Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Cuká, chcípe, engine check, Peugeot 206 2004 1.1 s LPG


piskamar

Recommended Posts

Ahoj, jsem v cizině a servis je tu drahý, tak kdybyste někdo věděl, prosím vás o radu.

Auto je benzín/lpg.

Svítí, pipa anebo problikava diagnostika.

Při seslapnuti akcekeracniho pedálu (s benzínem) auto hrozně cuká, prdí, chcipne, nebo nemá tah... Objevilo se ze dne na den před týdnem... (pravda ale je ze kontrolka se pravidelně obcasne rozsvecuje už dlouho, což jsem ale připisoval detekci LPG řidiči jednotkou)

A teď to nejlepší...

Jakmile prepnu na LPG, tak auto běží tiše a plynule... Wtf...

Díky za nápady, Marek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ukazuje na problém v přívodu paliva - palivové čerpadlo, benzinový filtr, regulátor tlaku, benzinové vstřiky. Začal bych změřením tlaku paliva jak při vypnutém motoru tak v otáčkách. Změříš normálním tlakoměrem na pneu. Na rampě se vstřikama je modrá čepička ventilku, odšroubuješ a měříš. Musí být 3.6 baru za běhu i při vypnutém motoru. Pokud je míň, je chyba v podávacím čerpadle, zaneseném filtru nebo regulátor tlaku nedrží tlak. Pokud je tlak dobrý, může být chyba ve vstřikách, které bych dal nejdřív vyčistit a proměřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj  toto bude zaručene problem so vstrekovačmi :) jazdievas aj na benzin alebo Zvycajne iba LPG? .. budes mat zasrate vstrekovace na 99% pokial auto prdi cuka a nemá tah jednoznacne zle vstreky :) sam mam P207+lpg a mal som asi pol roka dozadu podobny problem :)

 

Ak mas spravne nastaveny plyn nema dohod sa rozsviecovat kontrolka motora :) ak je zle tak samozrejme svieti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, díky za rady...  Skusim najít nějakého rozumného mechanika at na to mrkne...

Ve favoritu jsem se občas pohrabal, ale tady u toho tak nějak nevím kam sáhnout ...

 

Jezdím většinou na plyn, ale tady na severu je už půlroku chladné počasí, takže prvních pět minut nechávám benzín a občas projedu půl hodky po dálnici na benzín aby jsem přilepsil motoru.

Dneska to asi 10 minut fungovalo a dokonce zhasnul check, ale pak bylo po radosti...okamžitá ztráta tahu a za 2 minuty už jsem stál :-D LPG naštěstí bez problémů... Uf...

 

Kdyby to byly ty vstriky, jak na to? Zvládnu to sám?

Jestli se nepletu tak jsou zezadu motoru, ale blbý je, že nad nimi přímo mám namontovany zase to LPG a nevím jestli se do toho vrtat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokial si šikovnejši tak zvladnes Vyberies zapalovaciu rampu  to je to s tym sivim konektorom hned za motorom na praji su dve skrutky vysunies ju dohora von a pon nou su vstreky Uvolniš rampu vstrekovania 3 skrutky jedna velmi hlupo zozadu umiestnena  vysunies rampu :D vytecie benzin nezlakni sa a potom jednoduhco vytiahnes vstreky a das tam nove :) robota tak na hodku 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Shawan napsal:

Pokial si šikovnejši tak zvladnes Vyberies zapalovaciu rampu  to je to s tym sivim konektorom hned za motorom na praji su dve skrutky vysunies ju dohora von a pon nou su vstreky Uvolniš rampu vstrekovania 3 skrutky jedna velmi hlupo zozadu umiestnena  vysunies rampu :D vytecie benzin nezlakni sa a potom jednoduhco vytiahnes vstreky a das tam nove :) robota tak na hodku 

 

zdravím ...

to by šlo ...

ale mluvíš o tom jako bych měl koupit nové vstřiky, spíš jsem si myslel, že je nějak vyčistím ... víš jak se to čistí? ... nebo myslíš budou spíš už mrtvý?

skusim asi kdyz uz tam budu vrtat jak radil Midloch zmerit ten tlak ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jezdíš na LPG, tak nejčastější závady na přívodu benzínu mohou být dvě.

Přidřené podávací čerpadlo, z důvodu malé rezervy benzínu v nádrži. Čerpadlo se benzínem chladí a udržovat v nádrži 3l je málo. Pokud udržuješ aspoň 1/4 nádrže, tak děláš dobře.

LPG vstřiky umístěné před benzínovýma je znečistí parafinem. Stačí benzinové vstřiky vytáhnout a "vyprat" v ultrazvukové čističce. Pak je můžeš dát zpět.

U tebe, pokud motor funguje stylem" "...jede dobře, zrazu nejede až nejede vůbec.", to vypadá spíš na přidřené čerpadlo.

 

Upraveno uživatelem Midloch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne ako pise kolega :) dat do ultrazvuku , ale ! Pokial su uz velmi znecistene nepomoze ani ultrazvuk to bol moj pripad :) ultrazvuk bol aj tak nefungovali ako.mali :)

 

Dalsia vec anontreba mat v nadrzi benzin ci uz aby chladilo cerpadlo a nezapieklo.motorcek

 

Ono ani nieze lpg zaserie vstreky ale biozlozka v benzine 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Biosložka v benzínu je líh. Ten nezasírá ale čistí a uvolňuje usazeniny. Pokud máš bordel v nádrži, tak ho ta biosložka uvolní. To je pravda.

S tím souvisí i nedostatek benzínu v nádrži, v tom mále jsou ty usazeniny koncentrované, takže všechny je nataháš do vstřiků.

Upraveno uživatelem Midloch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...