Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rozvody 47kw 1.9d


Celadince

Recommended Posts

Ahojte

Dneska som sa stal majitelom auta peugeot 306 1.9 d 47 kw 1997

Chcem sa spitat ci nemate niekto nakres na zaistenie rozvodov. Pretoze to budem vyuzivat ako druhe auto tak som to kupil ako nepojazde za 150€ a sice nastartuje ale strasny zvuk vela vela dymu a vobec sa to ani neudrzy na volnobehu. Tak mi napadlo ze ci to nebude skocene na rozvodoch.

Ak by niekto mal stym skusenost budem rad za kazdu radu 

Dakujem

Upraveno uživatelem Péťa
Opraven název (překlep)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem 

Chcem sa na to cez vikend pozriet tak som chcel mat aspom nejake info. Co sa zaistenia rozvodov tyka som sa tu docital len kde sa zaistuje kluka ze na strane zotrvaku pri startri. Ale vacka a cerpadlo neviem.  Moze byt ze by preskocili rozvody pri startovani ?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, za startérem je v bloku nálitek s dírou, tam se zastrčí tyčka. Buď se dá naohýbat, nebo někdo to dělá zespodu, nebo napoprvé sundá startér, aby tam dobře viděl. 

Vačka má v kole díru, a v hlavě je díra se závitem M8. Aretuje se šroubem M8 zašroubovaným do té díry.

Čerpadlo má v kole dvě díry, a v držáku čerpadla jsou také dvě díry se závity M8. Pro nastavení rozvodů stačí aretace jedním šroubem, ty dvě díry jsou tam na to, aby se dalo vyndat čerpadlo bez rozhazování rozvodů.

Když to všechno zaaretuješ, musí řemen sedět napnutý rukou na té straně, kde není napínací kladka, tzn. od vačky dopředu k čerpadlu a odsud dolů ke klice. Na zbytku si to napne napínák. Obvyklá chyba je přesadit to o zub mezi klikou a čerpadlem. Pokud to přeskočilo, tak právě dole na klice, protože tam je nejmenší kolo.

Že je napínák pružinový a napne si řemen sám, že se mu nemá nijak pomáhat, ale pouze po protočení motoru klíčem zajistit v té poloze, co si sám najde, asi víš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem 

Keď sa k tomu dostanem dám vedieť ako som dopadol. Ale asi sa nevyhnem tomu aby som musel zhodiť hlavu. Ak to je preskočené na rozvodoch a včera som to naštartoval cca na 3 minúty tak nebude stačiť to dať na správne miesto.

Pôvodný majiteľ hovoril že sa mu to stalo pri štartovaní že normálne prišiel domov z práce  a ráno pri štartovaní to už buchotalo. 

Ešte raz veľmi pekne ďakujem.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska som zhodil kryt rozvodov a zistil som kde bola chyba remen preskocil kôli vodnej pumpe ta je uplne rosipana. A hlavu asi budem musiet zhodit pretoze remen sice neroztrhlo ale uplne obrusilo zuby. Lebo myslim si ze ked je takyto remen tak urcitebude oprety ventyl. Ale skusim asi dat nove rozvody pozriem tu vacsku a ak bude ok skusim to nastartovat.

Alebo v takomto pripade hned hlava dole ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Ahoj, jak si vyřešil ten chladič? Mám Nivu s tím to motorem a mam stejný problém. Chystám se dělat hlavu, tak abych jí nedělal zbytečně. Díky

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...