Makeš Odesláno 17. březen 2017 Sdílet Odesláno 17. březen 2017 (upraveno) Tento týden jsem u mého busu nechával repasovat startér, protože jsem jednou již zcela nenastartoval, přitom co mi předtím dvakrát pomohlo připojení kabely na druhé auto, a nebo bylo slyšet jednou jen cvaknutí a podruhé motor normálně nastartoval. Současně jsem i z důvodu stáří a již pozorované nižší kapacity měnil baterii. Mám P807 2.0 HDI 100kW rok 2007, 169000km. Diagnostiku startéru, identifikaci vadné pojistky spouštěče při nesprávné tabulce v manuálu jsem byl schopen provést za pomoci rad na tomto fóru, za což velmi děkuji. Nicméně problémy pokračují, již na prvních kilometrech po této mé opravě jsem cítil jak auto nejede a při prvním větším zrychlení na dálnici se objevila chyba Depollution system faulty a rozsvítila kontrolka motoru. S tím jsem dojel na první výjezd velmi omezenou rychlostí do 80km/h protože to více nedalo, motor nešel do otáček. Po restartu se jenom rozsvítila kontrolka motoru. A vypadalo to trochu lépe, byl jsem schopen i omezeně jet, snažil jsem se motor vytáčet s vědomím že pokud jde o problém na FAPu, takže bych jej mohl zkusit při větších otáčkách "vypálit". Po pár kilometrech zhasla kontrolka motoru, ale motor nejde do příliš otáček, do kopce stále netáhne. Půčil jsem si od kamaráda ELM 327 bluetooth diagnostiku, stáhl program TouchScan a ukázalo mi to chyby: P2562 - Turbodmychadlo, Regulace plnění motoru, P0299 - Turbo nedostatečný plnící tlak jako uložené chyby, a P0402 - Recirkulace výfukových plynů, Nadměrný průtok jako sporadickou chybu. Všechny tyto chyby jsem vymazal a po dvoukilometrové projížďce kdy jsem zjistil, že motor stále netáhne se první dvě chyby objevily jako sporadické. Co pozoruji navíc je při vypínání motoru dost výrazné zaklepání které předtím nebylo. Co se týče turba, již minulý rok při výměně chladiče intercooleru jsem pozoroval zvýšené množství oleje v jeho okruhu, ale po konzultaci s servisem na turba mi zatím nedoporučovali další kroky - nejde kouř z výfuku, nejsou slyšet žádné další podezřelé zvuky, bohužel jsem nebyl schopen se dostat na hřídel turba, abych zjistil jestli není přidřené. Nejsem v motorech žádný odborník, nicméně prosím o vaše rady na co bych měl zaměřit než bych dával do dalšího servisu, případně na koho se v Plzni s důvěrou obrátit. Díky Upraveno 22. březen 2017 uživatelem Makeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 17. březen 2017 Sdílet Odesláno 17. březen 2017 Kontroloval jsi SWIRL? Jak je na tom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 18. březen 2017 Sdílet Odesláno 18. březen 2017 Tohle nema Swirll. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Makeš Odesláno 22. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2017 Tak jsem problém nakonec odhalil - po předchozí kontrole kabelů, pojistek jsem znovu sundal horní kryt motoru a vlevo nahoře na sání jsem našel dvě podtlakové hadičky jež jsem při operaci vyndavání či nasouvání startéru musel zřejmě přes jeden kabel co mi tam docela šponoval stáhnout. Naštěstí jsou vytvarované takže je jasné kam která patří, spíše že nejsou více zajištěné, ale jde o podtlak, tak to není více třeba... Problém v pečlivosti, jež jsem tomu bohužel nemohl dát, vzhledem k opravě na parkovišti a časovému tlaku když jsem startér vracel. Po nasazení již vše naprosto v pořádku auto táhne od nejnižších otáček jak má, po vymazání chyb v diagnostice se znovu neobjevily. Tak snad to někomu pomůže... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 23. březen 2017 Sdílet Odesláno 23. březen 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bystričan Ivan Odesláno 22. duben 2017 Sdílet Odesláno 22. duben 2017 presne tento problém som mal. Najprv štartér, ten som dal vybrať, skontrolovať. Zistili sme odtrhnutý uhlík od vinutia. Tak som objednal druhý štartér. Ten sme skontrolovali a namontovali. Po tejto oprave som s autom prešiel cca 250 km z Banskej Bystrice cez stúpanie na Veľké pole za Žarnovicou smerom na Topoľčany a späť. Všetko sa mi zdalo v poriadku. Od minula čo som bol v Krakowe mi pri vytočení motoru nad 3000 začne behať ukazovateľ teploty od 0 do 130 a späť, aj niekoľko krát po sebe a ECU vypisuje, že mám vysokú teplotu motora a mám okamžite zastať. Od októbra minulého roku kedy sa mi to stalo prvý krát sa to zopakovalo pri