pagot Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 Tak jsem byl na diag a plánované "úpravě" u Johna, ještě jednou mu děkuji a řeším svítící kontrolku motoru. Auto jelo pěkně i když se rožla kontrolka,výkon beze změny, teď po úpravě je to skrytá formule Mám dvě trvalé závady. 1: Synchronizace klikového hřídele-vačkového hřídele.Absence signálu snímače polohy vačkového hřídele. Ještě než koupím nové čidla jsem je chtěl prohlédnout, snímač vačky jsem otřel a pouze zkontroloval konektor. Snímač na klice jsem zatím nenašel, je schovaný pod krytem rozvodů nebo někde jinde? To jsem teda slepota. 2: Obvod velké rychlosti el. ventilátoru chlazení.Zkrat nebo přerušený obvod. Nemám klimu, koukal jsem že se dá koupit předřadný odpor tak ho vyměním ale od koupě cca 4 měsíce jde ventilátor pouze na 1+2 stupeň a jde to furt stejně tak předpokládám že kontrolku probudil snímač vačky nebo kliky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 27. březen 2017 Sdílet Odesláno 27. březen 2017 (upraveno) Snímač kliky je na převodovce shora nad setrvákem a nejde ti velká rychlost na ventilátoru na chladiči - nejspíš budou shnilý relátka (na sahaře , pod takovým trojúhelníkovým krytem) , ventilátor v kabině s tím nemá nic společnýho Upraveno 27. březen 2017 uživatelem jarokare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 27. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2017 Taky jsem premejslel sahara, ale matlo me ze jde ventilator topeni pouze 1-2.Dnes jsem koukal na ten predradny odpor a zda se byt v poradku. Diky, alespon vim co kuchat dal..a pak menit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 27. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2017 Tak jsem rozdělal ten trojúhelníkový kryt a není tam nic, pouze konektor ke druhému ventilátoru chladiče který tam není. Čím se tedy spíná velká rychlost sahary? Na chladiči na straně u airboxu předpokládám že je našroubován spínač ventilátoru chladiče a dál netuším kde má verze bez klima relé pro velkou rychlost ventilátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 29. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2017 takhle u mě vypadá ten trojúhelník u sahar, mám verzi bez klima. Neví někdo kde je relé pro přepínání té rychlosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 29. březen 2017 Sdílet Odesláno 29. březen 2017 Napiš vin , ať víme , co tam přesně je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 30. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 30. březen 2017 Ahoj, vin: VF37ERHYE33081725 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 30. březen 2017 Sdílet Odesláno 30. březen 2017 Tak bys tam měl mít 2 ventilátory s jednou rychlostí ovládané relátkem , které je spínané teplotním čidlem na chladiči . Buď ti tam něco chybí , nebo to někdo předělal , asi zkus jít po svazku od toho ventilátoru , jestli tam nenajdeš to relé nebo čidlo . Napadá mě , funguje ti ten ventilátor vůbec , když se motor ohřeje ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 30. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 30. březen 2017 Coece to nevim, auto mam od 1.vlastnika origo 260t. Jezdi super a nesvitila kontrolka motoru 3mesice. Je spatny, nebo tam mozna i neni termostat takze se to hreje tak na 70-75.Spotreba 5.5l tak jsem to zatim neresil. Ted s tvoji pomoci uz me je tedy jasne ze to nekdo predelal/vykuchal a mozna pro sychr vyndal ternostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.