Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Servo řízení, jednou jde jednou ne.


Kamyl

Recommended Posts

Ahoj, mám problém s servořízením, jednou jde a jednou ne. Po nastartování normálně funguje, ale jednou za čas 2-3 dny přestane fungovat. Ale když auto chcípnu a pak znovu nastartuji tak zase funguje. Neví někdo co s tím? Nové servo ?Špatné přepouštěcí ventily na servu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha? Tak to nevím. Při jízdě mi začne tuhnout řízení až zatuhne úplně. 

Před dvěma měsíci (asi) se mi to stalo poprvé, a to bylo mojí chybou, měl jsem málo kapaliny v servu. Po dolití bylo vše v pořádku, asi po 14 dnech se to objevilo znovu (kapaliny tam mám dost) a od té doby se to stává častěji. Tak mě napadlo jestli jsem to servo tím nedostatkem kapaliny neoddělal já.

Včera jsem volal jednomu servisákovi a tem mi řekl že by to mohla být načtená chyba v řídící jednotce, tak to zkusím nechat napíchnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepíšeš jaký motor ani ročník...

Kdybys dal VIN, tak se koukneme, jaké servo máš. Anebo se podívej u řemene příslušenství, jestli je tam čerpadlo (nezaměň s klimou).

Elektrické servo se dá sehnat na vrakáči, moc neodchází, ale chce to diagnostiku. Možná bude jenom špinavý konektor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pojistku jsem zkusil, a je v pořádku netknutá. Tak se dneska podívám na kontakty na servu. Prý je na zadní straně motoru a vedou němu čtyři kabely , dva napájecí a dva ovládací, tak zkusím jestli nejsou volné nebo znečištěné.

Kdyby mi  to hodilo chybu, uvidím to na palubce? Nebo jen v řídící jednotce při diagnostice? Servisák neměl včera čas tak jsem na to koukal sám :o.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 1 rok později...
  • O 2 měsíce později...

Ahoj mám taky problém se servem. Po nastartování a točení volantem začne cukat  proti směru otáčení volantu. Když s tím odjedu tak se po ujetí několika km rozsvítí kontrolka stop a píská to, ale po chvíli zhasne a mám jen tuhé řízení. Při poklesu rychlosti pod 50km/h začne servo fungovat ale zase s tím škubáním při zatáčení. Když auto týden stojí tak jezdím třeba dva dny normálně a pak to začne všechno znovu. Oleje tam je dostatek. Jen jsem si všiml, že pod nádobkou na olej jsou konektory počítače a všechno je zlité od oleje. Zkusil jsem diagbox a našel jsem jednu chybu - požadavek na posilování řízení při vysoké rychlosti. Diagboxem jsem otestoval elektrické servo to se spustilo na dobu 30sec bez motoru a otáčel jsem volantem malíčkem bez jakéhokoliv zaškubnutí.  Mám peugeota experta tepee r.v.2007 2.0HDi 100kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Ahoj, mám stejný problém se servem, 1,6 HDI 80 KW , elektrické servo. Po nastartování občas nefunguje , nebo vynechá i za jízdy, po nějakém čase zase jde.

Pojistka č 8 ok ,výměna celého serva taky nepomohla.  Při závadě diagnostika hlásí chybu spojení a nelze načíst jednotku řízení.  Při fungujícím servu lze načíst vše.

Silový přívod do serva je ok .  Na těch slabých drátech nevím co měřit.

Prosím o nějaké rady. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zdravím, taky se přidávám.....přestalo mi fungovat servo řízení, chybové hlášení "poruchaposilovače řízení". Podle diagnostiky je to vnitřní chyba serva. Pojistky jsou zkontrolované a napětí do serva je O.K. Máte někdo zkušenost čím by to mohlo být? Děkuji za rady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokiaľ si vylúčil všetky ostatné možné príčiny, tak chyba môže byť aj vnútri toho čerpadlá, neodchádza ani tak veľmi samotné čerpadlo, skôr tie konektory alebo samotná elektronická doska vo vnútri, na ktorej sú aj tie konektory. Na mojom bola skorodovaná takmer centimeter na spodnom okraji.

DSC_0514.jpg

DSC_0515.jpg

Totiž 307čka bol asi prvý model s týmto čerpadlom, ktoré bolo umiestnené veľmi nešťastne, takmer úplne dole, takže nadmerne trpí koróziou, navyše starší model bol celý obalený do protihlukového obalu, ktorý toto ešte zhoršoval, novšie 307čky majú iba čiastočné krytie a menej korodujú, novšie peugeoty už majú práve kvôli tomu čerpadlá umietnené vyššie.

Upraveno uživatelem 307rg
doplnenie foto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zdravím, taky se přidám. Od konce února mě zlobí posilovač řízení. Předchozí den bez problému, ale ráno jedu do práce a volant šel tak ztuha jako kdyby to nemělo posilovač řízení. Zkusil jsem výměnu servo oleje, ale nepomohlo to. Všiml jsem si, že když je venku chladno jde velmi ztuha, ale když je venku tepleji tak řízení jde o něco lépe, ale stále ztuha a sem tam pustí, že jde bez problému. Co jsem se ptal svého mechanika tak prý zpětný ventil na servo čerpadle. Pojistky pohledově vypadají OK. Nevíte někdo kde by mohl být problém nebo co vyzkoušet než koupím použitý servo čerpadlo? Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kW r.v. červenec/2oo3 Předem díky za rady. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...