Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.0hdi 66kw chyby z diag. snímač vačky atd.


pagot

Recommended Posts

Tak jsem byl na  diag a plánované "úpravě" u Johna, ještě jednou mu děkuji a řeším svítící kontrolku motoru. Auto jelo pěkně i když se rožla kontrolka,výkon beze změny, teď po úpravě je to skrytá formule :)

Mám dvě trvalé závady. 1: Synchronizace klikového hřídele-vačkového hřídele.Absence signálu snímače polohy vačkového hřídele.

Ještě než koupím nové čidla jsem je chtěl prohlédnout, snímač vačky  jsem otřel a pouze zkontroloval konektor.

Snímač na klice jsem zatím nenašel, je schovaný pod krytem rozvodů nebo někde jinde? To jsem teda slepota.

2: Obvod velké rychlosti el. ventilátoru chlazení.Zkrat nebo přerušený obvod.

Nemám klimu, koukal jsem že se dá koupit předřadný odpor tak ho vyměním ale od koupě cca 4 měsíce jde ventilátor pouze na 1+2 stupeň a jde to furt stejně tak předpokládám že kontrolku probudil snímač vačky nebo kliky.

 

 

  

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snímač kliky je na převodovce shora nad setrvákem a nejde ti velká rychlost na ventilátoru na chladiči - nejspíš budou shnilý relátka (na sahaře , pod takovým trojúhelníkovým krytem) , ventilátor v kabině s tím nemá nic společnýho

Upraveno uživatelem jarokare
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem rozdělal ten trojúhelníkový kryt a není tam nic, pouze konektor ke druhému ventilátoru chladiče který tam není.

Čím se tedy spíná velká rychlost sahary? Na chladiči na straně u airboxu předpokládám že je našroubován spínač ventilátoru chladiče a dál netuším kde má verze bez klima relé pro velkou rychlost ventilátoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak bys tam měl mít 2 ventilátory s jednou rychlostí ovládané relátkem , které je spínané teplotním čidlem na chladiči . Buď ti tam něco chybí , nebo to někdo předělal , asi zkus jít po svazku od toho ventilátoru , jestli tam nenajdeš to relé nebo čidlo . Napadá mě , funguje ti ten ventilátor vůbec , když se motor ohřeje ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Coece to nevim, auto mam od 1.vlastnika origo 260t. Jezdi super a nesvitila kontrolka motoru 3mesice.

Je spatny, nebo tam mozna i neni termostat takze se to hreje tak na 70-75.Spotreba 5.5l tak jsem to zatim neresil. Ted s tvoji pomoci uz me je tedy jasne ze to nekdo predelal/vykuchal a mozna pro sychr vyndal ternostat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...