ceste z Topoľčian jeden krát, to všetko sa stalo včera. Po návrate som mal jednu zastávku s vypnutím motora. Po naštartovaní som sa potreboval pohnúť do kopca na križovatke. Dával som prednosť. Auto sa rozbehlo, ale ako by som bol mal zatiahnutú ručnú. Vôbec žiaden výkon. Nič, ledvá sa rozbehol na 30 km/hod, do kopca vôbec neťahá, bez výkonu. Mám bluetooth diagnostiku, tá však nevypísala nič. Tak neviem. Dnes sme chceli ísť za dcérou do Krakowa, dostali sme sa len pod Donovali. Motor úplne bez výkonu, do kopca neťahá, otáčky max do 2000. Neviem čo s tým je. Poraďte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 22. duben 2017 Sdílet Odesláno 22. duben 2017 Derava hadicka, alebo netesnost, priznaky ukazuju ako na priklade vyssie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 Prvně zkontrolovat čidlo teploty motoru -v tělese termostatu - přívodný konektor a dráty -můžou být uhnilé, kontrola podtlakových hadiček hadiček ovládání turba a egru. swirlu a origo diagnostika . Kontrola hadic turba , ale spíše to vypadá že auto jde v nějakém nouzovém režimu ,proto omezení otáček snížený výkon atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bystričan Ivan Odesláno 25. duben 2017 Sdílet Odesláno 25. duben 2017 Skúsil som skontrolovať - vytiahnuť hadičky, čo idú s turba pod vzduchový filter a znova ich nasunúť na doraz. skontroloval som aj všetky elektrické konektory okolo tých dvoch tenkých hadičiek a hľa busík ide do výkonu bez problémov. Len problém ostal s tou teplotou, akonáhle vytočím motor cez 2500 otáčok začne tá teplota na teplomery lietať hore-dole a Ecu sa ide zblázniť, aby som zastavil, že mám vysokú teplotu. Po dvoch - troch vybehnutiach sa teplomer ukludní všetko ide normálne, len nesmie zbytočne vytáčať motor. Ináč výkon je dobrý, aj turbo je pekne na výkone cítiť. Tak že dostať pod kontrolu ešte ten teplomer, alebo čidlo , neviem, a bude všetko v poriadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bystričan Ivan Odesláno 28. duben 2017 Sdílet Odesláno 28. duben 2017 Bol som konečne na riadnej diagnostike a vyšlo, že snímač teploty je potrebné vymeniť. potom by už malo byť všetko v poriadku. Uvidím, teším sa, len nemám odvahu si to urobiť sám. Dodajte mi "ODVAHU" chalani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 28. duben 2017 Sdílet Odesláno 28. duben 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bystričan Ivan Odesláno 4. květen 2017 Sdílet Odesláno 4. květen 2017 Straki dík za odvahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirgen Odesláno 16. květen 2020 Sdílet Odesláno 16. květen 2020 Ahoj kluci potřeboval bych také poradit mám 807 2.2hdi r.v 03 Odešla mě řídící jednotka motoru tu jsem nechal vyměnit ale auto nemá žádnej výkon vůbec nevím co s tím je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 16. květen 2020 Sdílet Odesláno 16. květen 2020 no origo diag, chyby live data... a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dinorex Odesláno 7. srpen 2020 Sdílet Odesláno 7. srpen 2020 Mám podobný problém, P407 2.0HDI RHR jelo jak mělo, při akceleraci mi praskla tlaková hadice, dojel jsem domů cca 10km. Hadici jsem vyměnil a chtěl jsem vyjet, ale auto bylo zpočatku líné. Turbo jako by nešlapalo na 100% po ujetí jednoho kilometru a vytočení ke 3.000 ot./min. vypadlo úplně. tak jsem připojil na diag. a vylítli na mě 3 chyby P0111, P0113 a P0299, dokážete mě nasměrovat po čem bych měl jít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sawoy Odesláno 17. srpen 2020 Sdílet Odesláno 17. srpen 2020 Návrat z dovolené, 170 km z celkových 220 s hláškou Závada výfukového systému (FAP) na 2000 ot., max. 2500 s černým kouřem, teplota OK ale netáhne to. Nějaký tip? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filoyof012000 Odesláno 18. srpen 2020 Sdílet Odesláno 18. srpen 2020 Nemáš díru v sání? Nějak podobně se mi to chovalo, když mi praskla hadice od turba před rozdělovačem, co vede buď do IS nebo naopak na předehřev vzduchu. Jak jsem na to šlápnul, turbo fouklo, díra se otevřela, tlak utekjl a celý to šlo do nouzáku. H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 24. srpen 2020 Sdílet Odesláno 24. srpen 2020 kdyz mi praskla hadice od turba, tak za mnou nebylo videt... ale taky jsem slysel mturbo jak vali ven... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.