svkPeugeot Odesláno 6. březen 2017 Sdílet Odesláno 6. březen 2017 Môžte mi niekto poradiť ako mam odstrániť trieskanie, vibrácie tapaciru u predných dverí keď dám hlasnejšie hudbu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. březen 2017 Sdílet Odesláno 6. březen 2017 Hmm, hledej, o vytlumení dveří je tady toho napsáno dosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagustino Odesláno 7. březen 2017 Sdílet Odesláno 7. březen 2017 Tady máš odkaz z Ahifi.. https://www.ahifi.cz/clanky/detail/peugeot-406-odhlucneni-a-vytlumeni-prednich-dveri.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzavel Odesláno 7. březen 2017 Sdílet Odesláno 7. březen 2017 Ten odkaz je dobrej . Děkuji. Máš i jiné na 406tku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 12. březen 2017 Sdílet Odesláno 12. březen 2017 Pekna prace jen se to "nesmi" prehnat pak breci pantiky .... Nekde jsem videl fotky navod na zadelani vyztuhy jako to ma VW jen plechy ne takto prelepene - toto bude urcite lepsi pro zvuk.Ikdyz to lanko od stahovani okna .....?? A "molitan" jen nenasakava verze jinak je opacny efekt pokud je takto ve velkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzavel Odesláno 12. březen 2017 Sdílet Odesláno 12. březen 2017 Hledal jsem, jestli už někdo něco podobného nedělal na celém autě. Našel jsem jen 406coupě - https://dynamat.eduardomaio.net/peugeot-406-coupe/c-pillars-and-rear-wing/ Materiál by dnes stál víc jak to auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagustino Odesláno 12. březen 2017 Sdílet Odesláno 12. březen 2017 Víc jak celé auto? Materiál na vytlumení dveří jsem počítal kolem 2,5 tisíc :).. Pokud chcete ušetřit tak na odstranění vibrací místo STP stačí normal ALUBUTYL (tloušťky podle úrovně hluku/ vibrací) Kamarád si koupil ve snaze ušetřit nějaký materiál který se prodává na těsnění klimatizací, výsledek byl taky dobrý.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzavel Odesláno 13. březen 2017 Sdílet Odesláno 13. březen 2017 Mrkni na odkaz co jsem poslal. Tlumí tam celé auto Dynamatem a ten materiál, v tom počtu cenu auta (p406) dnes v klidu přesáhne . V létě se chystám nakoupit tohle do dveří - http://www.tlumicimaterial.cz/katalog/00063-anti-vibromass-roll-plus.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagustino Odesláno 13. březen 2017 Sdílet Odesláno 13. březen 2017 Aha já to roz klikl a viděl jen ty dveře Ten tlumící Materiál co jsi posla vypadá dobře Možná by to pod kapotu i do těch dveří stačilo, dík za tip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 14. březen 2017 Sdílet Odesláno 14. březen 2017 Presne tak nerikam u vrstvenych specialu ale do cca 2mm staci bezne veci nase auticko se delalo deskama 50cm x 50cm cena cca 140Kc a polovicni byla cca 60Kc / kus + nejake tesnici pasy 7,5cm x 10m koupene pred casem tady na foru ten je sice vic pruzny coz neni uplne ok vlastnost ale na predni kapote zadnich dverich i nad nadrzi funguje jak ma. a cele to nestalo vic jak cca 3,5 - 4tis nevim presne delame to postupne neni cas ale znat to je hodne - tak ze doporucuju ..... U dveri doporucuji popremyslet jak moc polepit - voda musi odteci ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzavel Odesláno 14. březen 2017 Sdílet Odesláno 14. březen 2017 Řešil jsem i jak odhlučnit kapotu, aby to mělo smysl mi bylo napsáno toto: (pán z obchodu tlumící materiál) Alfa Zone 5 – základní tloušťka 5 mm, šířka 630 mm, délka 1000, 1500, 2000 mm atd. Alfa Zone lze vrstvit a spojovat individuálně na sebe, můžeme na přání udělat samolepicí variantu. Jedinou nevýhodou pro někoho může být barva modrá, proto jsem myslel, zda by se tento druh izolace u Vás nešel skrýt pod stávající kapotu. Aby izolace měla vyšší efektivitu k pohlcení hluku, musela by se nalepit alespoň dvě až tři vrstvy (10-15 mm). Nevím tedy, zda by to bylo možné. připojit k stávající orig. izolaci na haupnu 5 mm Alfa Zone 5 bude mít zanedbatelný útlum, z pozice šoféra útlum hluku pocitově nepoznáte. Až se oteplí, tak se vrhnu na dveře a přepážku mezi motorem a kabinou (z vnitřní strany). To by mělo mít největší význam. Potom podle spokojenosti s mírou hluku buď budu pokračovat, nebo se s tím smířím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagustino Odesláno 14. březen 2017 Sdílet Odesláno 14. březen 2017 (upraveno) Paráda, tak na kapotu asi taky kašlu Se spíš vrhnu na ty přední podběhy (ale tam dám kvalitnější materiál např jako GLADEN) Jinak já mám zalepenou zatím jen přepážku mezi kufrem a kabinou a zejména na dálnici to je znát pořádně, proto jsem začal uvažovat co odhlučním dál . Akorát teď mám naplánováno tolik oprav že nevím co dřív Upraveno 14. březen 2017 uživatelem dagustino Doplnění textu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzavel Odesláno 14. březen 2017 Sdílet Odesláno 14. březen 2017 Podběhy taky kašli, prý to je uplná blbost. Největší efekt je příčka, dveře, potom strop a podlaha. Pokud se dovře udělá kapota, tak i kapota. Jaký materiál si použil na přepážku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagustino Odesláno 14. březen 2017 Sdílet Odesláno 14. březen 2017 Mě zas všichni tvrdí že podběhy udělají nejvíc tak já nevím Jinak přepážka mám to od zadního skla až na konec sedáku zadních sedaček STP Anticor S (2.1mm) .. Strop je dobrej nápad, ale to rozebírání se děsím, navíc ten strop by byl dobrej i z hlediska tepelný izolace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 15. březen 2017 Sdílet Odesláno 15. březen 2017 Najviac hluku ide od kolies a potom tam kde najviac obteka vzduch auto, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagustino Odesláno 15. březen 2017 Sdílet Odesláno 15. březen 2017 No já si to myslel, tudíž podběhy a střecha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzavel Odesláno 15. březen 2017 Sdílet Odesláno 15. březen 2017 Mi bylo řečeno, že podběhy jsou nesmysl. Chápu to tak, že hluk od kol odtlumí dobře udělaná celá kabina (tzn, správně vrstvená zvuková izolace), než vyplácat materiál tam kde jeho účinnost je minimální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 15. březen 2017 Sdílet Odesláno 15. březen 2017 Nedavno som daval na pozvozok tekuty bitumen, ale ci to ma ucinok neviem subjektivne porovnat. Vytlmoval som takmer cely kufor, trojo dveri, Prepazku od motora a podlhu mam dobre odhlucnenu od vyroby. Ale ked to chces vyhnat do extremu, je na youtube kopec videii a na kazdom je auto takmer odstrojene, a robia vsetko, ale to uz je tlmiaci material viac hodny ako cele auto dokopy. Ale aj ked to vsetko zatlmis, budes pocut vsetky ostatne zvuky, ako vedenia kablov, drobnosti ako strngajuce sroby, kluce, a tak, vsetko co nedrzi bude drncat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.