vysunul a zasunul jí a servo začalo normálně chodit. Pojistka č. 8 je v motoru, zespodu pod normálně přístupnými pojistkami ozzy56 a P607Olda ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvjed1 Odesláno 11. listopad 2018 Sdílet Odesláno 11. listopad 2018 Ahoj mám taky problém se servem. Po nastartování a točení volantem začne cukat proti směru otáčení volantu. Když s tím odjedu tak se po ujetí několika km rozsvítí kontrolka stop a píská to, ale po chvíli zhasne a mám jen tuhé řízení. Při poklesu rychlosti pod 50km/h začne servo fungovat ale zase s tím škubáním při zatáčení. Když auto týden stojí tak jezdím třeba dva dny normálně a pak to začne všechno znovu. Oleje tam je dostatek. Jen jsem si všiml, že pod nádobkou na olej jsou konektory počítače a všechno je zlité od oleje. Zkusil jsem diagbox a našel jsem jednu chybu - požadavek na posilování řízení při vysoké rychlosti. Diagboxem jsem otestoval elektrické servo to se spustilo na dobu 30sec bez motoru a otáčel jsem volantem malíčkem bez jakéhokoliv zaškubnutí. Mám peugeota experta tepee r.v.2007 2.0HDi 100kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 11. listopad 2018 Sdílet Odesláno 11. listopad 2018 Možná snímač natočení, měřená data a zkontrolovat. Oxidace na konektorech servočerpadla, chyba komunikace canbus... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikluk Odesláno 3. květen 2019 Sdílet Odesláno 3. květen 2019 Ahoj, mám stejný problém se servem, 1,6 HDI 80 KW , elektrické servo. Po nastartování občas nefunguje , nebo vynechá i za jízdy, po nějakém čase zase jde. Pojistka č 8 ok ,výměna celého serva taky nepomohla. Při závadě diagnostika hlásí chybu spojení a nelze načíst jednotku řízení. Při fungujícím servu lze načíst vše. Silový přívod do serva je ok . Na těch slabých drátech nevím co měřit. Prosím o nějaké rady. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 4. květen 2019 Sdílet Odesláno 4. květen 2019 Podívejte se do konektorů, jestli nejsou vyoxidované, případně prodřené kabely někde na cestě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soptok Odesláno 13. květen 2019 Sdílet Odesláno 13. květen 2019 Zdravím, taky se přidávám.....přestalo mi fungovat servo řízení, chybové hlášení "poruchaposilovače řízení". Podle diagnostiky je to vnitřní chyba serva. Pojistky jsou zkontrolované a napětí do serva je O.K. Máte někdo zkušenost čím by to mohlo být? Děkuji za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 13. květen 2019 Sdílet Odesláno 13. květen 2019 (upraveno) Pokiaľ si vylúčil všetky ostatné možné príčiny, tak chyba môže byť aj vnútri toho čerpadlá, neodchádza ani tak veľmi samotné čerpadlo, skôr tie konektory alebo samotná elektronická doska vo vnútri, na ktorej sú aj tie konektory. Na mojom bola skorodovaná takmer centimeter na spodnom okraji. Totiž 307čka bol asi prvý model s týmto čerpadlom, ktoré bolo umiestnené veľmi nešťastne, takmer úplne dole, takže nadmerne trpí koróziou, navyše starší model bol celý obalený do protihlukového obalu, ktorý toto ešte zhoršoval, novšie 307čky majú iba čiastočné krytie a menej korodujú, novšie peugeoty už majú práve kvôli tomu čerpadlá umietnené vyššie. Upraveno 13. květen 2019 uživatelem 307rg doplnenie foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 406 Break Odesláno 28. květen 2019 Sdílet Odesláno 28. květen 2019 Zdravím, taky se přidám. Od konce února mě zlobí posilovač řízení. Předchozí den bez problému, ale ráno jedu do práce a volant šel tak ztuha jako kdyby to nemělo posilovač řízení. Zkusil jsem výměnu servo oleje, ale nepomohlo to. Všiml jsem si, že když je venku chladno jde velmi ztuha, ale když je venku tepleji tak řízení jde o něco lépe, ale stále ztuha a sem tam pustí, že jde bez problému. Co jsem se ptal svého mechanika tak prý zpětný ventil na servo čerpadle. Pojistky pohledově vypadají OK. Nevíte někdo kde by mohl být problém nebo co vyzkoušet než koupím použitý servo čerpadlo? Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kW r.v. červenec/2oo3 Předem díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.