Hakanson Odesláno 7. březen 2017 Sdílet Odesláno 7. březen 2017 Ahoj,v brzke dobe budu muset kupovat nove rodinne auto. Jednim z hlavnich adeptu je 308sw. Rozhoduji se mezi 1.6 HDI 120PS a 2.0HDI 150 PS. Sel bych pravdepodobne do vybavy Allure,zejmena kvuli led svetlum. Stoji za cca 50k vzit silnejsi motor,plus bych dostal par vicemene drobnosti ve vybave GTline. Diky za vase doporuceni ci jakekoli jine rady a moznosti. Jezdim cca dvakrat do mesice do nemecka po dalnici,jinak do prace 25 km,z toho 20 po dalnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 7. březen 2017 Sdílet Odesláno 7. březen 2017 Benzín je zcela mimo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 7. březen 2017 Sdílet Odesláno 7. březen 2017 Ano příplatek za to stojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. březen 2017 Sdílet Odesláno 7. březen 2017 (upraveno) ty motory si vyzkoušej OSOBNĚ, třeba i v jiném autě peugeot/citroen, to se nedá zprostředkovat přes noutbúk, 50 tisíc je hromada peněz, ale když ti nebude vůbec vyhovovat ta 1.6 120 koní, tak potom v porovnání celkové ceny to není moc..., resp., mít nové auto s nevyhovujícím motorem, to prostě pak nemáš z auta tu radost Upraveno 7. březen 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paulz Odesláno 7. březen 2017 Sdílet Odesláno 7. březen 2017 Ono je přesně rozdíl 60 000 kč, což je teda dost. Jinak v akčním ceníku ještě nedávno šlo 2.0HDI objednat skoro ve všech výbavách. Třeba od příštího měsíce to půjde zas, ale těžko říct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hakanson Odesláno 7. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2017 Benzinovym trivalcum vubec neverim a vzhledem k memu cestovani,ve kterem prevazuji dalnice, mi takovy motor orijde nesmyslny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. březen 2017 Sdílet Odesláno 7. březen 2017 To má v nabídce jen tříválce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hakanson Odesláno 7. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2017 1.2 puretech jsou vsechno trivalce,pokud mam spravne informace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. březen 2017 Sdílet Odesláno 7. březen 2017 A nic většího se do toho nedává? Tříválec bych teda taky nechtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 7. březen 2017 Sdílet Odesláno 7. březen 2017 Jen do verze GT je 1,6 THP, jediný benzinový 4 válec 200K a V GTI 270K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. březen 2017 Sdílet Odesláno 7. březen 2017 Hm, tak to je z bláta do louže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
popest Odesláno 8. březen 2017 Sdílet Odesláno 8. březen 2017 Proč nevěříte 3 válci? Za mě, já už bych 1.6 HDI 82kW co mám nechtěl. Raději něco silnějšího. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. březen 2017 Sdílet Odesláno 9. březen 2017 to je zvyk, kolego, když sedneš z 50kw do 82kw, tak se zdá, že je to drak , ale po ujetí nějakého kilometru si zvykneš a z 82kw je plazivec, kouzelné je, jak rychle si člověk na vyšší výkon zvykne--ale opačně je to utrpení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 9. březen 2017 Sdílet Odesláno 9. březen 2017 Taky jsem si zvykl 88Kw => 66Kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. březen 2017 Sdílet Odesláno 9. březen 2017 jasně , dá se zvyknout i na oprátku, já jsem tu 207 vylifroval pryč z domu, těch 54kw se nedalo, ale třeba až zestárnu, tak proč ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 9. březen 2017 Sdílet Odesláno 9. březen 2017 Taky bych tříválec nechtěl ani zadarmo .. Možná tak v nějakým připrclým Citigu čistě do města. 1.6 200K/270K se ještě dá, otázka je, jak dlouho ten motor přeturbenej vyškrcenej vydrží ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. březen 2017 Sdílet Odesláno 9. březen 2017 To není otázka žádného "přeturbení", ale toho, jak se povedl samotný motor. Dnešní diesely jsou "přeturbené" mnohem více a nikdo se nad tím nepozastavuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 9. březen 2017 Sdílet Odesláno 9. březen 2017 Takže je podle Tebe normální, že zatímco před 10 lety se z atmosférického dvoulitru benzín běžně dostalo 100kw dneska má jednašestka klidně i 150kw ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
popest Odesláno 9. březen 2017 Sdílet Odesláno 9. březen 2017 Ano, tomu se říká turbo. Odcházejí snad ty motory? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. březen 2017 Sdílet Odesláno 9. březen 2017 A to, že dvoulitrový atmosférický diesel měl původně jen 40kW a dneska s turby má k 180kW ti nijak divné nepřijde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.