Mikis Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Zeptám se kde je uvedené, že BA98 nená biosložku? Co jsem se díval na stránky ČERPA tak jsou jak BA95 tak BA98 stejné jen jiné oktanové číslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paulz Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Podle mne na usazeniny u přímovstřiků biosložka nemá vliv. U 98 je díky vyššímu oktanovému číslu lepší spalování a tím meší usazeniny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
popest Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Jistě že má vliv... HDI je také přímovstřik a dochází k ucpáváni trysky vlivem fosforu a vápníku, které obsahuje biosložka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paulz Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Ucpávání trysek a zakarbonování motoru spolu nemá nic společného. Jinak samozřejmě biosložky určitě nejsou nic dobrého pro žádný motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paulz Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Tady je celkem pěkný článek http://www.autoforum.cz/technika/takhle-dopadne-vas-primovstrikovy-motor-pokud-jezdite-moc-pomalu/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
popest Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Psal jsi usazeniny, netušil jsem že máš na mysli karbon ve spalovacím prostoru. Pokud Natural 98= kvalitnější spalování, pak to nějaký vliv mít bude. Problém je spíš se zbytky oleje, které se nesetřou a putují přes EGR ventil zpět do sání, kde se usazují na sacích ventilech a způsobují jejich zakarbonování... S tím 98 asi moc nepomůže. Nevím zda PSA benzín kombinuje přímovstřik se vstřikováním paliva do sání, aby směs čistila ventily jako to mají některé jiné automobilky. Pokud ne, tak jediné řešení je prý jednou za čas ten motor pořádně protáhnout, aby se ohřál natolik, že se ty úsady spálí. Už aby tu byly elektromobily... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 3. květen 2017 Sdílet Odesláno 3. květen 2017 Určitě nemá "přivstřik" do sání. PaulZ: K tomu, že mimo město bys diesel neměnil - já jo - pokud se jedná o benzín s turbem. V práci si bereme na služebly auta z půjčovny, výběr klasika škodovky - Octavia, Superb... Měl jsem párkrát Superba, jednou OIII RS s dieselem a automatem, ale nejlíp se mně jezdí s Octávkou 1,4TSI 110kW. Jede líp, než ten Superb (je lehčí), podobně, jako to RS (není automat + větší rozsah otáček) a žere to cca 7,5l při pořádně těžké noze včetně hodně 200+ na Německé dálnici (myšleno za celou cestu, ne, že těch 7,5l si vezme při 200km/h). Pokud bych věděl, že "koncern" tímto konečně zvládl udělat tak nějak normálně poruchovej motor, tak bych ho z fleku do auta bral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kpzetka Odesláno 7. únor 2018 Sdílet Odesláno 7. únor 2018 dnes mi v servisu řekli, at´ raději používám BA98. Po 30 tis. se mi rozsvítila kontrolka motoru, zatím vyřešeno smazáním a novým nahráním, ale do budoucna to může být výměna lambda sondy a tady zrovna přijde na 5 táců. Jinak taky poslední rok přidávám VIF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.